تبلیغات مغازه موبایل فروشی 1

امروزه ، در دوره ای هستیم که تلفن های همراه به یک ضرورت تبدیل شده اند ، و لوازم جانبی موبایل نیز به دلیل استفاده در تلفن های همراه از این قاعده مستثنی نیستند. پس بالطبع تبلیغات مغازه موبایل فروشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر گوشه ای از شهر ممکن است فروشگاه موبایل فروشی وجود داشته باشد زیرا تقاضا برای آن بسیار زیاد است.  این شغل به عنوان یک تجارت پر سود ، چالش ها و درگیری های خاص خود را دارد.

بازار هدف شما مصرف کنندگان حوزه فناوری هستند. آنها به خوبی می دانند چگونه فناوری می تواند در وقت و هزینه آنها صرفه جویی کند. به خصوص هنگامی که تلفن های همراه گران تر و قدرتمندتر می شوند ، مشتریان می خواهند در مورد امکانات و ویژگی ها مطمئن باشند.

مصرف کنندگان حوزه فناوری یکی از بازارهای هدف کوچک اما رو به رشد هستند. تلفن های همراه برای اکثر مردم بسیار محبوب و مفید هستند. مهم نیست که در کجا مشغول کسب و کار هستید . حتی در دورافتاده ترین مکان ها به راحتی به یک نیاز تبدیل می شوید.

تبلیغات مغازه موبایل فروشی به عنوان یکی از روش های بازاریابی می تواند به نوبه خود موثر واقع شود. اگر روش های درست آن را بدانید یکی از بهترین و مقرون بصرفه ترین روش های تبلیغات را تجربه خواهید کرد. برای غلبه بر چالش ها و درگیری های پیش رو ، به نکات تبلیغات پیامکی که در زیر ارائه شده است ، نیاز دارید.

 

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی پیامکی برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

 

به مشتریان انگیزه دهید تا نظرات خود را ارائه دهند

سوال از مشتریان در مورد خدمات شما نه تنها در جلب نظرات بلکه برای پر کردن حفره های تجاری بسیار مهم است. سوالاتی ساده مانند از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ یا کیفیت خدمات ما را چگونه ارزیابی می کنید؟ اینها سوالات کوتاه و ساده ای هستند که می توان با استفاده از پیامک انبوه برای تبلیغات مغازه موبایل فروشی پرسید. مشتریان را متقاعد کنید که با استفاده از خطوط اختصاصی پاسخ را برای ما ارسال کنند.

مثال:

کدامیک از برندهای گوشی تلفن همراه را می پسندید؟

1: سامسونگ

2: آیفون

3: شیائومی

4: ایسوس

در شبکه های اجتماعی فعال بمانید

تبلیغات مغازه موبایل فروشی 2

برای رشد سریع در میان مخاطبین و مشتریان جدید ، نباید به هیچ قیمتی مانع حضور رسانه های اجتماعی شوید.  اگر زمان خوبی را به این نکته بازاریابی اختصاص دهید ، فروشگاه موبایل شما می تواند با سرعتی شگفت انگیز گسترش یابد. به ارسال پیامک های جذاب که افراد را مشتاق پست بعدی می کند ، ادامه دهید.

مثال:

نسل سوم آیفون SE ارزان‌ترین آیفون G5  تولید‌شده خواهد بود.

متن کامل در اینستاگرام: www.instagram.ir/rbfhbbvsbv.txt

((موبایل فروشی پایتخت))

 

این مقاله را هم بخوانید: دریافت اخبار از طریق پیامک | روزنامه نگاران چگونه می توانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند؟

 

آنچه مورد نیاز است ارائه دهید

به عنوان صاحب فروشگاه تلفن همراه ، وظیفه شماست که با نیازهای در حال تحول مشتریان در ارتباط باشید.  متن جامع و کاملی از تلفن های همراه یا لوازم جانبی آنها بنویسید و در شبکه های اجتماعی یا وبسایت خود قرار دهید. سپس با استفاده از پیامک انبوه افراد بیشماری را به خواندن آنها ترغیب کنید. توصیف صحیح روش های فروش، ضمانت و ویژگی های آنها می تواند منافع مشتری را تضمین کند. همچنین ، گوش دادن به خواسته های مشتری بسیار مهم است تا بتوانید برای تبلیغات مغازه موبایل فروشی خود، آنها را دوباره بازگردانید.

مثال:

همه آنچه که باید درباره گوشی سامسونگ مدل گلکسی s7 و روش های خرید اقساطی و خدمات پس از فروش بدانید.

لینک ورود: www.facebook.com/djbfhdbfhb.txt

((موبایل رها ))

برگزاری نمایشگاه ها

این یک راه جالب و تحسین برانگیز برای معرفی مستقیم محصولات شما به مشتریان است.  با ارسال پیامک از همه اقشار مردم دعوت کنید تا در نمایشگاه های آموزشی مربوط به موبایل شرکت کنند. اگر کیفیت محصولات در حضور مشتریان آزمایش شود، اعتماد آنها را نسبت به شما افزایش می دهد.

مثال:

اولین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی اجوتک

آموزش، تکنولوژی های نوین آموزشی و صنایع وابسته

13 تا 21 مهر ماه

بزرگراه شهید چمران ، نمایشگاه بین المللی تهران، غرفه 21 ، موبایل تک

 

این مقاله را هم بخوانید: پیامک تبلیغاتی املاک | روش های ارسال پیامک برای آژانس های املاک

 

به پخش زنده فکر کنید

یکی دیگر از راه های به دست آوردن محبوبیت در حوزه جذب مشتری و تبلیغات مغازه موبایل فروشی ، پخش زنده و مستقیم از شبکه های مختلف مانند فیس بوک و اینستاگرام است. این کار به سرعت محصولات شما را با طیف وسیعی از مخاطبان در سراسر جهان آشنا می کند. اما با ارسال لینک جلسه از طریق پیامک، حضور افراد بیشتری را تضمین می کنید.

مثال:

فردا یکشنبه 21 آبان راس ساعت 16 الی 17 همایش برترین ها رو داریم به صورت آنلاین.

لینک شرکت در لایو زنده: www.instagram.com/jskhvivishdbvhsdv.php

جلسه رو از دست ندین!

((فروشگاه دیجی موبایل))

شعار تجاری رضایت بخشی داشته باشید

ارسال یک شعار تجاری کوتاه، مفید و تاثیر گذار ، قدرت کسب و کار شما را به تصویر می کشد. مردم با خواندن شعار در هر کجا و هر زمان ، نام تجاری شما را تشخیص می دهند. بنابراین ، منحصر به فرد بودن را به این شکل به تجارت مدرن خود اضافه کنید.

مثال:

  • موبایلت نشون دهنده شخصیتته!
  • فقط یک کلیک با ما فاصله داری!
  • راهی برای باهوش تر بودن!
  • موبایل رویای شما اینجاست!
  • ما آینده را پیش بینی می کنیم!

توجه خود را برای مشتریان وفادار بیشتر کنید

همیشه خوب است که برای تبلیغات مغازه موبایل فروشی خود، نسبت به افرادی که به کسب و کار شما اعتماد دارند ، قدردان و متفکر باشید. خدمت به آنها بخشی از اخلاق تجاری خوب است. می توانید یک خدمات منحصر به فرد را برای آنها در نظر بگیرید. این مزایا مطمئناً آنها را برای خریدهای آینده از فروشگاه شما ترغیب می کند.

مثال:

سرکار خانم سارا سلطانی

به دلیل خریدی که در هفته گذشته از فروشگاه موبایل یاران داشتید، یک بسته تخفیفی شامل 40 درصد خرید لوازم جانبی و 20 درصد تخفیف خرید گوشی شیائومی به شما تعلق می گیرد.

برای اطلاع از نحوه دریافت از طریق لینک زیر وارد شوید:

www.mobileyaran.ir/ndbvhbfvhjsdhj.php

 

این مقاله را هم بخوانید: متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | ۵ ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

 

در موارد خاص پیامک هایی را ارسال کنید

تبلیغات مغازه موبایل فروشی 3

به مشتریان خود احساس خاص بودن دهید و با آنها به عنوان بخشی از خانواده خود رفتار کنید. ارسال پیام های تبریک به مناسبت سالگردها و روزهای تولد، آنها را به یاد شما می اندازد. وقتی با یک پیامک  شما را به یاد می آورند ، به اثر بخشی محصولات شما بیشتر پی می برند و بیشتر شما را دنبال می کنند.

مثال:

جناب آقای محمدی!

تولدتان مبارک!

هدیه فروشگاه موبی دیجیتال به شما برای سالگرد تولدتان تخفیف 30 درصد برای خرید تلفن همراه میباشد. جهت دریافت لینک زیر را بزنید:

http:/mobidigital.ir/jsvbjbvjbvj.php

 

این مقاله را هم بخوانید: شیرینی فروشی ها و کاربرد پیام کوتاه تبلیغاتی

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل موبایل فروشی با استفاده از پنل پیامکی میتوانند تبلیغات مغازه موبایل فروشی خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.