پیامک-انبوه-تبلیغاتی

در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها از خدمات پیامک انبوه برای ارسال بسیاری از اطلاعات استفاده می شود. امروزه دیگر کمتر کسی از مزایای پیامک انبوه تبلیغاتی بی اطلاع است. بخش مهمی از بازاریابی و رسیدن به فروش استفاده از این خدمات است. با استفاده از پیامک به شکلی مختصر و مفید خود را به مخاطب معرفی می کنید و اهداف و برنامه های شرکت خود را به او می شناسانید.

او نیز در صورتیکه نیاز داشته باشد به شما می پیوندد و در غیر اینصورت با ارسال یک دکمه لغو اشتراک می کند. این همان ویژگی منحصر بفرد پیامک است که آن را تبدیل به یک ارتباط دوطرفه کرده است.از سامانه های پیامکی بهتر است برای ارسال پیام های متنی ساده استفاده کرد. در اینجا چند نمونه از محبوب ترین و موثرترین نمونه ها آورده شده است.

پیامک های یادآوری را از قبل برنامه ریزی کنید

  • هر پیام را در زمانی برای ارسال برنامه ریزی کنید که حداکثر توجه را به خود جلب کند.
  • کمپین های خودکار را آماده و اجرا کنید.

شخصی سازی پیامک انبوه تبلیغاتی

  • یک پیامک را می توان با اطلاعات منحصر به فرد مانند نام و نام خانوادگی هر گیرنده یا هر گونه اطلاعات مانند تاریخ خرید، تاریخ قرار ملاقات و … شخصی سازی کرد.

برای افزایش تعامل، لینک تصاویر، ویدئوها و فایل های صوتی را ارسال کنید

  • برای ایجاد تعامل و توسعه روابط، بازاریابان برتر از لینک محتواهای خود استفاده می کنند. پیام‌رسانی ادغامی با دیگر کانال های بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که تأثیر پیام متنی خود را افزایش دهید.

ردیابی و تجزیه و تحلیل پیام

  • هنگامی که پیامک انبوه تبلیغاتی خود را ارسال می کنید، نرم افزار ما شما را در مورد نرخ های تحویل، نرخ های انصراف، و افزایش مشارکت مطلع می کند. با استفاده از این تجزیه و تحلیل ها، می توانید پیامک خود را بهتر تنظیم کنید تا هنگام ارسال پیام بعدی تأثیر بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید : بازاریابی پیامکی برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

ارسال پیامک انبوه به گروه های هدف مختلف

همانطور که پایگاه داده شما رشد می کند، باید پیامک های هدفمند را به جای کل لیست ، به گروه های کوچکتر ارسال کنید. برخی از چیزهایی که باید به خاطر بسپارید:

  • مخاطبین را می‌توان به گروه‌هایی تقسیم کرد تا فقط پیام‌هایی را دریافت کنند که مربوط به آنهاست.
  • ممکن است گروه های مختلف بر اساس نقش ها، علایق یا مکان تقسیم بندی شوند.
  • هنگام توسعه پایگاه داده مشتریان خود برای ایجاد گروه های تقسیم شده می توانید از کلمات کلیدی مختلفی استفاده کنید.

همه پلتفرم‌های ارزشمند ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای ایجاد تعامل و تشویق بازخورد ایجاد شده‌اند. این چند نمونه از محبوب ترین و موثرترین نمونه ها در برخی اصناف هستند.

پیامک انبوه تبلیغاتی برای فروشگاه ها

مزایای ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه ها:

  1. شخصی تر از تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردی یا مجلات.

  2. موثرتر از پست گذاری و تبلیغات آنلاین.

  3. نرخ پاسخ را تا هشت برابر بیشتر از همان پیام ارسال شده از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی جذب می کند.

  4. به کسب و کارها این امکان را می دهد تا با پیامک انبوه تبلیغاتی دامنه تبلیغاتی خود را گسترش دهند، آگاهی از برند را افزایش دهند و تعامل مشتری را به طور موثرتری تحریک کنند.

چگونه پیامک را به شکلی موثر بفرستیم:

  1. کمپین های بازاریابی و زمان ارسال کمپین ها را از قبل برنامه ریزی کنید.

  2. پیام های قانع کننده بنویسید و آنها را ذخیره کنید تا در آینده استفاده شوند.

  3. پیام های مشتریان را با درج نام آنها در پیام متنی شخصی سازی کنید.

  4. کدهای QR، کدهای تخفیف، و لینک آدرس‌ را برای تحریک تعامل با مشتری با پیامک ترکیب کنید.

  5. پاسخ‌های مشتریان را  با پیامک انبوه تبلیغاتی آنالیز  کنید.

پیامک انبوه برای کارفرمایان و استخدام کنندگان

پیامک-انبوه-تبلیغاتی

به عنوان یک کارفرما، زمانی که نیاز دارید یک اطلاعیه مهم، رویداد یا جلسه برگزار کنید، معمولاً زمان بسیار مهم است. شما نمی توانید فرض کنید که کارمندان یا کسانی که جویای کار هستند، تمام ایمیل های موجود در صندوق خود را می خوانند یا به آنچه در تابلوی اعلانات شرکت نصب شده توجه می کنند. پیامک انبوه برای کارفرمایان به شما کمک می‌کند در کار خود حرفه ای تر عمل کنید، بهره‌ورتر باشید و مهم‌تر از همه، ارتباطات را حفظ کنید.

مزایای استفاده از پیامک انبوه تبلیغاتی برای کارفرمایان:

  1. ارتباط با افراد جویای کار را راحتتر می کند.

  2. ارتباط با کارمندان و کارگران را حفظ می کند.

  3. یک کانال ارتباطی موثر در مواقع اضطراری فراهم می کند.

  4. کارفرمایان را ملزم نمی‌کند که برای اطلاع رسانی نیروی کار خود را جمع‌آوری کنند، در نتیجه در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

  5. به کارفرمایان برای ارسال “تقدیرنامه” یک فرصت ویژه می دهد تا یک فرهنگ شرکتی مثبت ایجاد کنند.

به عنوان کارفرما چگونه پیامک انبوه را به شکلی موثر ارسال کنیم؟

  1. برای ایجاد و ارسال پیامک انبوه سریع عمل کنید.

  2. پاسخ‌های پیامک انبوه تبلیغاتی را در ایمیل خود دریافت کنید که از آن برای مدیریت و سازماندهی بهتر  استفاده کنید.

  3. همواره پایگاه داده کارمندان خود را بروز نگه دارید و اطلاعات آنها را حذف یا اضافه کنید.

بیشتر بخوانید : تبلیغات ابزار فروشی | افزایش فروش و جذب مشتری با پیامک برای ابزارفروشی ها

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.