ارسال-پیامک-تبلیغاتی

حتما در مورد بازاریابی پیامکی شنیده اید و اینکه چگونه یکی از مفیدترین ابزارهایی است که یک تجارت می تواند برای تعامل با مشتریان احتمالی و مشتریان خود استفاده کند. ارسال پیامک تبلیغاتی به طرز شگفت آوری ساده است. استفاده از آن بدون دردسر و آسان است و به طرز شگفت انگیزی موثر است. اما این روش باید درست انجام شود تا مشتریان را ناراحت نکند. به عنوان مثال ساعت 2 نیمه شب زمانی که در حال استراحت هستید پیامکی برای شما می آید. آن را باز می کنید و یک پیامک تبلیغاتی می بینید. طبیعی است که عصبانی شده و شماره را بلاک می کنید.

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم با روش های گفته شده مشتریان خود را درگیر و فعال نگه دارید. در این مقاله پنج روش برتر برای اطمینان از ناراحت نبودن مشتریان از ارسال پیامک وجود دارد که بارها و بارها به موفق ترین مشتریان خود ارائه کرده ایم.

1.اجازه گرفتن

درست مانند ایمیل و سایر رسانه های اجتماعی، بازاریابی پیامکی نیز یک فعالیت مبتنی بر مجوز است. به این معنی که قبل از اینکه بخواهید هر گونه پیامی برای آنها ارسال کنید، باید از مشتری اجازه بگیرید.وقتی مجوز دریافت می‌کنید، در مورد تعداد دفعات ارسال پیامک و انواع پیام‌هایی که قصد ارسال آن را دارید، پیشاپیش دقت کنید.

همچنین ایده خوبی است که لیست خود را به روز نگه دارید تا فقط برای مشتریانی ارسال کنید که می خواهند پیام شما را دریافت کنند و احتمال بیشتری وجود دارد که در مورد آنها اقدام کنند.

2.ارائه ارزش با ارسال پیامک تبلیغاتی

هنگامی که مشتریان اجازه ارسال پیام های بازاریابی پیامکی را صادر کردند، مطمئن شوید که این پیام ها ارزش واضحی ارائه می دهند.تلفن ها به بخشی جدایی ناپذیر و صمیمی زندگی افراد تبدیل شده اند، بنابراین با ارائه ارزش واضح در پیام های خود به اعتماد و وفاداری آنها پاداش دهید.

بهترین و بزرگترین تخفیف های خود را برای مشتریان ارسال کنید. همچنین می توانید دسترسی زودهنگام به فروش ها یا موارد انحصاری را برایشان فراهم کنید. یادآوری‌های خودکار یکی از ویژگی‌های اصلی پیامک ها است که هم کسب‌وکارها و هم مشتریان موافق آن هستند  این پیام ها با صرفه‌جویی در وقت و برقراری تماس، ارزش فوق‌العاده‌ای به آن می‌افزاید.

بیشتر بخوانید : ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

3.مختصر باشید

وقت ارزشمند خود و مخاطبانتان را با پیام‌های طولانی هدر ندهید. مطمئن شوید که پیام‌های شما مختصر هستند و به اصل مطلب می‌رسند.حتما یک شعار تبلیغاتی انتخاب کنید و در پیام های خود آن را بفرستید. همچنین می توانید در ارسال پیامک تبلیغاتی یک یا دو ایموجی را به متن خود اضافه کنید. مردم متن مختصر و مفید را دوست دارند زیرا سریع، آسان و راحت است . پس آنها را در این زمینه ناامید نکنید.

4.در زمان های طلایی پیامک خود را ارسال کنید

مطالعات نشان داده است که بیشتر مصرف‌کنندگان می‌خواهند پیام‌های تبلیغاتی را از کسب‌وکارها در ساعات کاری دریافت کنند. معمولا از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر، از شنبه تا چهارشنبه بهترین زمان برای این امر است. البته، زمانی که شما پیامی را ارسال می کنید توسط ماهیت شغلی، جنسیتی و سنی افراد نیز تعیین می شود. به عنوان مثال برای یک داروخانه شبانه روزی بعد از ساعت 5 بعدازظهر نیز می توان پیام ارسال کرد، در حالی که یک شرکت حمل و نقل ممکن است از ساعت 6 تا 9 صبح بیشتر به پیامک ها توجه کند.

معمولا یک پیام تبلیغاتی در هفته برای اکثر مخاطبان جذاب است، اما باز هم با توجه به کسب و کار خود ممکن است مخاطبان شما به دو پیام در هفته یا ماه توجه بیشتری نشان دهند.

5.یک پیام شفاف به مخاطب ارائه دهید

ارسال-پیامک-تبلیغاتی

مؤثرترین پیام‌های تبلیغاتی یک پیام واضح برای گیرندگان ارسال می‌کنند . به عنوان مثال یک کوپن تخفیف یا کد تخفیف و لینک هایی به محتواها نمونه‌های خوبی از ارسال پیامک تبلیغاتی هستند.ارائه واضح ترین راه برای فعال کردن مشتریان بهترین کار برای اعتماد مخاطب به شماست.

آیا بازاریابی پیامکی می برای کسب و کار من خوب عمل می کند؟

راه حل های بازاریابی میزبان پیامک در حال حاضر به مشاغل مختلف کوچک و بزرگ مانند خرده فروشی ها، تجارت الکترونیک، خدمات حرفه ای، تدارکات ، حمل و نقل، سازمان های غیرانتفاعی و آموزشی کمک شایانی می کنند. یکی از این راه حل ها استفاده از بانک های شماره موبایل مشاغل گوناگون است. می‌توانید فهرستی از مشاغل مختلف را بر اساس بانک شماره موبایل آنها در این لینک پیدا کنید .در صورتی که کسب و کار شما در لیست نباشد، باز هم مطمئن هستیم که بازاریابی پیامکی می‌تواند راه‌حل‌های موفق تری را برای شما فراهم کند.

چگونه می توانم بفهمم که ارسال پیامک تبلیغاتی برای من مفید است؟

مردم واقعاً به سهولت و راحتی به بازاریابی پیامکی پاسخ می‌دهند، بنابراین یکی از راه‌هایی که می‌دانید کار می‌کند این است که… مردم به شما خواهند گفت! اما اگر ترجیح می دهید به آمار و ارقام توجه کنید ، باید بگوییم که نرخ باز شدن پیامک 98 درصد است. نرخی که در هیچیک از روش های بازاریابی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:پیامک تبلیغاتی بهتر است یا تراکت تبلیغاتی؟ + مزایا و معایب

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.