اخبار و اطلاعیه

جدیدترین اطلاعیه و اخبار داخلی شرکت را از این قسمت میتوانید دنبال کنید.


همانطور که مستحضر هستید روزانه تعداد زیادی از شماره های موبایل در لیست سیاه (Black-list) قرار می گیرند و این روند روز به روز در حال افزایش می باشد ، پس از اینکه این امکان در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار داده شد تا بتوانند به راحتی و با ارسال یک پیامک ساده شماره خود را به لیست سیاه اضافه نمایند ، شرکت ها و افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را برای این شماره ها ارسال می کردند با چالش های فراوان مواجه شده اند ، در ابتدا و تا چندماه گذشته اپراتور با دریافت مدارک و تعهدنامه و سفته و…..   خطوط ارسال پیامک این ( افراد/شرکت ها ) را خدماتی می نمود و مشکل ارسال پیامک به مخاطبین و مشترکین بلک لیست مرتفع می گردید ولی متاسفانه با تغییر در شیوه خدماتی نمودن خطوط از ابتدای مهرماه 1394 تنها افزاد حقوقی و با داشتن مدارک معتبر شرکتی و ارسال تعهدنامه وسفته و….. امکان برخورداری از این خدمات را خواهند داشت عملا شخصیت های حقیقی ( افراد عادی ، هیئت ها و….. ) که فاقد مدارک شرکتی و …. باشند امکان خدماتی نمودن خطوط برایشان میسر نمی باشد.

 

با توجه به تماس های مکرر مشتریان با واحد فروش و پشتیبانی  میزبان پیامک  و اعلام نارضایتی از این موضوع برآن شدیم تا خدمتی جدید به این دسته از مشترکین ارائه دهیم.

چنانچه شما شخصیت حقیقی هستید و می خواهید تحت هر شرایطی پیامک های تان به دست مخاطبین شما برسد ، می توانید با ارسال درخواست و تکمیل نمودن فرم تعهدنامه و ارسال سفته به مبلغ 2/000/000 تومان  در وجه شرکت میزبان پایتخت ایرانیان نسبت به فعال نمودن این ماژول اقدام بفرمائید.

توجه داشته باشید در بهترین شرایط جهت خدماتی نمودن خطوط از اپراتورها حداقل 2 هفته کاری می باشد
در صورتی که فرآیند استفاده از خط خدماتی میزبان پیامکــ در کمتر از 24 ساعت انجام می گردد

1- شماره های تکراری به صورت خودکار از سامانه حذف می گردد.
2-توجه داشته باشید به انتهای پیامک های ارسالی متن : عدم دریافت: *****/laghv اضافه می گردد این متن صرفا جهت امکان انصراف مخاطبین شما ،از پیامک ها به متن ارسالی اضافه می گردد.
3-شایان ذکر میگردد این خطوط خدماتی فاقد دریافت پیامک می باشد و هزینه ارسال از این خطوط دارای ضریب 1.5 می باشد.
4-در قسمت مشاهده شماره ها میتوانید افرادی که از دریافت پیامک های شما انصراف داده اند را مشاهده بفرمائید دقت داشته باشید شماره هایی که انصراف داده باشند با آیکون قرمز رنگ تفکیک می گردد.
5-توجه داشته باشید مخاطبین هر دفترچه تلفن قابل ویرایش نمی باشد و اگر قصد اضافه نمودن شماره/شماره های جدید دارید، می بایست دفترچه تلفن جدید ایجاد نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

02188813039

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.