ارسال-پیام-کوتاه

مخاطبان امروزی روزانه پیامک های بیشماری روی دستگاه تلفن همراه خود دریافت می کنند. خواه این موبایل ها هوشمند باشد یا قدیمی، فرقی نمی کند. پیامک در هر حالتی به آنها می رسد.واقعیت این است که ما در بازاریابی کاملا اشباع شده ایم. ارسال پیام کوتاه بهترین راه برای یک بازاریابی حرفه ای و کارآمد است. پیامک چیزی بیشتر از یک راه سریع برای دسترسی به مشتریان است. این روش یک کانال ارتباطی پیچیده است که ریشه در اعتماد، تعامل و نتایج موثر دارد.

در بسیاری از روش های بازاریابی شما هزینه بیشتری پرداخت می کنید اما نتیجه دلخواه و مطلوب خود را دریافت نمی کنید. به عنوان مثال برای چاپ بروشورهای تبلیغاتی باید هزینه زیادی برای کاغذ و چاپ این بروشورها متحمل شوید. در نهایت باید فردی را استخدام کنید که بروشورها را پخش کند. بروشورها پس از انتشار زیر گل و لای ماشین ها و پای افراد له شده و شاید هرگز دیده نشوند. این روشی است که چندان موثر به نظر نمی رسد.

اما بازاریابی پیامکی امتحان خود را پس داده و روش مقرون بصرفه و کاملی برای بازاریابی بشمار می رود. در ادامه 10 مزیت پیام کوتاه را با هم نام می بریم:

10 مزیت بازاریابی پیامکی

1. نرخ بالای باز کردن پیامک

تحقیقات نشان می‌دهد که نرخ باز شدن پیامک توسط مخاطب به 98 درصد می‌رسد . وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می‌آید، چنین آماری دست نیافتنی است. ناگفته نماند که باید بدانید کی و چگونه پیامک بفرستید تا پیام‌های شما در کنار پیام‌های دوستان و خانواده قرار بگیرند.

2. نرخ تبدیل قوی با ارسال پیام کوتاه

نه تنها احتمال باز شدن پیامک بالاست، بلکه نرخ تبدیل قوی برای ایجاد نتایج دارند. مطالعات نشان می دهد که نرخ تبدیل کمپین های پیامکی می تواند تا 45٪ باشد. نرخ تبدیل بطور کلی به میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان گفته می شود. به عنوان مثال فروشگاهی در طول ماه 100 نفر بازدیدکننده دارد. در این یک ماه از این 100 نفر 25 نفر اقدام به خرید می کنند. بنابراین نرخ تبدیل این فروشگاه 25 درصد می باشد.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه آرایشگاه ها | ارسال اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه مردانه و زنانه

3. محبوبیت در میان مردم

یک باور غلط رایج است که پیامک دیگر از رده خارج شده و اینترنت جای آن را گرفته است. امروزه پیامک وسیله ای بسیار سریع و مطمئن برای پیام رسانی است. احتمال قطعی اینترنت و فضای مجازی هر لحظه وجود دارد. اما پیامک را در هر شرایطی حتی بدون وجود اینترنت می توانید ارسال و دریافت کنید.

4. مقرون به صرفه

ارسال پیام کوتاه برای شما هزینه بسیار کمی دارد. حتی بسته های خدمات ارسال پیامک را می‌توان در هر زمان برای مطابقت با نیازهای مشتری کاهش داد. ما در میزبان پیامک متناسب با نیازهای شما تعرفه های ویژه خدماتی ارائه نمودیم که هزینه ها را پایین تر آورده است.

5. به صورت گروهی یا 1 به 1 ارتباط برقرار می شود

بازاریابی پیامکی، بر خلاف سایر پلتفرم‌های پیام‌رسانی تلفن همراه ، تنها راه برای چت فردی با مشتریان و ارسال پیام‌های گروهی بدون پاسخ است.این ویژگی آن را به یک پلتفرم همه کاره تبدیل می کند که می تواند برای فروش، خدمات مشتری،پشتیبانی و ارتباطات داخلی به صورت یکجا استفاده شود.

6. دسترسی به مخاطب فعال

به لطف سامانه ارسال پیام کوتاه، همه مشترکین شما باید برای دریافت پیام ها رضایت کتبی صریح بدهند.این بدان معنی است که مخاطبان شما شامل افرادی هستند که به طور فعال می خواهند با برند شما درگیر شوند. می‌توانید حامیان فعال را دسته‌بندی کنید و به آنها پیشنهادات ویژه تری ارسال کنید.

7. سنجش موفقیت آسان است

بازاریابی پیامکی دیدن نتایج کار را آسان می کند. با تجزیه و تحلیل‌هایی که نرخ کلیک را به شما نشان می‌دهند، می‌توانید اجرای کمپین خود را در زمان واقعی آنالیز کنید. شما تعداد مخاطبین، مشتریان و بازدیدکنندگان واقعی خود را می دانید. زیرا از قبل لیست آنها را تهیه کردید. بنابراین گزارش گیری و تجزیه و تحلیل آنها کار سختی نیست.

8. در چند ثانیه به هر کسی برسید

یک پیام کوتاه معمولاً در عرض 5 ثانیه پس از ارسال تحویل داده می شود. این باعث می‌شود ارسال پیامک به وسیله‌ای سریع برای ارسال یک پیام سریع یا فروش فوری تبدیل شود.

9. به راحتی با سایر ابزارهای بازاریابی ترکیب می شود

ارسال پیام کوتاه مکملی برای ابزارها یا تاکتیک‌های بازاریابی شماست. می توانید پیامک و رسانه‌های اجتماعی را با هم ترکیب کنید یا با ارسال یک یادآوری ، نرخ باز شدن پست های خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

مثلا:

  • سبد خرید رها شده را با ارسال پیامک به مشتری یادآوری کنید.
  • لینک محتوای جدید وبسایت یا اینستاگرام را با پیامک بفرستید
  • مشترکین جدید باشگاه مشتریان که از طریق ایمیل اضافه شدند، مستقیماً به پیام های متنی اضافه کنید.

10. عدم نیاز به کدنویسی یا تجربه طراحی

ارسال-پیام-کوتاه

مزیت بزرگ دیگر ارسال پیام کوتاه این است که برای کار با آن به طراحی یا توسعه نیاز ندارید. شما در وبسایت یا شبکه های اجتماعی به گرافیست، برنامه نویس، طراح وبسایت و محتوانویس نیاز دارید. اما در پیامک تنها کافیست که یک دکمه را بزنید.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست و هزینه راه اندازی آن چقدر است؟

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.