ارسال-پیامک-انبوه

امروزه علم بازاریابی می گوید که برای بازاریابی حرفه ای بهتر است با مشتریان در جایی که زندگی می کنند ملاقات کرد. یعنی تلفن های آنها. هیچ چیز سریع‌تر از ارسال پیامک انبوه، این امر را محقق نمی کند. ابزار ارتباطی شما که اول از همه باید داشته باشید سامانه پیام کوتاه است. بازاریابان آینده نگر و صاحبان مشاغل بزرگ، از قدرت و تعامل بازاریابی پیامکی بهره های زیادی می برند. به لطف نرخ خارق العاده 98 درصدی بازاریابی پیامکی و نرخ کلیک 35 درصدی، کسب و کار خود را رشد می دهند.

بازاریابی پیامکی می تواند همین کار را برای شما هم انجام دهد! این مقاله مختصر همه چیزهایی را که برای شروع ماجراجویی پیامکی خود باید بدانید به شما می گوید.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی مخفف بازاریابی خدمات پیام کوتاه است. این سرویس از طریق پیامک که در همه گوشی ها وجود دارد عمل می کند. ممکن است بازاریابی پیامکی را به‌عنوان بازاریابی متنی، اس ام اس مارکتینگ یا احتمالاً ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک bulk نیز بشناسید. اما همه آنها به یک چیز اشاره دارند. این کانال یک کانال مدرن و موبایلی است. و به کسب‌وکارها و بازاریابان اجازه می‌دهد سریع‌تر و موثرتر از همیشه به مشتریان و مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

ابتدایی ترین کاربرد این روش، ارسال هشدارها، یادآوری های قرار و تحویل، و ارسال اس ام اس های انبوه است که شامل تبلیغات و پیشنهادات انحصاری می شود. اما این فقط قطره ای از این دریای بیکران است.

بیشتر بخوانید: تبلیغات تعمیرات موبایل | 4 استراتژی برای بازاریابی پیامکی تعمیرات موبایل

چرا باید به بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه با آن اهمیت بدهم؟

طبق نظرسنجی سالانه CTIA در سال 2021، در سال 2020، 2.2 تریلیون پیام متنی رد و بدل شده است که نسبت به سال 2019، 119 میلیارد پیام افزایش داشته است.اعداد و ارقام غیر قابل انکار هستند. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که شیفته گوشی‌های هوشمند هستیم، و بازاریابی پیامکی کلید باز کردن قفل تعامل تلفن همراه، اقدام مصرف‌کننده و رشد کسب‌وکار است، به گونه‌ای که هیچ کانال دیگری نمی‌تواند نظیر آن را ارائه دهد.

مخاطبان پیامک را خیلی سریع دریافت می کنند

می توانید انتظار داشته باشید که در عرض 5 دقیقه هزار پیامک ارسال کنید. با ارسال پیامک انبوه ، پیام های تبلیغاتی شما تقریباً هر زمانی که بخواهید به دست مشتریانتان می رسد. شما تنها با فشار دادن یک دکمه به هزاران کاربر تلفن همراه پیامک خود را ارسال می کنید.

تعداد بالایی از مخاطبان پیامک شما را می خوانند

80 درصد از پیامک ها در عرض 10 دقیقه خوانده می شوند و 95 درصد از مردم پیامک های جدید را در 60 دقیقه می خوانند. این رقمی است که باعث می شود از خوانده شدن پیامک خود اطمینان خاطر داشته باشید.

ارسال پیامک انبوه بهتر از ایمیل است

مردم پیامک را بسیار بیشتر از ایمیل بررسی می کنند و به آن پاسخ می دهند. 86 درصد از مشاغلی که از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که تعامل بالاتری نسبت به ایمیل ارائه می‌دهد. معمولا ایمیل در صندوق هرزنامه گم می شود. یا به دلیل طولانی بودن مردم حوصله خواندن آن را ندارند. اما پیامک کوتاه،مختصر و مفید است.

از تماس های صوتی بهتر است

ارسال-پیامک-انبوه

90 درصد از مشتریان ترجیح می دهند به جای تماس تلفنی، پیامک دریافت کنند.هر چه مخاطبان شما جوان‌تر باشند، احتمال اینکه از تماس بیزار باشند، بیشتر است . از سوی دیگر، بازاریابی پیامکی با ارائه یک تبادل راحت تر و بدون اصطکاک در زمان برای همه صرفه جویی ایجاد می کند.هیچ کانال بازاریابی دیگری به این راحتی سرعت، تعامل و بازگشت سرمایه را ارائه نمی دهد.

اگر بازاریابی پیامکی بسیار موثر است، چرا همه آن را انجام نمی دهند؟

حقیقت این است که بسیاری از برندها و مشاغل در حال حاضر از تطبیق پذیری و تعامل باورنکردنی بازاریابی پیامکی استفاده می کنند.اگر شما یکی از این افراد نیستید، حتما هنوز فکر می کنید که ارسال پیامک انبوه ماهیتی مزاحم برای کاربران دارد. کمی ذهن خود را آزاد کنید. زیرا طبق معتبرترین منابع، 85 درصد از کاربران تلفن همراه ترجیح می دهند از کسب و کارها پیامک دریافت کنند و آن را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند.

دلیل دیگر این است که شاید ساختن فهرستی از شماره موبایل مخاطبان و قوانین انطباق با آن را بسیار دلهره آور می بینید. کمی حق دارید. چون باید هر مخاطب جدیدی که به لیست پیامک خود اضافه می‌کنید، قابلیت های دریافت پیامک از شما را داشته باشد. علاوه  بر این چند وقت یک بار باید لیست خود را بروز کنید.اما میزبان پیامک این مشکل را نیز مثل همه موارد دیگر آسان کرده است.

بانک شماره موبایل مشتریان خدمتی است که از طریق آن به شماره موبایل تعداد زیادی از مشترکین مرتبط با کسب و کار خود دسترسی پیدا می کنید. شما می توانید این بانک های شماره موبایل را از این لینک ببینید و کسب و کار خود را پیدا کنید.شما در میزبان پیامک با کلمات کلیدی، کدهای کوتاه اختصاصی ،فرم‌های ثبت نام فوری و حتی پنل رایگان ارسال پیامک، به راحتی می‌توانید انتخاب‌های متعددی در ارسال پیامک انبوه دریافت کنید. هرچه زودتر شروع کنید، زودتر پاداش‌ کار خود را خواهید دید.

بیشتر بخوانید:  متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | 5 ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.