سامانه-پیام-کوتاه-bulk

امروزه شرکت‌های پیامکی پیشرفته، سامانه پیام کوتاه bulk یا انبوه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این پیام‌ها در کنار پیام‌های دیگر، خدمتی جدید را شامل شود. یکی از ویژگی‌های تعیین کننده پیامک‌های bulk این است که کسب و کارها و سازمان‌ها می‌توانند از یک یا چند راه حل برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنند.

سامانه پیام کوتاه bulk چیست؟

در عصری که تعداد تلفن‌های همراه از مردم بیشتر است، تعجب‌آور نیست که پیامک یکی از فراگیرترین کانال‌های ارتباطی باشد. بد نیست بگوییم که سامانه پیام کوتاه انبوه بیش از یک دهه است که بخش مهمی از استراتژی‌های بسیاری از کسب‌وکارها بوده است. این نوع از بازاریابی همچنان به عنوان یکی از مستقیم‌ترین و موثرترین کانال‌های ارتباطی بشمار می‌رود.

سامانه پیام کوتاه انبوه نوعی ارتباط جمعی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با پایگاه داده خود (شماره مشتریان) از طریق یک پلتفرم پیام کوتاه درگیر شوند. برای پیاده‌سازی بازاریابی پیامک انبوه، کاربران باید پیام‌های متنی حاوی مطالب بازاریابی (اغلب یک تبلیغ ویژه یا پیشنهاد به موقع) را برای ارسال به پایگاه داده خود آماده کنند.

در حالی که شرکت‌ها به طور منظم از پیامک‌های انبوه به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند، استفاده از این سرویس برای برقراری ارتباط با کارمندان، سهامداران و مشتریان به روش‌های مختلف رایج است. سادگی و کارایی قدرتمند پیام‌های متنی انبوه به نفع مشاغل و مشتریان است. از پیامک انبوه برای هشدارها و یادآوری ها، تأییدها، رمزهای عبور یک بار مصرف، احراز هویت دو مرحله‌ای و موارد دیگر استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه

چه چیزی پیامک انبوه را به ابزاری عالی برای بازاریابی تبدیل می‌کند؟

دستیابی به مشتریان از طریق سامانه پیام کوتاه bulk مزایای بی‌پایانی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند. از منظر مالی، پیام‌های متنی انبوه یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مشتری است، صرف نظر از اینکه در کجای دنیا هستند.

با در نظر گرفتن هزینه‌های بالای بازاریابی دیجیتال و چاپی، بازاریابی پیامکی می‌تواند هزینه‌های بازاریابی شرکت‌ها را به نصف کاهش دهد. بیش از پنج میلیارد کاربر تلفن همراه در سراسر جهان که می‌توانند پیامک دریافت کنند. پیامک مستقیم‌ترین راه برای دستیابی به حداکثر تعداد مشتریان ممکن است. با ارسال اس‌ام اس آنلاین از طریق نرم‌افزار پیام کوتاه مانند پلتفرم میزبان اس‌ام اس، کسب و کارها می‌توانند مستقیماً در هر نقطه از جهان به مخاطبان گسترده‌ای دست یابند.

با این حال، اشباع کانال‌های دیجیتال مانند گوگل ادوردز و رسانه‌های اجتماعی در حال افزایش است. و هزینه‌های تبلیغات در این کانال‌ها اغلب برای اکثر مشاغل کوچک و متوسط ​​دور از دسترس است. مسدود کردن تبلیغات نیز روز بروز رایج‌تر می‌شود و کاربران از نرم افزارهای حذف تبلیغات استفاده می‌کنند. بنابراین، راه حل کلی برای بازاریابان این است که کانالی را هدف قرار دهند که کاملاً از اشباع بازار و فناوری‌های مسدود کننده به دور باشد.

پیامک مستقیماً روی موبایل مشتریان ظاهر می‌شود و احتمال مشاهده و استفاده از پیشنهادات بسیار بالاست. جای تعجب نیست که بازاریابان ترجیح می‌دهند پیام‌های تبلیغاتی خود را از طریق پلتفرمی که تضمین شده است به اشتراک بگذارند.

چند کاربرد رایج در سامانه پیامک انبوه چیست؟

تبلیغات فوری با سامانه پیام کوتاه bulk

سامانه-پیام-کوتاه-bulk

کسب و کارها از ماهیت پویای پیامک برای ارسال به موقع پیشنهادات و تبلیغات به مشتریان استفاده می‌کنند. افرادی که در کسب و کارهای کوچک فعالیت می‌کنند، از پیامک‌های انبوه نهایت استفاده را می‌برند. زیرا به راحتی مشتریان را با فروش‌های فوری و پیشنهاداتی که زمان محدود دارند، جذب می‌کنند.

در بسیاری از موارد نیاز دارید که پیامک خاصی را در فاصله زمانی کوتاهی به مشتریان خود ارسال کنید. این پیامک‌ها می‌توانند تخفیف یک‌ساعته برای یک محصول خاص، احتمال بالا رفتن قیمت یک محصول و… باشد. در چنین شرایطی باید در فوری‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کنید. طبیعتا اینکه بخواهید به تک تک آن‌ها پیام ارسال کنید دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما با سامانه پیام کوتاه انبوه به راحتی و با زدن تنها یک دکمه به میلیون‌ها کاربر به صورت همزمان پیام خود را می‌فرستید.

پیشنهادات شخصی

هیچ چیز به اندازه دریافت پیشنهادهای ویژه و انحصاری باعث نمی‌شود مشتری احساس ارزشمند بودن کند. کسب‌وکارها می‌توانند از ویژگی‌های پیامک انبوه برای تبلیغات و پیشنهادات شخصی استفاده کنند. میزبان پیامک به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا نام شخص، فروشگاه و سایر اطلاعات شخصی را در متن پیامک انبوه قرار دهند. این نوع پیام‌ها در سامانه پیام کوتاه bulk به مشتریان نشان می‌دهد که کسب و کار به آن‌ها اهمیت می‌دهد. همینطور ارزش برند و تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه | در 5 مرحله رشد کسب و کار خود را سرعت ببخشید

چه شرکت‌هایی می‌توانند از سامانه پیام کوتاه انبوه استفاده کنند؟

انعطاف‌پذیری بازاریابی پیامکی به اندازه‌ای است که انواع مدل‌های تجاری و صنایع می‌توانند از آن بهره ببرند. کسب و کارها می‌توانند ارسال پیامک انبوه را مطابق با نیازهای بازاریابی فردی خود تنظیم کنند. از بخش بانکی و مالی گرفته تا خرده‌فروشی و آموزش، باشگاه‌های ورزشی و بیمه، حتی سازمان‌های سراسری می‌دانند که پیامک انبوه ابزاری قدرتمند برای استراتژی بازاریابی آن‌هاست. سامانه پیام کوتاه bulk به عنوان یک ابزار کلیدی در بسیاری از استراتژی‌های کسب و کار بکار می رود.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.