سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه

وقتی صدای پیامک گوشی خود را می شنوید، واکنش شما این است که موبایل خود را بردارید و ببینید چه خبر است، درست است؟ بیش از 5 میلیارد کاربر تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد. و همه آنها با شنیدن صدای پیامک تلفن همراه خود و دیدن آن نور چشمک زن ، همین احساس را تجربه می کنند.صاحبان مشاغل و بازاریابان می دانند که سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه یک پدیده رایج است.

آنها همچنین می دانند که مردم روزانه به طور متوسط ​​3 ساعت و نیم با تلفن های همراه خود وقت می گذارند.با در نظر گرفتن این دانش، بسیاری از برندها در حال طراحی مجدد استراتژی خود با سامانه پیام کوتاه هستند. بازاریابی پیامکی اساساً برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیامک است. این تاکتیک برای ایجاد اعتماد، افزایش فروش و ارتباط با مشترکین بسیار عالی است.

ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که چگونه می توانید با سامانه پیام کوتاه رشد تجارت خود را سرعت ببخشید. راه های مختلفی برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای رشد کسب و کار وجود دارد. این نکات به شما کمک می کند درک بیشتری از کمپین پیامکی خود داشته باشید و اثربخشی پیام های خود را بهبود ببخشید.

1. یک پیشنهاد مقاومت ناپذیر ارسال کنید

اولین راه برای افزایش رشد کسب و کار با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه ، ارسال پیشنهادات مقاومت ناپذیر به مشترکین است.

شما باید فقط برای افرادی که تصمیم به پیوستن به کمپین شما را دارند، پیام های تبلیغاتی ارسال کنید. هیچ‌کس پیام‌ها یا ایمیل‌های ناخواسته را دوست ندارد . پیام‌های متنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

تبلیغات شما بسته به کسب و کار شما متفاوت خواهد بود. اما راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید مشترکین پیامک خود را برای استفاده از تبلیغات در سامانه پیام کوتاه تشویق کنید.

 به عنوان مثال: یک کد تخفیف ساده ارسال کنید که در صورت کلیک کردن روی لینک شما، درصدی از سفارش را به مشترکین تخفیف می‌دهد. این استراتژی برای ترغیب مردم به بازدید از وب سایت شما و خرید ، عالی است.

بهترین کار این است که هنگام ایجاد کمپین پیامکی ، لینک های منحصربه‌فردی را درج کنید. داده های بیشتری در مورد فروش و تبدیل دریافت خواهید کرد. و بینش بیشتری در مورد نحوه تعامل کاربران با پیشنهادات خود دریافت خواهید کرد. از این اطلاعات می توانید برای آشنایی با مخاطبان هدف و ایجاد تبلیغات موثرتر در سامانه پیام کوتاه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات

 

2. محصولات یا خدمات جدید را با سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه تبلیغ کنید

سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه

فرض بر این است که شما محصول یا خدمات جدیدی را در سال گذشته به کسب و کار خود اضافه کرده اید. چگونه آن را برای مخاطبان خود تبلیغ کردید؟ اگر از سامانه پیام کوتاه برای علاقه مند کردن کاربران استفاده نکرده اید، فرصت بازاریابی قابل توجهی را از دست داده اید.

بیش از 58  درصد از بازدیدهای وب سایت  در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. رسانه های اجتماعی، ایمیل و بازدید از وب سایت همه در این دستگاه ها گنجانده شده اند. همه پلتفرم های بازاریابی مختلف می توانند از بازاریابی پیامکی بهره مند شوند.

مشترکین خود را در سامانه پیام کوتاه تشویق کنید تا محصول جدید شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. به کاربران نشان دهید که چرا محصول جدید شما قرار است در زندگی آن‌ها موثر باشد. با قرار دادن لینکی به یک پست وبلاگ که مکمل این محصول است اینکار را انجام دهید. از کاربران بخواهید برای پیشنهادات ویژه بیشتر در خبرنامه شما عضو شوند.

همه این تعاملات به ظاهر ناچیز باعث افزایش ترافیک هنگام راه اندازی محصول جدید می شود. نکته کلیدی این است که از امکانات سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه خود استفاده کنید تا به مصرف کنندگان نشان دهید که چرا باید روی لینک کلیک کنند و ببینند چه چیزی برای ارائه دارید.

3. بازخورد جمع آوری کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای به دست آوردن تاثیر بیشتر از سامانه پیام کوتاه، جمع آوری بازخورد از مشتریان فعلی است. لینکی از فرم های نظرسنجی که برای موبایل و تبلت بهینه شده برایشان ارسال کنید تا کاربران بتوانند به سرعت تجربه خود را به اشتراک بگذارند.

سؤالات هدفمندی بپرسید که مشترکین را تشویق کند تا بازخوردهای عملی به شما ارائه دهند .می توانید از آنها برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. مثلا  شخصی به برند شما امتیاز 5 از 5 ستاره داده است، اما دلیل آن را نمی دانید. این اطلاعات را با یک فرم نظر سنجی می توانید به دست بیاورید.

یافتن اینکه چرا کاربران برند شما را دوست دارند یا دوست ندارند برای رشد کسب و کار شما حیاتی است. شما نمی توانید بدون بازخورد مناسب، مسائل را تصحیح کنید یا کاری را که درست انجام نداده اید، بهبود ببخشید. فرض کنید بازخورد را در سامانه پیام کوتاه خود بررسی کرده اید و اکثر مردم گفتند که در پیمایش صفحه پرداخت شما مشکل داشتند. اکنون می‌دانید که باید چه چیزی را اصلاح کنید و می‌توانید مسیری را ایجاد کنید که برنامه های شما را به واقعیت تبدیل کند.

پیشنهاد می کنیم پس از دریافت بازخورد، با کاربران در سامانه پیام کوتاه تعامل برقرار کنید.  63 درصد از مردم گفتند که کسب‌وکارها به خود زحمت نمی‌دهند به بازخورد آنها پاسخ دهند، این می‌تواند منجر به عدم اعتماد یا شکست وفاداری در برند شود.

به یاد داشته باشید، پاسخ شما نباید طولانی و پیچیده باشد. یک «متشکرم» ساده تا حد زیادی به مشتریان نشان می دهد که برای نظر آنها ارزش قائل هستید.

بیشتر بخوانید: پنل پیامکی مدارس | ۵ ترفند جدید ارسال پیامک برای مدارس و دانشگاه ها

 

4. ایجاد تعامل با پیام های شخصی شده

اکثر بازاریابان و صاحبان مشاغل از شخصی سازی در ایمیل ها و وب سایت خود استفاده می کنند. توانایی ایجاد ارتباط با مشتریان دارای علایق خاص در سایت یک راه عالی برای افزایش تبدیل و تعامل است. شخصی سازی فروش را به طور متوسط ​​20 درصد افزایش می دهد .

این یک روش عالی برای کسانی است که می خواهند ارتباط مطمئن تری با مخاطبان خود ایجاد کنند. تصور کنید فردی چند بار در هفته به طور تصادفی برای شما پیامک ارسال میکند، اما پیامک ها به علایق، یا سبک زندگی شما مرتبط نباشد.

احتمالاً شماره آنها را مسدود می کنید، درست است؟

اگر کسب‌وکارها تکنیک های شخصی‌سازی را در سامانه پیام کوتاه نظر نگیرند، ممکن است مشتریان از پیام‌های آنها انصراف دهند. مردم می خواهند چیزهایی را ببینند که برایشان جالب است. سیل پیام های متنی نامربوط برای بسیاری از ما جالب نیست.

یک راه سریع برای حل این مشکل این است که به کاربران سامانه پیام کوتاه اجازه دهید پیام های متنی دریافتی خود را انتخاب کنند. در سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه می‌توانید آنها را طوری تنظیم کنید که افراد بتوانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند تبلیغات، اخبار و به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنند و چه موضوعاتی را می‌خواهند در پیام‌های خود ببینند.

مثلا یک فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی می تواند از مشترکین بخواهد که نوع حیوان خانگی خود را ارسال کنند. اگر آنها صاحب گربه هستند، برند می تواند پیشنهادات مربوطه و فروش فوری محصولات مرتبط با گربه را در سامانه پیام کوتاه ارسال کند. در نتیجه، مشتریان بیشتر با پیامک های شما درگیر می شوند و از وب سایت شما بازدید می کنند که به فروش، ترافیک و تعامل بیشتر منجر می شود.

5. ارسال یادآوری ها در سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه

سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه

می‌توانید از سامانه پیام کوتاه برای یادآوری اتفاقات و مناسبت هایی که در کسب‌وکارتان پیش می آید، به مشتریان در سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه استفاده کنید. مثلا اگر میزبان یک وبینار هفتگی هستید، می توانید یک ساعت قبل از زمان شروع، پیامک یادآوری ارسال کنید. این به کاربران یادآوری می‌کند که وبیناری در راه است. و به آن‌ها زمان می‌دهد تا در آن مستقر شوند و در صورت پخش زنده آن را تماشا کنند.

همچنین می‌توانید یادآوری‌هایی درباره رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید. فرض کنید در حال برگزاری یک قرعه کشی هستید و این رویداد چند ساعت دیگر به پایان می رسد. یک یادآوری ملایم به مشترکین ، می‌تواند به شما کمک کند تا در پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید پاسخ‌ها و تعاملات بیشتری دریافت کنید.

بسیاری از ما زندگی پرمشغله‌ای داریم، بنابراین این یادآوری‌های کوچک در سامانه پیام کوتاه راهی عالی برای علاقه‌مند نگه داشتن مردم به برند شما است.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه

 

نتیجه گیری

همانطور که می بینید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از امروز برای رشد کسب و کار خود با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه انجام دهید. نکته کلیدی این است که ترکیب مناسبی از پیشنهادات و محتوا را بیابید تا مشتریان به وب سایت شما بازگردند، در رسانه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنند و ایمیل های شما را بخوانند.

هنگامی که در حال توسعه استراتژی سامانه پیام کوتاه خود هستید، مخاطبان هدف خود را زیر نظر داشته باشید. روی ارزش دادن به زندگی آنها و صرفه جویی در هزینه آنها تمرکز کنید . مطمئناً با بازاریابی پیامکی بازگشت سرمایه مثبتی را مشاهده خواهید کرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.