نرم-افزار-ارسال-پیامک

برقراری ارتباط با مشتریان نیاز به تلاش زیادی دارد. برای ارتباط با مشتریان ، نباید منتظر باشید تا آنها به سراغ شما بیایند. بلکه شما باید در دنبال کردن مشتریان خود فعال تر باشید. طبق یک نظرسنجی 68٪ از مردم گفتند که در طول روز بیشتر با تلفن های خود درگیر فعالیت هایی مثل چک کردن، ارسال و پاسخ دادن به پیامک هستند. نرم افزار ارسال پیامک شانس دیده شدن تلاش های بازاریابی شما را افزایش می دهند. نه تنها این، بلکه بازاریابی پیامکی مبتنی بر مجوز است، یعنی مخاطبان خودشان آن را انتخاب می کنند و باعث می شود فروش شما بیشتر شود.کلید موفقیت در بازاریابی پیامکی ایجاد یک رابطه سودمند متقابل بین مشتری و کسب و کار است.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی روشی مطمئن برای ارسال مستقیم پیام های تبلیغاتی یا خدماتی به تلفن همراه مشتریان از طریق پیامک است. این پیام‌ها عمدتاً برای برقراری ارتباط، پیشنهادات، به‌روزرسانی‌ها و هشدارهای انحصاری به افرادی هستند که دریافت این پیام‌ها را از کسب‌وکار شما انتخاب کرده‌اند.

طبق آمارهای اخیر، نرم افزار ارسال پیامک یکی از سریع ترین راه ها برای دسترسی مستقیم به مشتریان است. 60 درصد از مصرف کنندگان می گویند که یک متن را در عرض 5 دقیقه پس از دریافت آن می خوانند. قابل ذکر است، 86 درصد از صاحبان مشاغل کوچک که از پیامک استفاده می‌کنند، می‌گویند که ارسال پیامک تعامل بیشتری نسبت به ارتباطات ایمیلی دارد.

چرا به بازاریابی پیامکی نیاز دارید؟

ارسال پیامک به عنوان یک راه ارتباطی ترجیحی در حال افزایش است و تعداد کاربران پیام کوتاه در سراسر جهان به طور مداوم در حال افزایش است. در حال حاضر، بازاریابی موبایلی یک صنعت چند میلیارد دلاری است و به طور تصاعدی در حال رشد است.

مزایای استفاده از نرم افزار ارسال پیامک برای کسب و کار شما

1. دسترسی کارآمد

بازاریابی پیامکی در دسترس ترین روش برای دسترسی به افراد در هر جغرافیا یا سنی است. هیچ محدودیت مرزی داخلی یا بین المللی وجود ندارد. بیش از 60 درصد از جمعیت جهان تلفن همراه دارند که پایگاه خوبی را به عنوان مخاطب مورد نظر شما ایجاد می کند. این روش حتی از اینترنت هم در دسترس تر است. خطوط اینترنت در هر لحظه امکان قطع و وصلی دارند. بسیاری از گوشی ها نیز به اینترنت وصل نمی شوند. اما پیامک در قدیمی ترین گوشی های تلفن همراه نیز قابل دسترس است.

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه | نیاز به پیامک انبوه برای رشد کسب و کار

2. مقرون به صرفه

بهترین چیز در مورد بازاریابی پیامکی، حداقل سرمایه گذاری اولیه است، اما بازده بالایی دارد. برای هر نوع و اندازه کسب و کار مقرون به صرفه است. خواه یک استارت آپ کوچک باشد یا یک شرکت بین المللی. پیامک ها متن خالص هستند و هیچ هزینه ای برای طراحی ندارند، بنابراین در هزینه های چاپ و طراحی نیز صرفه جویی می شود. هزینه های راه اندازی نرم افزار ارسال پیامک به نسبت روش های دیگر تبلیغات بسیار اندک و ناچیز است. اما در عین حال بازده سرمایه بسیار بالایی دارد.

3. راه اندازی آسان

بازاریابی پیامکی نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه شروع و مدیریت آن نیز بدون دردسر است. یک پنل ارسال پیامک خوب در عرض چند دقیقه همه چیز را برای شما تنظیم می کند. ارسال پیام‌های برنامه‌ریزی‌شده برای افراد، گروه‌های خاص یا حتی دسترسی به بانک های شماره موبایل بسیار آسان است.

4. نتایج سریع

مکالمات شخصی به طور فزاینده ای به سمت استراتژی های پیامکی حرکت می کند و پیامک را به گزینه ای برای جلب توجه مصرف کنندگان تبدیل کرده است. بیش از 90 درصد از مردم هر پیامک دریافتی را در عرض سه ثانیه باز می‌کنند. این نرخ بسیار سریع‌تر از مدت زمانی است که برای باز کردن یک ایمیل طول می‌کشد.از آنجایی که متن‌ها در تلفن‌های همراه شخصی ظاهر می‌شوند، مردم تمایل دارند سریع‌تر به آنها پاسخ دهند.

5. سازگار

نرم افزار ارسال پیامک برای شرکت های عمومی،خصوصی،کوچک و بزرگ مناسب است. این روش یک کانال توسعه یافته و موثر است که می تواند برای طیف وسیعی از ارتباطات استفاده شود. هیچ محدودیتی برای استفاده از سامانه پیام کوتاه در هیچ کسب و کاری وجود ندارد. شما در هر شغلی که هستید می توانید یک پنل اختصاصی برای خود تهیه کنید.

6. گزارش گیری آسان

نرم-افزار-ارسال-پیامک

نرم افزار تجزیه و تحلیل مورد استفاده در سامانه پیام کوتاه می تواند نرخ کلیک و تحویل هر پیام متنی را ردیابی و نظارت کند. این به ویژه برای بازاریابان مفید است تا میزان جذب پیشنهادات را بسنجند و تصمیم بگیرند که آیا به همان روش ادامه دهند یا خیر. قبل از ارسال دسته بعدی پیام‌ها تغییراتی ایجاد کنند یا آن را به طور کامل متوقف کنند.

7. استفاده از کلیدواژه ها

در نرم افزار ارسال پیامک معمولاً شما نیازی به استفاده از کدهای کوتاه نخواهید داشت، اما اگر کمی بیشتر هزینه کنید، راهی را به مشتریان می‌دهید تا به پایگاه داده شما بپیوندند و پیشنهادات و سایر پیام‌های ارزشمند را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: پنل پیامکی مدارس | 5 ترفند جدید ارسال پیامک برای مدارس و دانشگاه ها

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.