متن آماده پیامک تبلیغاتی

اغلب مشتریان از ما می‌پرسند که چگونه پیامکهای جذابی برای مشتریان بنویسیم. به همین دلیل  مجموعه‌ای از متن آماده پیامک تبلیغاتی را گرد هم آوردیم که می‌تواند به شما در ارتباط با مشتریان کمک کند.

یک پیامک حرفه ای شامل محرک های CTA است که با مخاطب همگام می شود و احساس فوریت را در ارسال پاسخ ایجاد می کند (کلماتی مانند «امروز» و «اکنون»). با در نظر گرفتن این موارد، ما لیستی از قالب های پیام متنی آماده را برای شما ایجاد کرده ایم.

قالب های پیامک تبلیغاتی و بازاریابی

الگوهای پیامکی بازاریابی و تبلیغاتی فهرست شده در زیر از فراخوان های قدرتمندی استفاده می کنند و اطلاعات را به شیوه ای واضح و مختصر به اشتراک می گذارند.

بیشتر بخوانید: پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردها و مزایایی در کسب و کارها دارد؟

 

اگرچه ممکن است نوشتن کلمات خاصی مانند  رایگان، حراج یا همین حالا! وسوسه انگیز باشند، اما به راحتی می تواند مشتریان را دور کند. پیام های تبلیغاتی خود را دوستانه و محاوره ای بنویسید. در ادامه چند نمونه متن آماده پیامک تبلیغاتی و بازاریابی را خواهیم دید:

1. فروش

نمونه: فروشگاه دنا لاستیک تا پایان اسفند فروش ویژه داردبرای اطلاع از اندازه ها و قیمت ها، امروز به آدرس فروشگاه ما واقع در خیابان 21 مراجعه کنید.

2. مشتریان وفادار

نمونه10 درصد تخفیف در غذاهای ویژه رستوران مزعفر دریافت کنید.. “OFF” را به شماره 10005876456 پیامک کنید و در سفارش بعدی خود از 10٪ تخفیف برخوردار شوید.

برای لغو اشتراک، LAGHV  را ارسال کنید.

3. رویدادها

نمونهدر تابستان امسال با ورود رایگان به مرکز پینت بال ، بچه ها را راضی نگه داریدبرای رزرو تاریخ با شماره 0912511515 تماس بگیرید یا پیامک دهید و کوپن تخفیف 100 هزار تومانی دریافت کنید

4. زمان افتتاحیه

نمونهازین پس بعد از ساعت کاری به سرعت برای خرید لباس از محل کار بیرون ندوید بوتیک الماس از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

 نزدیکترین شعبه خود را پیدا کنید: almas.com/stores

5. وب سایت جدید

نمونه: محمد عزیزهمه کتاب های مورد علاقه شماهم اکنون در دسترس هستند! اپلیکشن کتابفروشی آفتاب را بر روی موبایل خود نصب کنید

بهترین تخفیف ها فقط برای 3 روز، عجله کنید: aftab.bookstore.com.

6. دعوت به اشتراک

نمونهاولین کسی باشید که از تخفیف ها و پیشنهادات در بیوتی سنترمطلع می شود!

 برای مشاهده لیست تخفیفات اینجا را کلیک کنید: store.com/coupons-deals.

 

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه چیست | ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی در تجارت دارد؟

 

قالب های خدمات مشتری

متن آماده پیامک تبلیغاتی

استفاده از متن آماده پیامک تبلیغاتی روشی آزمایش شده و واقعی برای بهبود تعامل با مشتری است.

اگر برای آنها یک یادآوری قرار ملاقات ارسال کنید، یا یک پیام کوتاه در مورد وضعیت سفارش یا تأیید رزرو هتل بفرستید ، از شما قدردانی خواهند کرد که برای آنها ارزش قائل هستید و شرکت شما را قابل اعتماد می دانند.

یادآوری قرار ملاقات

از هر ده نفر، سه نفر نمی‌توانند بگویند که امروز چه روزی در هفته است، چه برسد به اینکه قرار ملاقات‌هایشان را به خاطر بسپارند. بنابراین باید به وسیله متن آماده پیامک تبلیغاتی به آنها یادآوری کنید. مشتریان قطعاً از این کار قدردانی خواهند کرد.

در ادامه چند نکته برای ارسال پیامک‌های یادآوری قرار ملاقات وجود دارد:

  • اطمینان حاصل کنید که تاریخ، زمان، مکان، نام (یا نام شرکت) و قرار ملاقات را درج کردید.
  • مشتری خود را با نام یا نام خانوادگی خطاب کنید تا دوستانه تر به نظر برسد.
  • اگر برنامه بسیار شلوغی دارید، به مشتری خود توصیه کنید 5 تا 10 دقیقه زودتر بیاید.

در اینجا 6 نمونه متن آماده پیامک تبلیغاتی برای یادآوری قرار ملاقات آمده است:

1. یادآوری قرار آرایشگاه

نمونه: سلام کاوه!

ماکات اینجاست تا قرار پروتز مو را رأس ساعت 16 به شما یادآوری کند. برای تائید کلمه OK را بفرستید. اگرنمی توانید حضور پیدا کنید LAGHV را بفرستید یا برای زمان بندی مجدد با شماره 0214559656 تماس بگیرید.

نمونه: سلام محیا!

مایلیم فردا ساعت 9 وقت میکاپ شما را یادآوری کنیم. لطفا سعی کنید 5-10 دقیقه زودتر در محل حاضر شوید. برای تغییر زمان با 094154545تماس بگیرید. سالن زیبایی گل آرا

2. یادآوری پیامک قرار ملاقات با دندانپزشک

نمونهقرار ملاقات دندانپزشکی شما با دکتر فرزین اسماعیلی برای 29 آبان، ساعت 16:00 برنامه ریزی شده است . 02154848

3. قرار بانک

نمونهبانک کارآفرین قرار جلسه وام را در روز دوشنبه، 13 آبان ساعت 10 صبح به شما یادآوری می کند آقای محمد سعیدی مسئول حساب شما خواهد بودبا شماره 02145485 با او تماس بگیرید.

4. یادآوری لیزر

نمونهپروین عزیز، وقت لیزر شما امروز ساعت 5 عصر استلطفا سعی کنید 10 دقیقه زودتر اینجا باشید

5.  متن آماده پیامک تبلیغاتی املاک

نمونهسلام آقای فرزین احسان زیارتی از املاک امپراطور روز پنجشنبه ساعت 2 بعدازظهر ملک را به شما نشان می دهدلطفا در صورت نیاز به تغییر ساعت به همین شماره پیامک دهیدنمایندگی املاک  امپراطور

6. یادآوری پیامکی آژانس استخدام

نمونهمهتاب عزیزشما به مصاحبه درشایان الکتریک راس ساعت 10 صبح همین چهارشنبه در خیابان ستارخان پلاک 21 دعوت شده ایدلطفا در صورت بروز مشکل با همین شماره تماس بگیرید

 

متن آماده پیامک تبلیغاتی برای نظرسنجی

متن آماده پیامک تبلیغاتی

 

بیشتر بخوانید: پنل پیامک برای مدارس | ترفندهای ارسال پیامک برای اساتید ، معلمین و مشاورین درسی

 

نظرسنجی‌های پیامکی سریع‌ترین و ساده‌ترین راه را برای یافتن نظر مشتریان، مخاطبان یا طرفداران شما در مورد برند، خدمات یا سایر محصولات شما هستند.

یک نظرسنجی می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید چگونه خدمات خود را به منظور بهتر شدن تغییر دهید.

ابتدا مطمئن شوید که مردم علاقمندند به نظرسنجی شما بپیوندند:

  • به مخاطبین اطلاع دهید که چه کسی به آنها پیام می دهد. نام شرکت خود را در متن پیام ذکر کنید .
  • پیام خود را در لحظه مناسبی ارسال کنید؛ احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بلافاصله پس از استفاده از محصولات یا خدمات به سؤالات مربوط به آنها پاسخ دهند.
  • ایجاد انگیزه برای پیوستن در نظرسنجی؛ اگر بدانند در نهایت پیشنهادی برایشان دارید ، به احتمال بیشتری شرکت خواهند کرد.  به آنها فرصت برنده شدن در یک جایزه را بدهید یا با سفارش بعدی تخفیف کوچکی ارائه دهید.
  • بلافاصله پس از شرکت در نظرسنجی، یک پیام تشکر خودکار ارسال کنید. به این ترتیب مشتریان از نظرسنجی خود آگاه می شوند و احتمال بیشتری وجود دارد که دوباره شرکت کنند.

1. رتبه بندی

نمونه: در مقیاس 1 تا 5 (بد تا عالی)، تجربه خود را از خدمات ما چگونه ارزیابی می کنید؟ بازخورد شما توسط شرکت ما بسیار ارزشمند است. متشکرم! دیجیکالا

2.قالب بله/خیر

نمونه: آیا اپراتور مرکز تماس ما سوالات شما را به درستی پاسخ داد؟ لطفا با کلمات “بله” یا “خیر” پاسخ دهید. بازخورد شما به ما کمک می کند تا بهتر شویم.

3. قالب چند گزینه ای

نمونههومن عزیزکدام یک از محصولات ما مورد علاقه شماست؟

  1. پیراهن آبی
  2. پیراهن قرمز
  3. پیراهن خاکستری
  4. پیراهن قدیمی
  5. پیراهن سفید

 با تشکر، بوتیک حمید

نمونهسلام هومن، معمولا چه زمانی ایمیل های خود را می خوانید؟

  1. صبح
  2. ظهر
  3. بعد از ظهر
  4. عصر
  5. اواخر عصر

با تشکر، بازاریابی سبز

4. نمونه رایگان

نمونه: دوست دارید کدام محصول جدید را در مانتو شایلی ببینید؟ اگر مانتو پیشنهادی شما انتخاب شود، یک نمونه رایگان دریافت خواهید کرد! روز خوبی داشته باشید، مانتو شایلی

5.لینک نظرسنجی

نمونه: ما می خواهیم بدانیم نظر شما در مورد فیلتر هوا که اخیراً خریداری کرده اید چیست. نظرسنجی 5  دقیقه ای ما را در  لینک زیر تکمیل کنید تا شانس برنده شدن یک کوپن 100 هزارتومانی برای استفاده در سینما آزادی را داشته باشید.

نمونه: برای بهبود خدمات خود، می خواهیم نظر شما را در مورد نحوه ارسال اجناس بدانیم. لطفاً نظرسنجی ما را در لینک زیر بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید: پیامک تبلیغاتی بهتر است یا تراکت تبلیغاتی؟ + مزایا و معایب

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل مختلف با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.