با سامانه ارسال پیامک آژانس املاک دیگر نگران کمبود وقت و مشتری نباشید

شما هم مثل بقیه مشاورین املاک آنقدر سرتان شلوغ است که دیگر به روش های تبلیغات پیامکی در آژانس املاک خود فکر نمی کنید؟ یا برعکس! قدری سرتان خلوت تر است و مشتری های زیادی ندارید؟ امروزه استفاده از یک پنل پیامکی برای صرفه جویی در وقت، هزینه و پیش بردن کارها می تواند بسیار مؤثر باشد.

شما می توانید با استفاده از انواع خدماتی که این سرویس ها ارائه می دهند، ارتباط خود را با مشتریان سازماندهی کرده و تعداد مشتریان بیشتری را به بنگاه خود بکشانید . دیگر دوران نوشتن امکانات خانه بر روی کاغذ و چسباندن بر روی شیشه مغازه به سر آمده است.  فرض کنید فایل های زیادی از این خانه ها، با قیمت و سود مناسب برای فروش و اجاره در آژانس شما و در کامپیوتر، موبایل یا کشوی میزتان موجود می باشد. اما تا زمانی که کسی از آنها اطلاعی نداشته باشد چگونه می خواهید مشتری ها را پیدا کنید؟

پنل های اس ام اسی، امروزه با در دست داشتن آمار جامعی از بازار هدف،  به شما کمک می کنند تا تبلیغات مورد نظر خود را برای قشر خاصی از میلیون ها کاربر تلفن همراه، فیلتر کنید. شما می توانید به صورت کاملاً رایگان در خدمات میزبان اس ام اس ، از تبلیغات منطقه ای استفاده کنید.

تبلیغات منطقه ای نوعی از خدمات پنل پیامکی است که در آن می توانید محل ارسال پیامک را از روی نقشه و در یک منطقه خاص جغرافیایی انتخاب کنید. بنابراین به راحتی می توانید فایل های خود را طبق محله یا منطقه آنها دسته بندی کرده و به افرادی که در همان منطقه سکونت دارند ارسال کنید.

کاربردهای سامانه ارسال پیامک برای آژانس های املاک

شما در آژانس املاک خود ممکن است در موارد زیر به ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز پیدا کنید:

  • جذب مشتری

هیچگاه اینگونه فکر نکنید که مشتری به شما احتیاج دارد. اگر مشتری را جذب نکنید چند مغازه پایین تر به سراغ مشاور املاک بعدی خواهد رفت. بنابراین سعی کنید از روش های مختلف و متفاوتی برای ورود مشتری به مغازه خود استفاده کنید. استفاده از پیامک تبلیغاتی یکی از این روش هاست که اگر آن را با استفاده از تکنیک های خاص بنویسید، شانس شما چند برابر خواهد بود.

  • کیس های عالی با موقعیت خوب

در بسیاری از موارد کیس هایی با موقعیت فوق العاده برایتان به وجود می آید که کسی از آن اطلاعی ندارد. اگر آن را برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنید می توانید بهترین مشتری را از بین آنها انتخاب نموده و سود بیشتری نصیبتان شود.

  • یادآوری به دو طرف معامله

اغلب اوقات هر دو طرف معامله به علت مشغله  ، مفاد قرارداد خود را فراموش می کنند. مواردی مثل تکمیل مدارک، تاریخ قسط اول، تاریخ پرداخت ها، تاریخ پرداخت حق کمیسیون، آدرس محضر، تاریخ حضور در محضر و … از مواردی هستند که نیاز به یادآوری با ارسال یک پیامک از طرف شما دارند. فراموش نکنید که در خرید یا اجاره خانه متولی امر شما هستید.

  • پیشنهادات جدید

شما می توانید هر روز کیس های جدیدی که برای فروش و اجاره در دست دارید را به صورت پیامک با یک سری توضیحات کوتاه ، برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنید. خواهید دید که واجدین شرایط بلافاصله با آژانس شما تماس خواهند گرفت و یا در اسرع وقت به شما مراجعه خواهند کرد.

  • بازاریابی

می توانید با استفاده از پنل های پیامکی بازاریابی هدفمندی را شروع کنید. طیف مخاطبین خود را انتخاب کنید و از پیامک در انواع روش های بازاریابی بهره ببرید.

چرا میزبان اس ام اس را برای ارسال پیامک املاک انتخاب کنیم؟

شما به دلایل زیر می توانید میزبان اس ام اس را برای ارسال پیامک تبلیغاتی آژانس املاک خود انتخاب کنید:

  • پشتیبانی

در صورتی که با هرگونه مشکلی در استفاده از پنل پیامک خود مواجه شدید، می توانید بلافاصله با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمائید و یا با مراجعه به سایت میزبان اس ام اس در بخش سوالات متداول پاسخ خود را بیابید. در غیر اینصورت بخش تیکتینگ سایت برای کاربران طراحی شده است تا مشکل خود را در آن اعلام نمایند. کارشناسان پشتیبانی در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

  • نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی نمادیست که جهت ایجاد حس اعتماد و حفظ حقوق مشتریان گرامی، فقط برای تعدادی از کسب و کارهای اینترنتی که مجوزهای لازم را کسب نمایند، ارائه می گردد. مفتخریم که علاوه بر خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم ، خیال آنها را از بابت افزایش حس اعتماد نیز راحت نمودیم. شما می توانید جهت اطمینان از این موضوع  و مشاهده مجوز نماد اعتماد الکترونیکی میزبان اس ام اس اینجا کلیک کنید.

  • هزینه تبلیغات کم و مقرون بصرفه

در میزبان اس ام اس علاوه بر اینکه در هزینه ها صرفه جویی می کنید، خدمات بیشماری نیز دریافت می نمائید. پیامک های تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات از هزینه کمتری برخوردار بوده و در عین حال تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین خود دارند.

چه خدماتی از طریق سامانه پیامک املاک می توانیم ارائه کنیم؟

 

  • ارسال پیامک انبوه
  • تعیین موقعیت جغرافیایی
  • اطلاع رسانی روزانه
  • گزارش گیری
  • استفاده رایگان از بانک شماره ها
  • ارسال پیام های خودکار ( تاریخ و زماندهی شده)
  • اتصال پنل پیامک به وبسایت
  • پاسخگویی خودکار

 

نمونه پیامک های تبلیغاتی آژانس های املاک

هر چند بهتر است جهت تأثیرگذاری هر چه بیشتر در ارسال پیامک تبلیغاتی آژانس املاک خود خلاقیت داشته باشید، اما ما برای سهولت کار ، پیامک های تبلیغاتی از پیش تعریف شده ای آماده نمودیم که می توانید از آنها استفاده کنید.

نمونه یک:

زبده ترین مشاورین املاک، شما را در یافتن بهترین خانه کمک خواهند کرد

آژانس املاک … در خدمت شماست. با ما تماس بگیرید: (شماره تماس)

نمونه دو:

یک روزه خانه دار می شوید

در صورتی که هنوز خانه مد نظرتان را پیدا نکردید همین حالا با آژانس املاک … تماس بگیرید.(شماره تماس)

نمونه سه:

اجاره خانه 70 متری در منطقه 8

نوساز  در آژآنس املاک …..

فقط متری … تومان

جهت هماهنگی بازدید تماس بگیرید(شماره تماس)

نمونه چهار:

آقای/خانم ….

اگر هنوز مستأجر مناسب منزل خود را پیدا نکردید

آژانس املاک ….   آماده معرفی چند مورد می باشد. لطفا با ما  تماس بگیرید.(شماره تماس)

نمونه پنج:

فروش واحد 120 متری تحویل یک روزه

آژانس املاک … پیشرو در جذب رضایت مشتری

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که آژانس های املاک با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.