تبلیغات پیامکی آرایشگاه ها

تبلیغات در آرایشگری عاملی مهم  و مؤثر در رونق گرفتن کسب و کارتان است

بدون شک هر کس در حرفه آرایشگری مشغول به فعالیت می باشد، این نکته مهم را می داند که اینگونه محیط ها فقط با حضور مشتری های رنگارنگ و رفت و آمد آنها رنگ و جان تازه ای به خود می گیرند. به عبارت دیگر اگر مشتری نباشد محیط آرایشگاه به فضایی کسل کننده و سوت و کور تبدیل خواهد شد.

حتی اگر متبحرترین فرد در حرفه خود باشید وقتی افراد کمی شما را بشناسند، انگار که هیچ ندارید. هر چقدر بیشتر بتوانید علم و مهارت خود را برای دیگران به عرضه بگذارید، بیشتر از آن بهره خواهید برد.

حتماً همه شما این جمله را شنیده اید که خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد. میل به زیبایی در تمام انسان ها یک نیاز غریزی می باشد و از ابتدای خلقت در وجود بشر نهادینه شده است. بنابراین محال است که فردی بگوید به علت عدم تمایل به زیبایی، به آرایشگاه شما مراجعه نمیکنم. این جمله اشتباه است! شما باید علت را در خودتان جستجو کنید.

یکی از علل این امر می تواند ضعف در تبلیغاتتان باشد. شما می توانید با تبلیغات مؤثر افراد را از توانایی های خود آگاه کنید. با روی کار آمدن تلفن های همراه این امر گسترده تر و آسان تر شده است . شما می توانید با استفاده از سامانه پیام کوتاه آرایشگاه خیل عظیمی از جامعه را تحت تأثیر حرفه خود قرار دهید.

تبلیغات پیامکی، راهی آسان و سریع برای رسیدن به هدف

در تبلیغات پیامکی هدف شما مشخص است. با اطلاعاتی که از جامعه آماری در پنل پیامکی میزبان اس ام اس دارید، می توانید به راحتی بازار هدف خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر آرایشگاه زنانه دارید باید تبلیغات خود را فقط برای خانم ها ارسال کنید. شما می توانید مطمئن باشید که حتی بدون در دسترس بودن اینترنت با هر مدل گوشی تلفن همراه قدیمی یا جدید، پیامک شما به دست مخاطبین خواهد رسید.

متن تبلیغاتی برای سامانه پیام کوتاه آرایشگاه

یک تبلیغ مؤثر نیازمند خلاقیت و ایده ایست که در دل آن نهفته است. برای اینکه مخاطبین خود را در سامانه پیام کوتاه آرایشگاه تحت تأثیر قرار دهید باید خلاق باشید. از جملاتی در متن خود استفاده کنید که تابحال کسی آنها را بکار نبرده است. نترسید! دل را به دریا بزنید و یک ایده خوب مطرح کنید.یک شعار تبلیغاتی نیز می تواند در این راه به شما کمک کند. نمونه پیشنهاداتی که در متن های تبلیغاتی می توانید از آنها استفاده کنید به این شرح می باشند:

  • برند سازی کنید

برای اینکه در ذهن مخاطبینتان تا ابد باقی بمانید سعی کنید از حرفه خود یک برند بسازید. یک کار ، روش، استایل،حرکت یا مهارت را تبدیل به روند همیشگی خود کنید و از آن نهایت بهره را ببرید. این برند را مثل یک همراه همیشگی در کلیه پیامک های خود بکار ببرید تا در یادها بمانید. به عنوان مثال اگر همیشه عطر گل یاس را در فضای آرایشگاه پخش می کنید در متن پیامک بنویسید: (( با آرایشگاه ماکات در عطر گل های یاس غرق شوید))

  • استفاده از یک مزیت برتر نسبت به سایر رقبا

اگر آرایشگاه شما چیزی فراتر از دیگر رقبا دارد یا تعداد کمی از آن بهره مند هستند، از فرصت استفاده کنید. این مزیت را بولد کنید و در متن پیامک خود بکار ببرید. به عنوان مثال: (( پیج اینستاگرام آرایشگاه بانو با دارا بودن 4 میلیون فالوور در اینستاگرام افتخار همراهی شما عزیزان را دارد)) یا ((بهره مندی از جدیدترین دستگاه لیزر مو برند فیلیپس 2021))

  • تخفیفات ماهیانه

سعی کنید حداقل ماهی یکبار با توجه به وضعیت موجود، برای مشتریان خود تخفیفاتی را قرار دهید و آنها را ترغیب به مراجعه به آرایشگاه کنید. پس از مجاب کردن آنها به حضور در آرایشگاه، در کنار تخفیفات، خدمات دیگر خود را به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال: (( تخفیف 40 درصدی کوتاهی مو فقط تا آخر این هفته فرصت دارید!))

  • پیشنهاد اشانتیون

در متن پیامک خود در کنار خدمات خاصی که ارائه خواهید داد، اهدای یک اشانتیون کوچک را پیشنهاد دهید. این کار ممکن است افراد زیادی را وسوسه کند. به عنوان مثال: (( فقط تا آخر امسال در کنار نصب پروتز مو در آرایشگاه فرهاد یک عدد آبرسان کلیر به صورت رایگان از ما دریافت خواهید کرد.))

  • استفاده از شعار تبلیغاتی

همین اول کار ، یک شعار تبلیغاتی برای خود انتخاب کنید و از آن در پیامک های خود استفاده کنید. تأثیر یک شعار تبلیغاتی می تواند از هر روشی مؤثر تر باشد. نمونه شعار تبلیغاتی: ((ما برای زیبایی هات وقت میزاریم))

متن برای نحوه رزرو وقت در آرایشگاه

برای پیشنهاد رزرو وقت می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • قرار دادن شماره تماس آرایشگاه

نمونه: (برای رزرو تاریخ و ساعت و اطلاع از نوبت های آرایشگاه … با این شماره تماس بگیرید.)

  • قرار دادن آدرس سایت آرایشگاه

نمونه: (جهت تعیین روز و ساعت مراجعه به آرایشگاه، به آدرس سایت ما به نشانی www…..com مراجعه و نوبت خود را به صورت اینترنتی رزرو نمائید.)

  • استفاده از سیستم نوبت دهی پیامکی

نمونه: (جهت رزرو سریع نوبت در آرایشگاه … عدد 1  را به این شماره ارسال نمائید.)

متن نوبت دهی آرایشگاه مردانه و زنانه برای تعطیلات عید

در تعطیلات عید نوروز به علت نبود مشتری ها،  اکثر آرایشگاه ها تعطیل می باشند اما در صورتیکه از قبل به مشتریان خود نوبت ندهید، بلافاصله پس از باز شدن و شروع بکار، با ازدحام و شلوغی مواجه خواهید شد. بنابراین بهتر است پیش از اینکه از بهم ریختگی کارها کلافه شوید، با ارسال یک پیامک تبلیغاتی در تعطیلات، نوبت مشتریان را رزرو نمائید. متنی که می توانید به عنوان نمونه برای آنها بفرستید:

همراه همیشگی آرایشگاه (نام آرایشگاه) ! سال نو مبارک! اگر قصد رزرو نوبت برای بعد از تعطیلات را دارید عدد 1 را به همین شماره ارسال نمائید.

نمونه متن پیامک برای آرایشگاه ها

در اینجا جهت سهولت کار، نمونه های بیشتری از متن های آماده برای استفاده در پیامک آرایشگاه برایتان قرار داده ایم :

  • دریافت مشاوره پوست و مو رایگان با خدمات کوتاهی مو در (نام آرایشگاه)(شماره تماس)
  • به ازای سفارش میکاپ در (نام آرایشگاه) دو عدد تستر کرم پودر جادویی لورآل هدیه بگیرید.(شماره تماس)
  • با ورود رایگان به مرکز عروس (نام آرایشگاه) از مدل های عروس ما بازدید نمائید. برای هماهنگی تاریخ تماس بگیرید. (شماره تماس)
  • با پوست و موی خود آشتی کنید. (نام آرایشگاه) زیبایی دوباره به شما خواهد بخشید. (شماره تماس)
  • از تخفیفات و خدمات ما زودتر از همه باخبر شوید. (نام آرایشگاه)(آدرس سایت یا اینستاگرام)(شماره تماس)
  • کوتاهی مو  فقط 20 هزار تومان . همین حالا وقتتو رزرو کن (نام آرایشگاه)
نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که آرایشگاه های زنانه و مردانه با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.