تبلیغات مغازه الکتریکی 1

برای تبلیغات مغازه الکتریکی  ، فروشندگان لوازم برقی می توانند با تبلیغات پیامکی سریعتر با مشتریان ارتباط برقرار کرده و درآمد خود را افزایش دهند.

اگر برقکار هستید ، همیشه به دنبال مشتریان بیشتر هستید. شما همیشه مشغول کمک به صاحبان خانه و مشاغل برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم های برقی آنها هستید. در حالی که می خواهید شرکت یا مغازه خود را توسعه دهید ، این را بدانید که روزهای شما بر اساس نیازهای مشتریان می چرخد.اینجاست که بازاریابی پیامکی بسیار ارزشمند می شود. اگر بازاریابی پیامکی درست انجام شود ، برای شما بسیار ساده ، کارآمد و مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر هنوز تبلیغات مغازه الکتریکی را بخشی از استراتژی خود نکرده اید ، الان زمان شروع آن است!

برای کمک به شما در شروع کار ، ما در سایت میزبان پیامک شش نکته بازاریابی پیامکی مخصوص فروشندگان لوازم برقی را گردآوری کرده ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

از پیامک انبوه به صورت دوره ای استفاده کنید

تصور کنید که آخر هفته در حال استراحت در خانه هستید. ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود. شما نیاز به سه راهی برق دارید! چگونه آن را پیدا می کنید؟ اولین احتمال این است که تلفن خود را بیرون آورده و جستجو در گوگل را برای فروشگندگان لوازم برقی نزدیک منطقه خود آغاز کنید.

اما اگر در همان لحظه پیامکی مبنی بر تبلیغات مغازه الکتریکی نزدیک محل شما برایتان ارسال شود دیگر زحمت جستجو در اینترنت را نخواهید داشت.

حتی اگر این پیامک یک روز قبل هم برایتان ارسال شده باشد، در گوشه ای از ذهن شما وجود دارد . شما بلافاصله به صندوق ورودی پیامک های خود خواهید رفت تا آن را پیدا کنید.

پیامک های انبوه این قابلیت را دارند که شخصی سازی شوند. شخصی سازی به این معنیست که می توانید پیام را برای دسته خاصی از مردم که خودتان می خواهید ارسال کنید. در شخصی سازی امکان تفکیک مواردی چون منطقه سکونت، سن، جنس، شغل و …. را خواهید داشت.

 

این مقاله را هم بخوانید: سامانه پیام کوتاه آرایشگاه ها | ارسال اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه مردانه و زنانه

 

 نظرات آنلاین را جمع آوری کنید

تبلیغات مغازه الکتریکی 3

به عنوان یک برقکار پر مشغله ، به احتمال زیاد زمان زیادی برای گشت و گذار در اینترنت برای تبلیغات مغازه الکتریکی خود را ندارید. اما توصیه می کنیم نظرات آنلاین خود را زیر نظر داشته باشید.

چه بخواهید و چه نخواهید ، مشتریان درباره کسب و کار شما بازخورد آنلاین ارائه می دهند. در حالی که ممکن است خارج از کنترل شما باشد ، نحوه پاسخگویی شما به نظرات منفی و اینکه چقدر نظرات خوب از مشتری دریافت می کنید به شما بستگی دارد.

مزایای نظرات مثبت بسیار فراتر از فروش است. این نظرات همچنین می توانند بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر بگذارند.

چگونه می توانید نظرات مثبت بیشتری ایجاد کنید؟ در واقع ساده است. از مردم می خواهید که برای شما در سایت های مهم و پر بازدید نظر بگذارند. با ارسال یک پیامک کوتاه در سامانه پیام کوتاه خود، لینک مورد نظر را برایشان بفرستید و از آنها بخواهید نظر خود را درباره شما زیر آن بنویسند.

اغلب مردم ایمیل ها را نادیده می گیرند ، اعلان های شبکه های اجتماعی را خاموش می کنند و فرم های کاغذی را دور می ریزند ، اما تقریباً همیشه پیامک ها را می خوانند.

مثال:

از خرید شما متشکریم!

لطفا جهت کمک به بهتر شدن فروشگاه لوازم الکتریکی مظفری در لینک زیر نظر خود را بنویسید.

http:/digikala.com/lavazemelecterici/hsbchdsvg.txt

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی پیامکی جواهرات و زیورآلات

 

تبلیغات مغازه الکتریکی را اجرا کنید

موارد  بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با آنها از تبلیغات مغازه الکتریکی استفاده کنید. فرض کنید شما لیستی از مشترکین را برای ارسال پیامک تهیه کرده اید. می توانید برای آنها تبلیغاتی ارسال کنید که 25 درصد تخفیف برای هرگونه خرید لوازم برقی ارائه می دهد.

مثال:

یاور الکتریک اینجاست!

آیا تعویض لامپ های منزل را به تعویق انداخته اید؟ ما 25 درصد تخفیف برای همه در این هفته ارائه می دهیم. فقط با ارسال عدد 1 به این متن پاسخ دهید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

با تکنسین ها همراه باشید

تبلیغات مغازه الکتریکی 2

همکاری و همراهی با تکنسین های برق یک مزیت بزرگ برای تبلیغات مغازه الکتریکی شما محسوب می شود. آنها همیشه با لوازم برقی سر و کار دارند. و برای تامین ابزار و لوازم مورد نیاز چه کسی بهتر از شما ؟

با استفاده از بانک اطلاعات پنل پیامکی، می توانید این افراد را شناسایی کرده و برای آنها پیام اختصاصی بفرستید. شناسایی همه این افراد فراتر از هزینه ، زمان بر نیز هست. بنابراین ، چرا از ماهیت سریع ، ارزان و جهانی پیام های متنی استفاده نمی کنید؟

می توانید متنی با آدرس و تلفن برای تکنسین های برق ارسال کنید . آنها می توانند روی پیام ضربه بزنند و مسیرهای نقشه گوگل را ببینند. ارسال پیام کوتاه ، ارتباط کاری شما را یکپارچه و ساده می کند و به تکنسین ها کمک می کند تا کار خود را به طور موثرتری انجام دهند.

مثال:

سلام مسعود عزیز!

برای اطلاع از نحوه دریافت بسته های اختصاصی تکنسین های برق همراه با تخفیف ویژه با فروشگاه ما تماس بگیر!

تلفن:25458445

آدرس ما در گوگل: www.google.map.com/jabhbchhchdbchb

 

این مقاله را هم بخوانید: آنچه باید در مورد بازاریابی پیامکی مشاورین املاک بدانید

 

 ارسال یادآوری پرداخت

طبق تحقیقات انجام شده 35٪  از مردم پرداخت های خود را فراموش می کنند. در حال حاضر پرداخت های دیرهنگام سالانه بیش از 3 تریلیون دلار برای مشاغل کوچک هزینه دارد . به علاوه ، پیگیری بدهی ها راه خوبی برای گذراندن وقت شما نیست.

توصیه می کنیم یک یادآوری پرداخت کوچک و سریع از طریق پیامک ارسال کنید.

مثال:

سلام سارا ، مبلغ 150 هزار تومان در حساب کاربری شما برای کلید پریز وجود دارد که پرداخت نشده. لطفاً جهت پرداخت وجه با ما تماس بگیرید. 5548484

از لغو برنامه های مشتریان با پیام کوتاه مطلع شوید

در برخی از فروشگاه های لوازم الکتریکی اجناس با پست یا پیک برای مشتریان ارسال می شود. برخی اوقات هزینه درب منزل پرداخت می شود و در موارد دیگر از قبل کارت به کارت می شود. در هر صورت اگر مشتری برای تحویل جنس در محل حاضر نباشد به ضرر شما خواهد بود.

شما می توانید با ارسال پیامک های یادآوری از این اتفاق جلوگیری کنید:

سلام ، آقای احمدی ، ما بین ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر اقلام شما را ارسال خواهیم کرد. اگر موردی پیش آمد به ما اطلاع دهید. با تشکر –رها الکتریک

تلفن:45545455

 

این مقاله را هم بخوانید: اهمیت بازاریابی پیامکی برای تاکسی اینترنتی

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل لوازم برقی با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات مغازه الکتریکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.