سامانه پیام کوتاه چیست؟

آیا تاکنون به نقش پیامک ها در زندگی روزمره خود فکر کرده اید؟ هدف از ارسال پیامک ها از طریق سامانه پیام کوتاه چیست؟

ارسال کمپین های تبلیغاتی، پیام های تجاری و بازاریابی از اهداف سامانه های پیام کوتاه هستند. این پیام ها بیشتر به منظور برقراری ارتباطات، پیشنهادات ، به روزرسانی ها و هشدارهای فوری به افرادی است که رضایت داده اند آن را دریافت کنند.

اگر فکر می کنید این تعریف برای سامانه پیام کوتاه کمی پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید. در ادامه این مقاله به کلیه سوالات شما پاسخ خواهیم داد و  در نهایت به شما خواهیم گفت که چگونه بازاریابی پیامکی می تواند استراتژی بازاریابی شما را بهبود بخشد.


روش کار سامانه های پیام کوتاه به چه صورت است؟

سامانه پیام کوتاه بر خلاف شماره تلفن های معمولی ، از شماره های 6 الی 14 رقمی اسفاده می کند که می توانید بسته به نیاز خود از دو شماره اختصاصی و یا بیشتر استفاده کنید. بسیاری از کشورها از جمله ایران، به جز در موارد خاص، اجازه تغییر شماره پنل  را نمی دهند. این به این معنیست که کد کوتاه اختصاصی در قسمت بالای پیام شما ظاهر خواهد شد. به همین دلیل بسیار مهم است که نام شرکت یا سازمان خود را در متن پیامک ارسالی وارد کنید.

علاوه بر ارسال پیامک انبوه، برای اینکه بتوانید ارتباط خود را با مخاطبین بیشتر کنید می توانید از طریق خطوط اختصاصی پیامک های آنها را دریافت نمائید. برای اطلاع از نحوه دریافت خطوط اختصاصی کلیک کنید.

بطور کلی دو نوع پیامک وجود دارد که می توانید از طریق پنل های پیامکی ارسال نمایید:

کمپین ها:

این نوع از پیامک ها به صورت انبوه و برای دسته خاصی از افراد در فواصل معینی ارسال می شوند و معمولا برای برقراری ارتباط تبلیغاتی یا اطلاعات عمومی و … در سامانه پیام کوتاه کاربرد دارند. مثال:

  • 37000 تومان تخفیف مشاوره پزشکی و روانشناسی ، دریافت نسخه آنلاین و ارسال دارو کافیست در اپلیکیشن … ثبت نام کنید.
  • قرعه کشی 2 گوشی موبایل و جوایز مسابقات آشپزی ساعت 12 از پیج باشگاه مشتریان

معاملات:

پیامک های نوع معاملات بصورت یک به یک و بلافاصله پس از انجام یک رویداد یا رفتار خاص، برای شخص ارسال می شوند. برای تائید سفارشات، یا اعلانات مربوط به خرید و نوبت گیری و … از این نوع پیامک استفاده می شود. این پیام ها اطلاعات مرتبط و آنی را به موقع به فرد منتقل می کنند. مثال:

  • سیما تاکسی شناسه پرداخت:15616548512151 مبلغ:25400000 شرح: عوارض سالیانه
  • سرکار خانم محمدی نوبت شما با دکتر رجایی در تاریخ 1400/03/12 ساعت 16:00 با کد پیگیری 54454846 ثبت گردید.

سامانه پیام کوتاه برای چه کاربرد هایی استفاده می شود؟

بازاریابی پیامکی را می توان در بسیاری از روش ها بکارگیری کرد. در اینجا تعدادی از روش های متداول را شرح می دهیم تا بتوانید ایده بهتری درباره کاری که می خواهید انجام دهید ، به دست آورید.

تبلیغات کوتاه مدت برای استفاده از کوپن های تخفیف

کوپن ها راهی بسیار عالی برای سوق دادن افراد به وبسایت یا صفحات مجازی شما هستند. اگر در حال انجام تبلیغات و گذاشتن تخفیف بر روی محصولات خود  برای فروش بیشتر هستید، بدیهی است که می خواهید مردم هر چه بیشتر در مورد آن بشنوند. پیام کوتاه یک کانال عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان در بازاریابی پیامکی است.

به روز رسانی های فوری درباره رویدادهای مهم

اتفاقات غیر منتظره زیادی در برنامه ریزی و اجرای یک رویداد وجود دارند. با ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه به راحتی می توانید هرگونه تغییر، لغو و موارد عمومی را با تعامل بهتر به اطلاع مشتریان برسانید. هر چقدر افراد بیشتری زیر مجموعه شما باشند انتقال اطلاعات به آنها چالش برانگیز تر می شود.

یادآوری ها

اگر کسب و کار شما در فواصل زمان بندی شده ، جهت ملاقات با افراد مختلف کار می کند ،پس حتما اهمیت فراموش نکردن قرارهای ملاقات و سر وقت حاضر شدن را می دانید. بازاریابی پیامکی نه تنها برنامه ریزی شما را بطور صحیح پیش می برد ، بلکه باعث صرفه جویی در زمان می شود. ارسال پیام های متنی جهت یادآوری، روشی عالی برای اطمینان از این است که افراد قرار ملاقات خود را فراموش نمی کنند و در زمان مناسب حاضر می شوند.

هشدارهای داخلی

اگر تعداد زیادی کارمند دارید ، برقراری پیام های فوری (تعطیلی دفتر ، اخبار اضطراری و غیره) به طور هم زمان با همه دشوار است. می توانید برای آنها ایمیل ارسال کنید ، اما ممکن است همه آنها ایمیل را نبینند. پیامک راهی عالی برای تضمین این موضوع است که همه کارمندان پیام شما را دریافت می کنند.

حتی اگر نگران این موضوع هستید که تعدادی از این افراد تنظیمات دریافت پیامک های تبلیغاتی را در تلفن همراه خود بسته باشند و شماره شما در بلک لیست باشد، بهترین راه استفاده از خطوط خدماتی میزبان پیامک است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت خطوط خدماتی کلیک کنید.

بهترین پنل ارائه دهنده خدمات پیامکی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بسته به نیاز شغلی شما ، نکات بسیار زیادی برای انتخاب بهترین پنل پیامکی وجود دارد. شما این حق را دارید که مطمئن شوید آیا شرکتی که از آن پنل خریداری می کنید شرایط کافی برای ارائه خدمات به شما را دارد؟ در بین سایر رقبا این سامانه چه ویژگی هایی دارد که آن را متمایز می کند؟

  • پشتیبانی سریع و عالی

بدون شک حین انجام کار با انواع سامانه ها به مشکلاتی بر میخوریم که نیاز به راهنمایی و مشاوره داریم. یک سامانه ارسال پیام کوتاه خوب برای مشتریان همیشه در دسترس بوده و در همه حال  پاسخگوی سوالات آنها می باشد.

  • گزینه ها و امکانات نرم افزاری به روز شده

علم تکنولوژی روز بروز در حال پیشرفت است. برای اینکه از سایر رقبا جا نمانید باید از یک سامانه بروز و قوی در زمینه نرم افزار استفاده کنید. یک سامانه قوی نیازمند یک تیم نرم افزاری قوی می باشد تا در فواصل معین گزینه ها و امکانات آن را بروز نمایند.

  • استفاده آسان

پیچیدگی های نرم افزاری در استفاده از پنل کار را برایتان سخت می کند و باعث اتلاف وقت می شود. بنابراین پنلی را انتخاب کنید که کار با آن برای هر فردی آسان باشد.

  • پیشنهاد استفاده رایگان

پنل هایی که در بین پیشنهادات خود، آفر استفاده رایگان را ارائه می دهند از هر لحاظ می توانند مورد اطمینان باشند. آنها به اندازه ای از خدمات خود مطمئن هستند که می دانند مشتری پس از یک بار امتحان به صورت رایگان ، صد درصد با رضایت کامل سامانه پیام کوتاه را خریداری خواهد نمود.

  • معتبر و قابل اطمینان

از سایت های معتبر و قابل اطمینان خرید کنید. برای اطمینان از این موضوع می توانید سامانه پیام کوتاه مد نظر خود را در مراکز و سایت های معتبری که مجوزهای مختلفی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی ارائه می دهند، بررسی کنید.

شرکت میزبان پیامک با بهره گیری از سال ها تجربه، یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی می باشد که با افتخار کلیه این ویژگی ها را دارا می باشد. برای اطمینان از معتبر بودن این سامانه می توانید مجوزهای مربوطه را بررسی نمائید و سپس خریدی مطمئن را تجربه کنید.

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

جهت اطمینان از صحت گواهی تائید نرم افزار سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

جهت اطمینان از صحت گواهینامه ثبت نرم افزار سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

جهت اطمینان از صحت مجوز نظام صنفی رایانه ای سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

جهت اطمینان از صحت عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.