ارسال-پیامک-بدون-شماره

پیامک های تجاری به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شدند. برخی از دلایل این امر توانایی شخصی سازی مشتریان ، توانایی دریافت پاسخ سریع و صرفه جویی در هزینه است. امروزه می توانید با دریافت پنل های پیامکی ارسال پیامک بدون شماره انجام دهید. با این حال، قبل از ارسال پیام های تجاری به یک مشتری، باید از او اجازه بگیرید . همچنین، برای اجرای یک کمپین پیامکی موفق، لیست مشترکین شما باید تعداد قابل قبولی داشته باشد.در ادامه به این نکته می پردازیم که چگونه می‌توانید مشترکین بیشتری برای ارسال پیامک دریافت کنید و مزایای آن چیست.

10 روش برتر برای دریافت مشترکین پیامکی بیشتر

 

01. از کدهای کوتاه برای پیوستن استفاده کنید

کد ساده ترین راه برای جمع آوری شماره تلفن است. کدهای کوتاه به مشتریان شما اجازه می دهند تا برای دریافت پیام های تبلیغاتی ثبت نام کنند. با این روش می توانید اطلاعات اضافی مانند نام کامل، کد پستی و … را نیز جمع آوری کنید. این اطلاعات می تواند در برنامه های بازاریابی بعدی شما نیز استفاده شود.راه اندازی کدهای کوتاه بسیار آسان است. شما فقط باید یک کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کنید و آن را ارسال کنید. از مخاطبان خود بخواهید آن کلمه کلیدی را به شماره تلفن شما پیامک کنند.همه کسانی که کلمه کلیدی را ارسال کنند، فوراً به لیست اشتراک پیامک اضافه خواهند شد.

02. مشوق هایی به مخاطبین خود ارائه دهید

گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد مشتریان خود را تشویق کنید تا به لیست مخاطبین بازاریابی پیامکی شما بپیوندند. شما می توانید این کار را با ارائه مشوق ها، پاداش ها و پیشنهادات ویژه  انجام دهید.اگر پیشنهادی ارائه دهید که آنها نتوانند آن را رد کنند، تعداد مشترکین در کوتاه ترین زمان ممکن افزایش می یابد.

فرض کنید صاحب یک کارواش هستید. در صورت پیوستن به لیست پیامک ، 50% تخفیف در شستشوی خودرو به آنها بدهید. یا مثلا کسب‌وکار شما یک سوپرمارکت است: می‌توانید یک تخفیف ویژه، یک خرید رایگان برای ثبت‌نام در پیام‌های خود ارائه کنید.به غیر از موارد فوق، همچنین می توانید مشوق هایی مانند محصولات رایگان، هدایا، بلیط ، دسترسی زودتر به محصولات جدید و … ارائه دهید.

03. زمانی که مشتری در حال ترک مغازه است، شماره او را دریافت کنید

یکی دیگر از راه‌های هوشمندانه برای جمع‌آوری شماره‌های مشتریان این است که از آن‌ها بخواهید در هنگام تسویه حساب ثبت‌نام کنند.وقتی مشتریانتان از محل کسب و کار شما می روند از آنها بخواهید به لیست پیامک شما بپیوندند. به آنها اطلاع دهید که می توانند پیشنهادات انحصاری را به عنوان مشترک پیامک دریافت کنند. این به شما امکان می دهد به راحتی شماره تلفن مشتریان زیادی را برای بازاریابی پیامکی خود به دست آورید.

یکی دیگر از مزایای سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک ارسال پیامک بدون شماره است. شما با ارسال مدارکی که مورد نیاز است درخواست پنل اختصاصی می دهید. سپس می توانید اقدام به ارسال پیامک کنید.

04. از وب سایت برای جمع آوری شماره استفاده کنید

اگر یک وب سایت تجاری دارید، میتوانید از آن به طور موثر برای افزایش لیست پیامک خود استفاده کنید. می توانید از بنرهای گرافیکی در وب سایت خود برای دعوت از مشتریان برای شرکت در پیام ها استفاده کنید. حتی می توانید کدهای تخفیف، محصولات رایگان یا خدماتی را که برای ثبت نام در پیام های شما دریافت می کنند، برجسته کنید.استفاده از پنجره‌های پاپ آپ و فرم‌های انتخاب در وب‌سایت یکی دیگر از راه‌های عالی برای تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت به مشترکین پیام کوتاه است.

مطمئن شوید پاپ آپی که استفاده می کنید برای کاربران وب سایت آزاردهنده نباشد.اگر پاپ آپ در زمان مناسب با انگیزه های مفید برای کاربران وب نمایش داده شود، افزایش مشترکین پیامک بسیار آسان خواهد بود.

05. یک گزینه انتخاب به ثبت نام یا پرداخت در سایت خود اضافه کنید

آیا در وب سایت خود فرم ثبت نام در خبرنامه دارید؟در همان فرم می توانید بپرسید که آیا می خواهند پیشنهادهای پیامکی دریافت کنند؟همچنین، می‌توانید گزینه ثبت نام در پیامک را به صفحات پرداخت آنلاین اضافه کنید. برای مثال، اگر فیلدی در صفحه تسویه‌حساب دارید که مشتریان شماره تلفن خود را وارد میکنند، یک چک باکس در کنار آن قرار دهید که می‌گوید «پیامکهای تبلیغاتی را از طریق پیامک برای من ارسال کنید». این می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی به مخاطبین بازاریابی پیامکی خود، افراد بیشتری اضافه کنید.

06. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

ارسال-پیامک-بدون-شماره

شما این شانس را دارید که فالوورهای رسانه های اجتماعی خود را به مشترکین پیامک تبدیل کنید. از رسانه های اجتماعی به طور موثر برای تبلیغ کانال پیامکی خود و به دست آوردن مشترکین پیام کوتاه استفاده کنید.

07. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یک مشارکت حمایت شده بین شما و یک اینفلوئنسر است. این به تبلیغ کسب و کار در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، تیک تاک و …کمک می کند. علاوه بر این، می توانید از اینفلوئنسرها بخواهید کلمات کلیدی را در پست های خود ذکر کنند که به مشتریان کمک می کند در بازاریابی پیامکی شما ثبت نام کنند.

08. از مشتریان درخواست معرفی کنید

ارائه پاداش یا تخفیف ویژه به مشتریان برای تبلیغ خدمات یا محصولات به دیگران یکی از بهترین روش ها برای افزایش لیست مشتریان پیامکی است. برای هر ارجاع موفق، تخفیف 10 تا 20 درصدی را در نظر بگیرید. از این طریق می توانید مشترکین پیامک خود را افزایش دهید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.