ارسال-پیامک-انبوه-با-گوشی

بازاریابی پیامکی می تواند راهی موثر برای جذب مشتری باشد. استفاده از ایموجی ها می تواند به جلب توجه مشتری و برجسته کردن متون پیامک ها کمک کند.ایموجی ها به انتقال احساسات و ایجاد علاقه بصری کمک می کنند. همچنین می‌توان از آنها در ارسال پیامک انبوه با گوشی ،پیام‌های طولانی و آسان‌تر خواندن پیامک استفاده کرد. اگر ایموجی ها به درستی استفاده شوند، می توانند به ایجاد یک تجربه سرگرم کننده و جذاب برای مشتریان کمک کنند.

ایموجی چیست؟

ایموجی ها تصاویر یا نمادهای دیجیتالی کوچکی هستند که برای بیان یک احساس، ایده یا فکر استفاده می شوند. آنها معمولا در پیام رسان ها و رسانه های اجتماعی برای افزودن یک عنصر بصری سرگرم کننده به ارتباطات استفاده می شوند.

آیا می توان از ایموجی در بازاریابی پیامکی استفاده کرد؟

این امر به نوع کسب و کار ، مخاطبان هدفی که سعی در دستیابی به آنها دارید و لحنی که می خواهید منتقل کنید بستگی دارد. به طور کلی، ایموجی‌ها می‌توانند حسی سرگرم‌کننده و دوستانه به پیام‌های شما اضافه کنند، اما باید با احتیاط و کم استفاده شوند. اگر کاملا نسبت به این موضوع مطمئن نیستید، بهتر است از استفاده از ایموجی ها خودداری کنید. مردم از ایموجی ها برای اهداف مختلف در ارسال پیامک انبوه با گوشی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین نکات برای استفاده از قدرت پنل اس ام اس برای آموزشگاه ها

بهترین ایموجی ها برای استفاده در بازاریابی پیامکی

✅ – علامت تیک سنگین در پیامک به معنای تایید یا تایید چیزی است. شما می توانید از این ایموجی در پیام های متنی به عنوان نقطه قوت نیز استفاده کنید.

✉️ – شکل پاکت به گیرنده متن می گوید که یک پیام متنی باز نشده در صندوق ورودی او وجود دارد. بنابراین، به طور فعال پیامک را برای خواندن باز می کنند. این کار به بهبود نرخ باز شدن پیامک کمک خواهد کرد.

📱 – ایموجی تلفن همراه معمولاً در مورد تلفن همراه، فناوری و ارتباطات استفاده می شود.

🤩 – ایموجی چشم ستاره ای نشان دهنده هیجان، شیفتگی یا بی کلامی است. برای تخفیف ها و کمپین های تبلیغاتی مناسب است.

😊 – شکلک خندان در ارسال پیامک انبوه با گوشی برای ابراز احساسات مثبت و قدردانی استفاده می شود. می تواند هنگام جمع آوری بازخورد از مشتریان استفاده شود.

💌 – ایموجی نامه عاشقانه برای ابراز محبت، عشق، حالات مثبت و غیره استفاده می شود. این یک شکلک عالی است که می تواند در روز ولنتاین ارسال شود .

📢 – اگر برای مخاطبان خود اطلاعیه ای ارسال می کنید، یک ایموجی از یک بلندگو قرار دهید تا به راحتی تمرکز آنها را روی پیامک خود جلب کنید.

🎉 – ایموجی پاپر پارتی احساس تعجب، جشن، موفقیت و شادی را بیان می کند. می تواند در بسیاری از موارد استفاده شود.

👍🏼 – شکلک شست بالا برای استفاده در هنگام ارسال پیام های قدردانی به کارکنان ایده آل است. همچنین نشان‌دهنده موافقت، تأیید، تشویق یا اطمینان است .

🔔 –  از شکلک زنگوله در اعلان‌ها و یادآوری‌های عمومی استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از ایموجی ها در بازاریابی پیامکی

1. افزایش تعامل

ایموجی‌ها می‌توانند با افزودن علاقه بصری به پیامک و متمایز کردن آن از سایر پیام‌های مبتنی بر متن، به افزایش تعامل کمک کنند. در ارسال پیامک انبوه با گوشی، ایموجی ها به افزایش تعامل کمک می کنند. آنها توجه اکثر افراد را به پیام جلب می کنند و می توانند برای بیان احساسات و واکنش هایی استفاده شوند که کلمات نمی توانند.همچنین از ایموجی ها برای ایجاد ارتباط شخصی تر با گیرنده استفاده می شود. می توان از آنها برای انتقال لحن و طنز استفاده کرد که ممکن است در یک پیام متنی ساده نباشد. 

2. بهبود شناخت برند

ایموجی ها به هویت برند شما کمک می کنند و تشخیص برند شما را برای مشتریان آسان تر می نمایند. از ایموجی ها می توان برای ایجاد یک لوگوی بصری منحصر به فرد برای یک برند استفاده کرد که می تواند در تمام ارتباطات بازاریابی استفاده شود.به عنوان مثال، یک کسب و کار قهوه می تواند یک فنجان قهوه را در کلیه پیام های متنی خود قرار دهد، در حالی که یک رستوران می تواند یک ایموجی از یک تکه پیتزا را در اس ام اس خود قرار دهد و با آن برندسازی کند.

3. ارتباط با مخاطبان

ارسال-پیامک-انبوه-با-گوشی

ایموجی ها روشی عالی برای افزودن احساسات و شخصیت به پیام هستند و به شما کمک می کنند تا با مخاطبان خود در سطح شخصی تری ارتباط برقرار کنید.

4. افزایش نرخ باز شدن و کلیک

در ارسال پیامک انبوه با گوشی ایموجی ها می توانند با ارائه یک عنصر بصری که توجه گیرنده را به خود جلب می کند، به افزایش نرخ باز شدن و CTR کمک کنند. مطالعات نشان داده‌اند که گنجاندن ایموجی‌ها در بازاریابی پیامکی می‌تواند منجر به نرخ باز شدن و کلیک بیشتری نسبت به پیام‌هایی که شامل ایموجی نیستند، شود.

5. افزایش فروش

وقتی مشتری از برندی که حاوی ایموجی است پیامک دریافت می کند، حس ارتباط بیشتری بین برند و خود پیدا می کند که منجر به فروش بیشتر می شود. ایموجی‌ها همچنین پیام‌ها را متمایز می‌کنند، که به جلب توجه و افزایش شانس برای اقدام موثر کمک می کند.

بیشتر بخوانید: آنچه باید در مورد بازاریابی پیامکی مشاورین املاک بدانید

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.