سامانه-پیام-کوتاه

به عنوان صاحب یک کسب و کار، اگر به بازاریابی پیامکی شک دارید، این مقاله مختص شماست. دو ایراد عمده به سامانه پیام کوتاه این است که اولا یک تکنیک بازاریابی قدیمی است و دوما بیش از حد مزاحم کاربران است. اما حقایق تازه، داستانی کاملاً متفاوت را ترسیم می کند. پیامک روشی بسیار قدرتمند، کارآمد و مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتریان است و وقت آن رسیده است که کسب و کارها به آن توجه کنند. در این مطلب فقط چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد ارتباطات پیامکی و پلتفرم میزبان پیامک می تواند بزرگترین سلاح بازاریابی شما باشد.

مزایای سامانه پیام کوتاه در تجارت

نرخ باز بالقوه 

آیا می دانستید که 98 درصد از تمام پیامک ها توسط گیرنده باز شده و خوانده می شوند؟ علاوه بر این، این پیام ها معمولاً در عرض 3 ثانیه پس از دریافت باز می شوند. این آمار را با 20 درصد میانگین نرخ باز کردن ایمیل مقایسه کنید. وقتی مشتری لرزش گوشی را در جیب خود احساس می کند یا صدای دینگ را می شنود، از یک پیام متنی مطلع می شود. پس به احتمال زیاد به آن نگاه خواهد کرد. این ارتباط به معنای واقعی کلمه صد درصد است و می توانید تضمین کنید که دیده می شود.

هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه بالا

اگر به اشکال دیگر تبلیغات فکر می کنید(تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی، هر شکلی از تبلیغات در فضای باز) هزینه های آن بسیار زیاد است. در واقع، برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط، این هزینه ها مانعی برای استفاده از این تبلیغات هستند. اما یک سامانه پیام کوتاه که از طریق پلتفرم راه‌اندازی شده است، می‌تواند با کسری از هزینه‌های روش‌های بازاریابی سنتی‌ اجرا شود. و همانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به تأثیر فوری ارتباطات، مقدار پولی که سرمایه گذاری می شود ارزش آن را بازمیگرداند.

عدم نیاز به اینترنت

اینترنت در دنیای امروزی به بخش جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده است. اما واقعیت این است که هنوز بسیاری از افراد هستند که گوشی هوشمند ندارند. این بخش از مردم درصد بالایی از جامعه را تشکیل می دهند که نمی توان نادیده گرفت. با سامانه پیام کوتاه مشکل اتصال به اینترنت وجود ندارد و به هر گوشی با هر سیستم عاملی ارسال می شود. این موضوع بسیار مهمی است که در بازاریابی اینترنتی و شبکه های اجتماعی به یک محدودیت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه

ارتباطات هدفمند در سامانه پیام کوتاه

روش‌های سنتی‌ بازاریابی، در مورد اینکه چه کسی آنها را می‌بیند و می‌خواند، در محدودیت هستند. برای هر صاحب کسب و کار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر می شود تا حد امکان هدفمند باشد. این امر هزینه های ارتباطات را پایین نگه می دارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی مبتنی بر قوانین مخصوص است، شما با افرادی ارتباط برقرار می کنید که قبلاً به شما مجوز داده اند و با دریافت پیام های بازاریابی از شما موافقت کرده اند. فروش مجدد به مشتریان فعلی، حداقل پنج برابر آسان تر از فروش به یک مشتری جدید است. شما با بازاریابی پیامکی در حال کار بر روی یک مزرعه شخم زده، بذر داده و آماده شده هستید. به این معنی که سود شما بسیار بیشتر خواهد بود.

ارتباط شخصی

پیام های سامانه پیام کوتاه را می توان از طریق باشگاه مشتریان شخصی سازی کرد و در عرض چند ثانیه به مشتری تحویل داد. این شخصی‌سازی حول هر چیزی از نام آن‌ها گرفته تا رفتار خرید یا جمعیت‌شناختی ساخته شده است. حتی می تواند مبتنی بر مکان باشد و پیام را بر اساس رده های سنی مختلف یا مناطق مختلف کشور ایجاد کند.پیام های شخصی اینگونه قدرتمند هستند.

ارتباط کوتاه و مختصر

سامانه-پیام-کوتاه

محدودیت 70 کاراکتری که اغلب به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای سامانه پیام کوتاه دیده می شود، در واقع یکی از نقاط قوت این کانال است. این امر شما را، به عنوان صاحب کسب و کار، مجبور می کند تا حد امکان مفید و مختصر باشید. این امر در جامعه ماهی قرمز امروزی، به مشتریان شما این امکان را می دهد که با کمی توجه فوراً به نقطه نظرات شما برسند.

انتخاب و انصراف فوری در سامانه پیام کوتاه

یکی از آزاردهنده‌ترین چیزها در زندگی دریافت پیام‌های هرزنامه است. اما، با ظهور کدهای کوتاه، شرکت در پیامک و لغو ارسال آن برای مشتریان آسان خواهد بود. اگر مشتریان شما دیگر مایل به دریافت ارتباط با شما نباشند، روش سریعی در سامانه پیام کوتاه وجود دارد. این به نظرات مثبت آنها و سطح رضایت بالای مشترکین کمک می کند.

نرخ پذیرش گوشی های هوشمند در بالاترین حد خود قرار دارد. و با توجه به گرایش کلی رفتار کاربران به تلفن همراه، شانس شما برای رساندن پیامتان به طور باورنکردنی بالاست. پلتفرم میزبان پیامک به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه از این رفتار بازار با پتانسیل تقریباً نامحدود استفاده کنید.کاربران تلفن همراه هر نوع جمعیتی را شامل می شوند. از اینرو پیامک یک معدن طلای بازاریابی برای شما است. آیا وقت آن نرسیده است که از آن استفاده کنید؟

بیشتر بخوانید : سامانه پیام کوتاه چیست و هزینه راه اندازی آن چقدر است؟

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.