بانک شماره موبایل تابلو سازی ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1342 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل تابلو سازی ها در میزبان پیامک در بین پکیج های موجود در بازار از بهترین و دقیق ترین شماره ها تشکیل شده است. این لیست مشتمل از 1342 شماره موبایل مربوط به تابلوسازان است. با استفاده از این شماره ها می توانید در قالب یک پیامک کسب و کار خود را به مشتریان واقعی تبلیغ کنید. طبیعتا نمی توانید مغازه به مغازه به دنبال مشتری باشید. همچنین در بسیاری از موارد آنها تمایلی به دادن شماره موبایل خود ندارند. اما اگر بدانند که ملزومات مورد نیازشان را می توانند از شما خریداری کنند از این موضوع استقبال خواهند کرد.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از تابلوسازی ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات

بانک شماره موبایل تابلو سازی ها مخصوص چه کسانی است؟

امروزه شغل تابلوسازی یکی از شغل های پردرآمد محسوب می شود. چرا که مغازه ها به دلیل قیمت بالای فروش، بیشتر اجاره داده می شوند. در نتیجه مغازه داران تغییر کرده و تابلو مغازه نیز نیاز به تغییر دارد. ارائه دهندگان و توزیع کنندگان انواع رنگ و مواد مورد نیاز ، ال ای دی، چنلیوم ، پارچه، بنر، کاغذ، نئون، تابلوهای تلویزیونی، ابزارآلات، داربست، آهن، آلومینیوم و … از جمله افرادی هستند که این پکیج را دریافت میکنند.

البته امروزه کار با بنر و پارچه منسوخ شده و اغلب تابلوسازان از چنلیوم و روش های پیشرفته تری استفاده می کنند. اما این به این معنی نیست که روش های اولیه بازار خود را بطور کامل از دست داده اند.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

روش های استفاده از بانک شماره موبایل تابلو سازی ها

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به تابلوسازی ها ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

تابلوسازهای محترم

با همکاری با تولیدی رنگ الوان کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

تجهیزات با مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل تابلو سازی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل تابلو سازی ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.