بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 135 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر در میزبان پیامک برای افرادی تهیه شده است که به دنبال یک لیست جامع و منظم از اطلاعات و شماره موبایل مدیران آموزشگاه های کامپیوتر هستند. در این لیست تعداد 135 عدد شماره تلفن واقعی و در دسترس وجود دارد. این پکیج به شما کمک می کند با مخاطبین خود ارتباط گرفته و محصولات خود را به آنها بفروشید. این روش بسیار کاربردی و مقرون بصرفه می باشد که دسترسی به جامعه هدف را برای بازاریابان آسان تر کرده است.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از مدیران آموزشگاه های کامپیوتر جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آبمیوه و بستنی فروشی ها

بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر مخصوص چه کسانی است؟

همه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان ملزومات و خدمات آموزشگاه های کامپیوتر حتما به این شماره موبایل ها نیاز دارند. کتابفروشی ها، فروشندگان قطعات سخت افزاری، تعمیرکنندگان کامپیوتر، فروشندگان آنتی ویروس و محصولات نرم افزاری، مدرسان کامپیوتر و it ، فروشندگان اغذیه و بوفه داران و …

کلیه این اصناف از روش های مختلفی برای بازاریابی و فروش خدمات و محصولات خود استفاده میکنند. این روش ها اغلب زمان طولانی و هزینه بالایی در پی دارد. اما با استفاده از پیامک انبوه تبلیغاتی مستقیم و به راحتی با آموزشگاه های کامپیوتر ارتباط برقرار نموده و بهترین نتیجه را دریافت می کنند.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو

روش های استفاده از بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به آموزشگاه های کامپیوتر  ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

مدیران محترم آموزشگاه های کامپیوتر

با همکاری با شرکت نرم افزاری کینگ می توانید به صورت اقساطی و عمده از ما خرید کنید.

لیست نرم افزارها در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.