بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 281 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو در میزبان پیامک برای دسترسی هر چه بهتر شما عزیزان به مدیران پارکینگ ها گردآوری و تهیه شده است. با استفاده از این لیست جامع به شکلی هدفمند و مقرون بصرفه بازاریابی پیامکی خود را شروع کنید. دیگر لازم نیست به صدها هزار نفر پیامک بفرستید تا از بین آنها جامعه هدف خود را پیدا کنید. ما از قبل اینکار را برایتان انجام دادیم و شماره موبایل واقعی و فعال مدیران پارکینگ ها را در یک فایل اکسل جمع آوری کرده ایم.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از مدیران پارکینگ های خودرو جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد:بانک شماره موبایل لوازم آرایـشی و بهداشتی

بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو مخصوص چه کسانی است؟

بسیاری از شرکت های ارائه تجهیزات مکانیزه و غیر مکانیزه به لیستی از شماره تلفن مشتریان خود نیاز دارند. همچنین این شرکت ها تعمیر قطعات پارکینگ، مشاوره و تست سرد و گرم پارکینگ ها را انجام می دهند. می توانید با ارسال یک پیامک خود را به مدیران پارکینگ معرفی کرده و خدمات و تجهیزات خود را ارائه دهید.

علاوه بر این ارائه دهندگان سیستم های حفاظتی، گیت های ورود و خروج، کارت شمارش ساعت، شرکت های خدمات نظافتی پارکینگ و … نیز می توانند از این لیست استفاده های بهینه ای داشته باشند. برای بازگشت سرمایه و فروش بیشتر تنها با ارسال یک پیامک می توانید نتایج خوبی دریافت نمایید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل باطری سازی ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به مدیریت پارکینگ های خودرو ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

مدیریت محترم پارکینگ های خودرو

با همکاری با شرکت تجهیزات مکانیکی داده افرازان کیفیت را به همراه داشته باشید.

تجهیزات با مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل مدیریت پارکینگ های خودرو

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.