بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1170 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات در میزبان پیامک یک بانک اطلاعات کامل از شماره موبایل فروشندگان بدلیجات کشور است. اگر فکر می کنید که بازاریابی پیامکی تاثیری در فروش شما ندارد؛ باید بگوییم نزدیک به 75 درصد مردم پیامک های خود را می خوانند. بنابراین داشتن شماره موبایل افرادی که به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند یک فرصت استثنایی محسوب می شود. در این روش به راحتی و در عرض چند ثانیه خود را معرفی می کنید.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از فروشندگان بدلیجات جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات مخصوص چه کسانی است؟

هر شخصی که در کار تولید و یا توزیع عمده بدلیجات باشد می تواند از این پکیج استفاده کند. حتی بانوان و آقایان خود اشتغال فراوانی وجود دارند که در منزل یا یک کارگاه کوچک اقدام به تولید و ساخت بدلیجات اعم از دستنبد، گردنبند، گوشواره و … می نمایند. این افراد نیز می توانند مشتری های خود را به راحتی از بین این شماره ها پیدا کنند. بسیاری از اجناس در فروشگاه های بدلیجات از یک عمده فروشی، کارگاه یا کارخانه تامین می شود. در برخی موارد هم خود فروشنده از خارج از کشور جنس را وارد کرده و مستقیما به فروش می رساند.

اما اگر در این بین شما پیشنهادی ارزان تر، با کیفیت تر و باصرفه تر به آنها بدهید چرا شما را انتخاب نکنند؟ حتما سعی کنید در متن پیامکی که ارسال می نمائید یک پیشنهاد ویژه داشته باشید تا آنها را ترغیب کند با شما کار کنند.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آزمایشگاه ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به فروشندگان بدلیجات ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

فروشندگان بدلیجات

با همکاری با عمده فروشی نجفی می توانید به صورت اقساطی از ما جنس بخرید.

مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل فروشندگان بدلیجات

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.