تمامی کسبه محترم بی این موضوع اطلاع پیدا کرده اند که با وجود رقبا زیاد و وضع اقتصادی مردم باید به روش های خاصی نسبت به بازاریابی اقدام نمود.
فردی که دارای یک فروشگاه و یا مغازه کوچک و بزرگ و کلی فروش و یا جزئی فروش است و در هر صنفی هم که مشغول فعالیت است می تواند با متد های ما بهترین ها را برای خود داشته باشید و بهترین مشتری های این کره خاکی را جذب کند.
روش زیر در چندین فروشگاه تست عملیاتی شده است و نتایج مثبت خوبی در پی داشته است
روش ها و تکنیک ها:
1) ارسال شماره فاکتور و قیمت نهایی فاکتور به طور خودکار به شماره موبایل مشتریان پس از انجام خرید
2) ارسال پیام خوش آمد گویی به مشتری جدید
3) ارسال و یاداوری بستانکاری و بدهکاری به مشتریان به صورت خودکار
4) ایجاد صندوق روابط عمومی و انتقادات و پیشنهادت با پیام کوتاه سریع ، ارزان ، همه گیر
5)ایجاد سیستم سفارش دهی خود کار با پیام کوتاه
6) بازاریابی در مناطق مختل در میان مشتریان و کسر هزینه بازاریابی
7) تبلیغات در از طریق پیام کوتاه و کاهش چشم گیر هزینه زیاد تبلیغات و بازدهی فوق العاده
8) کسب رضایت مشتری