تمامی کسبه محترم بی این موضوع اطلاع پیدا کرده اند که با وجود رقبا زیاد و وضع اقتصادی مردم باید به روش های خاصی نسبت به بازاریابی اقدام نمود.

فردی که دارای یک فروشگاه و یا مغازه کوچک و بزرگ و کلی فروش و یا جزئی فروش است و در هر صنفی هم که مشغول فعالیت است می تواند با متد های ما بهترین ها را برای خود داشته باشید و بهترین مشتری های این کره خاکی را جذب کند.

روش زیر در چندین فروشگاه تست عملیاتی شده است و نتایج مثبت خوبی در پی داشته است

روش ها و تکنیک ها:

1) ارسال شماره فاکتور و قیمت نهایی فاکتور به طور خودکار به شماره موبایل مشتریان پس از انجام خرید

2) ارسال پیام خوش آمد گویی به مشتری جدید

3) ارسال و یاداوری بستانکاری و بدهکاری به مشتریان به صورت خودکار

4) ایجاد صندوق روابط عمومی و انتقادات و پیشنهادت با پیام کوتاه سریع ، ارزان ، همه گیر

5)ایجاد سیستم سفارش دهی خود کار با پیام کوتاه

6) بازاریابی در مناطق مختل در میان مشتریان و کسر هزینه بازاریابی

7) تبلیغات در از طریق پیام کوتاه و کاهش چشم گیر هزینه زیاد تبلیغات و بازدهی فوق العاده

8) کسب رضایت مشتری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.