شماره موبایل نمایشگاه های خودرو

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 20312 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل نمایشگاه های خودرو در میزبان پیامک یک بانک اطلاعاتی پیشرفته و کامل از شماره موبایل های صاحبین نمایشگاه های خودرو است. اگر به اشکال دیگر تبلیغات فکر می کنید: تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی، بروشور و … هر شکلی از تبلیغات در فضای باز، هزینه های آن بسیار زیاد است. در واقع، برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط، این هزینه ها مانعی برای استفاده از این کانال ها هستند. از سوی دیگر، یک کمپین بازاریابی پیامکی به‌موقع که از طریق پلتفرم راه‌اندازی شده است، می‌تواند با کسری از هزینه‌های مرتبط با روش‌های بازاریابی سنتی‌تر اجرا شود. و همانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به تأثیر فوری ارتباطات، مقدار پولی که سرمایه گذاری می شود ارزش آن را دارد.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از نمایشگاه های خودرو جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: شماره موبایل فروشندگان ماشین آلات ساختمانی

بانک شماره موبایل نمایشگاه های خودرو مخصوص چه کسانی است؟

نمایندگی خودرو یا نمایشگاه خودرو ، کسب‌وکاری است که خودروهای نو یا دست دوم را در سطح خرده‌فروشی می‌فروشد. این کار ممکن است بر اساس قرارداد نمایندگی با یک خودروساز یا شرکت خودرو انجام شود . همچنین می‌تواند انواع وسایل نقلیه دارای مجوز را بفروشد.

تقریباً همه برای کار یا تفریح ​​ماشین می‌رانند. اگر ماشین سواری می کنید، باید آن را نیز تعمیر و نگهداری کنید. در نتیجه، خریداران به دنبال فروشندگان خودرو برای خرید وسایل نقلیه و خدمات رسانی به آنها هستند. از سوی دیگر، هزینه راه اندازی و اداره یک نمایشگاه خودرو ممکن است زیاد باشد.

در وهله اول باید بدانید که این بانک شماره موبایل مخصوص چه افرادیست. مشاغلی مانند : شرکت های خودروسازی، لیزینگ ها، تعمیرکاران خودرو و مکانیکی ها، نمایندگی های فروش خودرو، فروشندگان قطعات یدکی ماشین، خریدار و فروشنده ماشین های دست دوم، شرکت های بیمه، شرکت های تبلیغاتی، طراحان وبسایت و مشاورین کسب و کار و …

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: شماره موبایل لاستیک فروشی ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل نمایشگاه های خودرو

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به نمایشگاه های خودرو ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

مدیران محترم نمایشگاه های خودرو!

با همکاری با ما کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

راه های ارتباطی در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل نمایشگاه های خودرو

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل نمایشگاه های خودرو

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.