شماره موبایل لاستیک فروشی ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 5297 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل لاستیک فروشی ها در میزبان پیامک پکیجی جامع و شگفت انگیز از شماره موبایل لاستیک فروشی ها است.تیم میزبان پیامک با تلاش های شبانه روزی و کوشش های فراوان،به 5297 عدد شماره از لاستیک فروشی های کشور دست یافت.مشاغل مختلف میتوانند با استفاده از این پکیج به شماره های موجود در آن پیامک ارسال کنند.ارسال این پیامک ها در نهایت منجر به آشنایی لاستیک فروشی ها با کسب و کارهای مختلف میگردد.تیم میزبان پیامک خرید این فایل را به تمامی افراد حاضر در این حوزه توصیه میکند.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از لاستیک فروشی ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل لوازم آرایـشی و بهداشتی

بانک شماره موبایل لاستیک فروشی ها مخصوص چه کسانی است؟

لاستیک فروشان در حرفه ای مشغول هستند که بازار کار دائم و همیشگی را دارد.به همین علت واردکنندگان و تولید کنندگان لاستیک و تجهیزات آن، دائما در حال فروش محصولات خود به لاستیک فروشی ها هستند.خرده فروشان رینگ و لاستیک خودرو،فروشندگان ابزار آلات و تجهیزات تعمیرگاهی،فروشندگان دستگاه ها و لوازم آپاراتی،وارد کنندگان لاستیک خودرو،تولید کنندگان و فروشندگان لاستیک و تایر،فروشندگان لوازم جانبی مصرفی خودرو،توزیع کنندگان تجهیزات و قفسه های فروشگاه،شرکت های نرم افزاری و… میتوانند با لاستیک فروشی ها ارتباط برقرار کنند.

همچنین روز به روز تعداد خودروهای سبک و سنگین افزایش پیدا میکند.و هر خودرو حداقل به 4 حلقه لاستیک و سالی یکبار تعویض احتیاج دارد.از این رو بازار لاستیک چه برای تولید کنندگان و چه فروشندگان آن،بازاری فعال و پویا میباشد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل مراکز سرویس و تعویض روغن

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به لاستیک فروشی ها ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

لاستیک فروشان محترم!

با همکاری با فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی نجفی خریدی فوق العاده را تجربه کنید.

تجهیزات با مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل لاستیک فروشی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل لاستیک فروشی ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.