شماره موبایل مدیران کارواش

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1950 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل مدیران کارواش در میزبان پیامک یک بانک شماره موبایل کامل و جامع از مدیران کارواش در سراسر کشور است.یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی پیامکی این است که تا 98 درصد از زمان دریافت توسط مشتریان شما باز می شوند. این به پیامک نرخ باز شدن بالاتری نسبت به سایر گزینه های تبلیغاتی می دهد.

گم شدن ایمیل‌ها در هرزنامه بسیار رایج است و برای مشتری ساده است که بروشوری را که از مراکز خرید می‌گیرد دور بیندازد. اما با رواج تلفن های همراه و محبوبیت پیامک، بازاریابی پیامکی نادیده گرفته نمی شود. اغلب اوقات مشتریان شما پیامک  را باز می کنند و محتوای آن را می خوانند.اگر می‌خواهید راهی برای دسترسی بیشتر به مشتریان خود بیابید، پیامک را امتحان کنید.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از مدیران کارواش جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: شماره موبایل لاستیک فروشی ها

بانک شماره موبایل مدیران کارواش مخصوص چه کسانی است؟

کارواش چیزی بیش از ایجاد درخشندگی ظاهری در وسیله نقلیه شماست. یک کارواش با سرویس کامل، هم داخل و هم بیرون ماشین شما را تمیز می کند. امروزه کارواش های بسیاری در سطح شهر می بینید که رقبا را در آن زیاد کرده است. اگر می خواهید در این بازار جایی برای کسب و کار خود پیدا کنید باید تکنیک های بازاریابی را بدانید.

بانک شماره موبایل مخصوص کسانیست که با کارواش ها همکاری و تعامل دارند. به عنوان مثال : فروشندگان مواد شوینده و پاک کننده، فروشندگان ابزارآلات شوینده، تولیدکنندگان لوازم اضافی خودرو، کافی شاپ ها و رستوران ها، مجریان دکوراسیون داخلی، مشاورین کسب و کار و تبلیغات، ویزیتورها و بازاریابان، شرکت های نظافتی و خدماتی، شرکت های چاپ بروشور و تبلیغات و …

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد:  بانک شماره موبایل شرکت های آسانسور و بالابر

روش های استفاده از بانک شماره موبایل مدیران کارواش

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به مدیران کارواش ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

مدیران محترم کارواش!

با همکاری با ما کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

راه های ارتباطی در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل مدیران کارواش

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل مدیران کارواش

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.