شماره موبایل فروشگاه های لوازم کادویی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 3215 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل فروشگاه های لوازم کادویی در میزبان پیامک یکی از بهترین فایل های شماره موبایل برای ارتباط با فروشگاه های لوازم کادویی است. لازم نیست بازاریابی پیامکی به تنهایی بخشی از تبلیغات باشد. شما می توانید از آن در کنار راه های دیگر بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید. این بانک شماره موبایل می تواند راهی سریع و آسان برای اتصال مشتریان به پیام شما باشد.

از فرصت به دست آمده استفاده کنید تا مشتریان بیشتری به کسب و کار شما علاقه مند شوند. شما می توانید برای هر کسی که می خواهد از طریق وب سایت شما آنلاین خرید کند، تخفیف ارائه دهید. همچنین می توانید یک محصول جدید را تبلیغ کنید. 

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از فروشگاه های لوازم کادویی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی

بانک شماره موبایل فروشگاه های لوازم کادویی مخصوص چه کسانی است؟

امروزه برای اکثر مراسم و مناسبت ها به فروشگاه های لوازم کادویی مراجعه میکنیم. در این فروشگاه ها انواع و اقسام لوازم کادویی و آنتیک را می توانید پیدا کنید. در برخی از این فروشگاه ها عمدتاً سوغاتی های مربوط به یک شهر نیز به فروش می رسد. اقلام ارائه شده اغلب شامل لیوان های قهوه، حیوانات عروسکی، تی شرت، کارت پستال، مجموعه های دست ساز و سایر سوغاتی ها است.

فروشگاه های لوازم کادویی برای فروش بیشتر بهتر است در مناطقی احداث شوند که گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. هتل ها و متل ها اغلب دارای یک همچین فروشگاهی در لابی های خود هستند. مکان هایی مانند باغ وحش ها، آکواریوم ها، پارک های ملی و موزه ها نیز می توانند فروشگاه های کادویی داشته باشند. داشتن شماره موبایل این افراد می تواند برای کسانی که در این زمینه کار می کنند سودآور باشد. از جمله: تولیدکنندگان عمده لوازم کادویی، واردکنندگان لوازم کادویی، کارگاه های محلی صنایع دستی، طراحان سایت، طراحان دکوراسیون داخلی، هنرمندان خانگی و …

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد:  شماره موبایل مدیران صنایع غذایی

روش های استفاده از بانک شماره موبایل فروشگاه های لوازم کادویی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به فروشگاه های لوازم کادویی ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

فروشگاه های لوازم کادویی!

با همکاری با ما کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

راه های ارتباطی در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل فروشگاه های لوازم کادویی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل فروشگاه های لوازم کادویی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.