شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 26627 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی در میزبان پیامک فایلی جامع و اثربخش از فروشندگان لوازم خانگی کشور است.صنعت لوازم خانگی، از صنایع چالش برانگیز و پر رقابت کشور است.به همین علت تیم میزبان پیامک لیستی از شماره موبایل 26627 فروشگاه لوازم خانگی را جمع آوری کرده است.شما میتوانید با خرید این لیست به یکایک فروشندگان لوازم خانگی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.در نهایت این فروشندگان با مشاهده پیامک های تبلیغاتی،برای رفع نیاز و خواسته های خود با شما ارتباط برقرار میکنند.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از فروشندگان لوازم خانگی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل نمایندگی های بیمه

بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی مخصوص چه کسانی است؟

صنعت لوازم خانگی به علت تقاضاهای همیشگی از مشاغل پر رونقی است که در آن به علت وجود تولید کننده های داخلی و خارجی کمبودی حس نمیشود.کسانی که به فروش لوازم خانگی میپردازند،به ارتباط با بنکداران یا عمده فروشان لوازم خانگی،تولید کنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی،نمایندگی برندهای مختلف لوازم خانگی،فروشندگان و اجاره دهندگان وسایل حمل و نقل،طراحان و اجراکنندگان دکوراسیون داخلی،طراحان سایت،گردانندگان صفحات مجازی،طراحان و سازندگان ویترین و قفسه و… نیاز پیدا میکنند.

جالب است بدانید 60 درصد از محصولات لوازم خانگی توسط تولیدکنندگان داخلی و 40 درصد توسط تولید کنندگان خارجی تهیه میشود.از این رو تمام تولید کنندگان و توزیع کنندگان داخلی و خارجی میتوانند با خرید بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی، محصولات خود را بفروشند.

 

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل تالارهای پذیرایی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به فروشندگان لوازم خانگی ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

فروشندگان محترم لوازم خانگی!

با همکاری با عمده فروشی نجفی کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

انواع لوازم خانگی با مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.