شماره موبایل سازندگان کانال های کولر

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 709 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل سازندگان کانال های کولر در میزبان پیامک برای اشخاصی است که به شماره موبایل سازندگان کانال های کولر نیاز دارند. ارسال پیامک برای مشتری اصلاً هزینه زیادی ندارد. حتی هنگام ارسال برای افراد زیادی، هزینه آن زیاد نیست. زمانی که آن را با سایر گزینه های بازاریابی ، معمولاً مقرون به صرفه تر است.این امر بازاریابی پیامکی را به یک انتخاب عالی برای همه مشاغل تبدیل می کند.به خصوص برای کسب و کارهایی که به تازگی شروع به کار کرده اند و به دنبال راهی برای شروع تبلیغات بدون صرف هزینه زیاد در یک لحظه هستند.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از سازندگان کانال های کولر جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل باطری سازی ها

بانک شماره موبایل سازندگان کانال های کولر مخصوص چه کسانی است؟

کانال کولر کانالی ست که از آن برای جابجایی و انتقال باد و هوا از کولر به منازل و مکان ها استفاده می شود. اهمیت این مسئله تا حدیست که اگر کانال کشی به درستی صورت نگیرد باید متحمل صرف هزینه های بسیار زیادی شوید. این کار از با اهمیت ترین نکات معماری ساختما ناست و فردی ماهر را می طلبد.لازم به ذکر است کانال کشی باید قبل از ساختن ساختمان انجام شود. چرا که اگر در خانه ای کانال نباشد مجبور به خراب کردن دیوارها و سقف هستید.

این بانک شماره موبایل بیشتر مخصوص افراد و مشاغلیست که با سازندگان کانال در ارتباطند. مشاغلی مثل : پیمانکاران ساختمان، شرکت های ساخت و ساز، مجریان دکوراسیون داخلی، مجریان تاسیسات، کولر سازان، شرکت های تولید عمده کانال کولر، شرکت های پخش و توزیع، بازاریابان و ویزیتورها و ….

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: شماره موبایل لاستیک فروشی ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل سازندگان کانال های کولر

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به سازندگان کانال های کولر ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

سازندگان کانال های کولر!

با همکاری با ما کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

راه های ارتباطی در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل سازندگان کانال های کولر

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل سازندگان کانال های کولر

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.