سامانه پیامک انبوه فروشندگان لوازم خانگی

سامانه پیامک انبوه چه کاربردهایی می تواند برای فروشندگان موبایل داشته باشد؟ آیا از طریق سامانه پیامک انبوه می توانید به فروش بیشتری برسید؟ در ادامه این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد .بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فرو شندگان لوازم خانگی و بازار کاری آن ها

لوازم خانگی ماشین های مکانیکی و الکتریکی یا وسایل ساده و پیچیده ای هستند که می توانند به انجام عملیاتی که در خانه صورت می گیرد کمک کنند .این عملیات می تواند شامل انجام فعالیت هایی همچو پخت و پز ، شست و شو ، تمیز کاری و یا نگه داری مواد غذایی باشد .

در زبان انگلیسی لوازم خانگی به دو دسته لوازم بزرگ یا کوچک که معمولا الکتریکی هستند تقسیم می شوند و این تقسیم بندی بر پایه وزن و ابعاد لوازم صورت می گیرد .در تعریف ساده لوازم خانگی می توان گفت ” ماشین یا دستگاه طراحی شده برای استفاده یا عملکرد خاص ” .هر دستگاهی که برای استفاده خانگی به وجود آمده باشد جزو لوازم خانگی محسوب می شود .

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل فروشندگان لوازم خانگی

شناخت کسب و کار قبل از استفاده از سامانه پیامکی

قبل از اینکه کاربرد سامانه پیامک انبوه را بدانید باید کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. لوازم خانگی بزرگ که شامل ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر ، گاز ، آبگرمکن ، مکروفر و سیستم های تهویه می شود به کالا های سفید نیز معروف است .

و اما لوازم خانگی کوچک که الکتریکی هستند و حمل و نصب آن ها بسیار ساده است شامل وسایلی همچو آبمیوه گیری ، قهوه ساز ، همزن برقی ، چرخ گوشت ، چایی ساز ، خردکن ها ، زودپز و پلوپز و … می شوند .

برخی دیگر از لوازم کوچک خانه که الکترونیکی هستند شامل دوربین های مدار بسته ، دوربین های دیجیتال ، دوربین فیلمبرداری ، ساعت ، کامپیوتر ، کنسول بازی ، تلوزیون ها ، رادیو و سینما خانگی و … می شوند و به کالا های قهوه ای معروف هستند و دلیل این نام گذاری این است که در گذشته این لوازم بیشتر از چوب ساخته می شدند .

بعد از استفاده از این لوازم و اتمام طول عمر آنها می توان آن ها را تجزیه و بازیافت کرد و دوباره به چرخه تولید ارسال کرد تا لوازمی به روز تر به وجود بی آیند .

راه های افزایش فروش با کمک بازاریابی پیامکی

سامانه پیامک انبوه فروشندگان لوازم خانگی

حال شما به عنوان فروشنده لوازم خانگی میتوانید برای بهبود شرایط فروش محصولاتتان از سامانه پیامک انبوه استفاده کنید. امروزه این لوازم سبب بهبود و بهداشت و تحول در زندگی انسان ها شده و روز به روز در حال پیشرفت می باشد برای مثال قبل از ظهور این نوآوری افراد لباس های خود را در تمام فصل ها در رودخانه می شستند و یا به صورت دستی امثال این کارها را انجام می دادند .

 در تاریخ ایران زمین هم برای خنک نگه داشتن مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آنها را در سردخانه نگه می داشتند و برای خنک کردن خانه یک لوله یا راه ارتباط برای عبور هوای سرد خانه به اتاق نشیمن درست می کردند .

 در آن زمان سرگرمی هایی مانند تلویزیون و رایانه وجود نداشت به صورت سنتی انجام می گردید .امروزه فروشندگان لوازم خانگی در دنیایی پر از رقیب در این صنعت به رقابت می پردازند زیرا انواع گسترده ای از مارک ها و مدل های لوازم خانگی وجود دارد که هر کدام به نوع خود جذابیت منحصر به فردی دارد و همین انواع گسترده باعث یجاد بازار رقابتی شده.

در این صنعت که فروشندگان لوازم خانگی نیاز به شناخته شدن هرچه بیشتر توسط مخاطبان در سراسر جهان دارند باید به دنبال راهی به صرفه برای تبلیغ کسب و کار خود باشند .

مزایای سامانه پیامک انبوه

یکی از روش هایی که روابط شما با مشتریان تان را بهبود می بخشد استفاده از پیامک انبوه می باشد.

 این سرویس به صاحبان کسب و کارها، کارآفرینان و شرکت های کوچک کمک کرده است تا بتوانند با مشتریان خود ارتباط بگیرند.

انواع روش های ارسال پیامک به صورت انبوه

  • استفاده از دکل های مخابراتی برای ارسال پیامک کوتاه
  • ارسال تکی یا گروهی پیامک کوتاه
  • ارسال پیامک کوتاه به صورت منطقه ای و پستی
  • ارسال پیامک کوتاه به سمت صنف ها و مشاغل مختلف

در ادامه شما را با سامانه پیامک انبوه آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : کاربرد پیام کوتاه در فروشگاه لوازم خانگی

سامانه پیامک کوتاه و سامانه پیامک انبوه

سامانه پیامک انبوه که به اس ام اس (sms) معروف است واسطه ای تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی مفید و هدفمند و به صرفه است. این سامانه می تواند در زمینه فروش محصولات لوازم خانگی و تبلیغ و گسترش آن ها بسیار مفید باشد .

در این رسانه شما می توانید متنی کوتاه یا بلند تاثیر گذاری را با بانک مخاطبانی گسترده در کمترین زمان ممکن به اشتراک به گذارید . این روش از بهترین راه ها ارتباط مستمر با مشتریان می باشد .

شما می توانید برای استفاده از این سامانه آن را از طریق سایت های تایید شده توسط مخابرات یک سامانه پیامکی و پنل اس ام اس خریداری کنید .

نمونه پیامک های تبلیغاتی :

1- با انتخاب یک مبل زیبا و جذاب ، خانه ای گرم و دلنشین خواهید داشت ، فروشگاه مبل …. .

2- چند دقیقه از وقتتان را به ما بدهید تا زندگی راحت را به شما بدهیم ، فروشگاه لوازم خانگی … .

3- کیفیتی که انتظار داشتید و قیمتی که انتظار نداشتید را با ما تجربه کنید ، فروشگاه لوازم خانگی …. .

چگونه می توان از سامانه پیامک انبوه در زمینه فروش لوازم خانگی کمک گرفت ؟

سامانه پیامک انبوه فروشندگان لوازم خانگی

صنعت تولید و فروش لوازم خانگی از بازار کاری رقابتی برخوردار است .کوچک ترین اشتباهی موجب از بین رفتن مقبولیت در نظر مشتریان می شود.

 به همین جهت فروشندگان لوازم خانگی نیاز به تبلیغ برند خود دارند زیرا هرچقدر بیشتر نزد مردم شناخته شده باشند.

 بیشتر زمینه برای پیشرفت و گسترش کسب و کار خود برایشان ایجاد می شود. به همین دلیل باید دنبال راهی هدفمند و به صرفه در جهت تبلیغ کسب و کار خود باشند.

بیشتر بخوانید : پیامک انبوه | نیاز به پیامک انبوه برای رشد کسب و کار

کمترین زمان و بیشترین ارتباط با مخاطب

یکی از راه های به صرفه و سودزا در زمینه اطلاع رسانی به مخاطبان سامانه پیامک انبوه می باشد. با استفاده از این سامانه فروشندگان لوازم خانگی می توانند در کمترین زمان ممکن با مخاطبان ارتباط مستمر برقرار کنند.

 معمولا مخاطبانی که قرار است مشتری شما شوند به صورت معمول خط تلفن همراه دارند. پس ارسال متنی تاثیر گذار در قالب اس ام اس و درج نام برند ، شماره تلفن ، درج آدرس کانال ها و آیدی پیج می تواند بهترین راه برای جذب مشتری با بازدهی بالا باشد .

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.