سامانه-پیامک-انبوه

مطالعات نشان داده است که مشتریانی که پیامک های بازاریابی را از سامانه پیامک انبوه دریافت می کنند، 98٪ مواقع آنها را باز می کنند . این آمار به این معنی نیست که مشتریان هر بار روی لینک های موجود در پیامک های شما کلیک می کنند. اما باز هم بهتر از این است که پیام شما به دلیل قطعی اینترنت یا حذف تبلیغات ناخواسته گم شود. این شاید متقاعد کننده ترین مزیت بازاریابی پیامکی باشد. در این مقاله قصد داریم مزایای این روش از بازاریابی را شرح دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1. با سامانه پیامک انبوه پیامک را می توان به سرعت تحویل داد.

بخش عمده ای از جذابیت بازاریابی پیامکی مختصر و مفید بودن آن است. هم برای تبلیغ کننده و هم برای مصرف کننده. برخلاف تبلیغات اینترنتی، اس ام اس ها معمولاً فقط یک یا دو جمله هستند، گاهی اوقات شامل لینکی به یک وب سایت و جزئیات بیشتر در مورد تبلیغات هستند. مصرف کنندگان کل پیامک را می خوانند، فقط به این دلیل که بسیار کوتاه هستند. اس ام اس را می‌توان مفید دانست، چون به اندازه پاپ آپ و تماس‌های تلفنی مزاحم نیست.

مختصر بودن پیامک‌ها به نفع صاحبان مشاغلی است که وقتشان کم است. برنامه ریزی و اجرای تبلیغات از طریق سامانه پیامک انبوه سریع و آسان است و به برنامه ریزی کمتری نسبت به تبلیغات سنتی نیاز دارد.

2. سامانه پیامک انبوه مقرون به صرفه است.

صاحبان مشاغل می توانند از بازاریابی پیامکی بهره های زیادی ببرند زیرا مقرون به صرفه است. ارسال یک پیام کوتاه بسیار ارزان تر از قرار دادن یک آگهی در تلویزیون است. قیمت‌ها متفاوت است، اما پلتفرم میزبان پیامک به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد که پیامک های خود را با قیمتی بسیار پایین تر ارسال کند. همینطور پکیج های ارسال انبوه به شما این امکان را می‌دهند که صدها یا هزاران پیام را هر ماه با نرخ نسبتاً پایین و ثابت ارسال کنید.  با توجه به قدرت بالای بازاریابی پیامکی برای هدف قرار دادن مستقیم مصرف کنندگان، ارزش پیشنهادی برای صاحبان مشاغل با بودجه کم بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: بهینه سازی قیف فروش با کمک بازاریابی پیامکی

3. تعامل را ترویج می کند.

پیام کوتاه راه خوبی برای جذاب کردن پیام شما است.راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. قرار دادن پیامک به عنوان بخشی از یک نظرسنجی، مخاطبان شما را تشویق می کند تا با دقت بیشتری مطالعه کنند و شرکت کنندگان فعالی شوند. گزینه پاسخ پیامک رایگان یک انگیزه جالب برای کاربران در تعامل با برند شما است.لینک به یک ویدیو یا تصویر سرگرم کننده با جزئیات بیشتر در مورد تبلیغ شما، کاربران را تشویق می کند تا بیشتر تعامل کنند. همه تلفن های همراه توانایی اتصال به اینترنت را ندارند، اما با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، صاحبان مشاغل، عناصر بصری و تعاملی را در سامانه پیامک انبوه در نظر می گیرند.

4. جمعیتی گسترده را در بر می گیرد

تقریباً همه این روزها یک تلفن همراه دارند. اما درصد زیادی از مردم گوشی هوشمند ندارند. پیامک شبکه گسترده‌ تری را نسبت به افرادی که به اینترنت وصل هستند،ایجاد می‌کند.این موضوع می تواند به حفظ کسب و کار و پیشنهادات آن در ذهن مشتریان شما کمک کند. همچنین به این معنی است که شما متمایز هستید، زیرا محتوای تبلیغاتی در متن‌های پیامکی بسیار بیشتر از ایمیل یا رسانه های اجتماعی دیده می‌شود. مطمئنا اینکه بدانید افراد بیشتری پیام شما را می بینند، شما را ترغیب به استفاده از این روش خواهد کرد.

5. سامانه پیامک انبوه با سایر کانال های بازاریابی ادغام می شود

سامانه-پیامک-انبوه

بازاریابی پیامکی به طور یکپارچه با سایر روش های بازاریابی ادغام می شود. این موضوع می تواند به شما کمک کند تا از دیگر تاکتیک های بازاریابی خود بهترین استفاده را ببرید.به عنوان مثال، اگر مشتری از وب سایت شما بازدید می کند و کالایی را در سبد خرید خود باقی می گذارد، می توانید متنی را به طور خودکار از طریق پلتفرم بازاریابی برای پیگیری خرید ارسال کنید. این متن ممکن است یک یادآوری باشد که مشتری شما برای خرید به آن نیاز دارد.

6. وفاداری مشتری را تقویت می کند.

مشتریان ممکن است به این موضوع عادت داشته باشند که صندوق های ایمیل یا پیام رسان های آنها از تبلیغات انباشته شود. تازگی محتوا و تخفیفات مختلف با پیامک، می‌تواند به شما کمک کند پیوندی قوی با مشتریان خود ایجاد کنید.

وقتی پیامکی را برای مشتری ارسال می‌کنید که با تبلیغ و پاداش شروع می‌شود، می توان تضمین کرد که آن را می بیند. اگر پیشنهاد ارسال شده چیزی است که او برایش ارزش قائل است، شما در راه جلب اعتماد آن مشتری هستید. زیرا متوجه می شود که شما فقط با محتوایی که از نظر آنها ارزشمند است، به او پیام می دهید. سامانه پیامک انبوه می تواند منجر به تبدیل مشتری به مشتری وفادار شود.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه | در 5 مرحله رشد کسب و کار خود را سرعت ببخشید

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.