بانک شماره موبایل

وقتی تصمیم می‌گیرید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید در درجه اول به یک بانک شماره موبایل کامل و بی‌نقص نیاز دارید. به عبارت دیگر برای استفاده از بازاریابی پیامکی در مرحله اول باید در سامانه پیامکی ثبت نام کنید. سپس متن پیامک خود را آماده کنید. مرحله سوم ارسال این متن به شماره‌های از پیش تعیین‌شده است که دسته‌بندی و آماده باشند .

وقتی بازاریابی پیامکی را انجام می‌دهید، در واقع می‌خواهید فروش را افزایش دهید، یادآوری‌های قرار را تنظيم كنيد، پشتیبانی و خدمات را انجام دهید و کانال‌های ارتباطی جدید را پيدا كنيد. اما ابتدا باید بانک شماره تلفن همراه مشتریان خود را وارد کنید.

نگران نباشید این کار آسان تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

ما در سامانه پیامکی میزبان اس ام اس امکان دسترسی به یک پایگاه داده کامل و بی نهایت از شماره‌های موبایل اصناف و مشاغل به اپراتورهای مختلف در شهرها و مناطق و نقاط مختلف بر روی نقشه را برای شما فراهم می‌کنیم. هر چند ماه یکبار این بانک شماره موبایل آپدیت می‌شود و امکان دسترسی بیشتری را را برای شما فراهم می‌کند.

قبل از شروع….

مخاطب خود را بشناسید

همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم: اول جای پایت را محکم کن. هنگام استفاده از بانک شماره موبایل نیز همین امر صادق است. اگر روی مخاطبان اشتباه متمرکز شوید همه کارها بی فایده خواهد بود.

ابتدا مشتری خود را درک کنید. نیازها، علایق، چالش‌ها و خواسته‌های او را بشناسید. مشتری خود را تا حد امکان با در نظر گرفتن مشخصات و ویژگی‌های رفتاری تعیین کنید.

برای مثال، اگر جواهرات را به صورت آنلاین می‌فروشید، مشتریان شما فقط زن‌ها نیستند. بلکه می‌توانند اقشاری مثل کارگران ، دانشجویان و مدیرانی باشند که برای مادر، دختر، خواهر یا همسر خود خرید می‌کنند.

همچنین باید تعیین کنید که مخاطب انتخابی شما بیشتر در چه زمانی خرید می‌کند؟ در تعطیلات آخر هفته، بعد از ساعت کاری یا در زمان استراحت شخصی؟

قبل از شروع استفاده از بانک شماره موبایل، درک همه این زمینه‌ها ضروری است . شناخت مشتریان به شما کمک می‌کند تا در درازمدت تعامل با آنها را بهبود ببخشید.

بیشتر بخوانید: راه کارهای پیام کوتاه =دفاتر حقوقی(وکلا)

 

بانک شماره موبایل میزبان پیامک چه مزایایی دارد؟

در صورت عدم ارائه این ویژگی شما مجبور به وارد کردن تک تک شماره موبایل‌ها هستید. برای ارسال پیامک انبوه در بازاریابی پیامکی به تعداد بی شماری از شماره تلفن‌ها نیاز هست. اگر بخواهید تک تک این شماره‌ها را را وارد کنید به مدت زمان بسیار زیادی نیاز دارید. همانطور که قبلاً گفتیم بازاریابی پیامکی روشی مقرون به صرفه و سریع می‌باشد. بنابراین باید با استفاده از بانک شماره موبایل از سریع بودن این روش اطمينان حاصل کرد

بانک شماره موبایل چیست؟

بانک شماره موبایل یک پایگاه داده از شماره موبایل است که در سامانه پیامکی موجود می باشد. همه شماره موبایل‌هایی که مشغول به فعالیت هستند در اپراتورهای مختلف همراه اول، ایرانسل و رایتل در جدول‌های مخصوصی با عناوین مختلف مانند مشاغل، استان‌ها ، شهرها و روستاها، کد پستی، مناطق و … دسته‌بندی می شوند . برای ارسال پیامک انبوه حتما باید بانک شماره موبایل را داشته باشید. سامانه پیامکی میزبان اس ام اس این ویژگی را به طور رایگان در اختیار شما قرار میدهد .

انواع مختلف بانک شماره موبایل

بانک شماره موبایل

برای ارسال پیامک تبلیغاتی بانک‌های شماره موبایل مختلفی در دسترس شما قرار دارند که می‌توانید از هر یک با توجه به نیاز خود استفاده کنید. در ادامه انواع بانک شماره موبایل را مرور می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: راه کارهای پیام کوتاه = آتلیه های عکاسی

 

بانک شماره موبایل مشاغل و أصناف

گاهی اوقات متن پیامک تبلیغاتی ما مختص یک شغل یا صنف خاص می‌باشد. بنابراین به صرفه‌ترین و سریعترین ترین راه برای ارسال پیامک این است که آن را فقط به افراد مرتبط با آن شغل بفرستیم. شما می‌توانید در قسمت گیرندگان، اصناف و مشاغل را انتخاب کرده و گروه مد نظر را را انتخاب نمایید.

بانک شماره موبایل مناطق، شهرها و کد پستی

یکی از از اصلی ترین قابلیت‌های سامانه پیامکی و بانک شماره موبایل، ارسال پیامک با استفاده از کد پستی و شهر‌ها می‌باشد. شما برای استفاده از این ویژگی باید در در پنل پیامکی خود منطقه، شهر یا کد پستی مورد نظر را را انتخاب کنید و پیامک خود را به آن محدوده ارسال نمایید. به عنوان مثال مخاطبین هدف شما اغلب ساکنین منطقه ۳ تهران هستند و یا در خیابان شریعتی زندگی می‌کنند. شما با جزئیات کامل می‌توانید به شماره موبایل همه افرادی که در منطقه ۳ ساکن هستند پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک به اپراتورها

اپراتورهایی نظیر همراه اول ، ایرانسل و رایتل می‌توانند خدماتی نظیر ارسال به مشترکین خود را ارائه دهند. در سامانه پیامکی میزبان اس ام اس شما می‌توانید به این شماره‌ها دسترسی داشته باشید.

بانک شماره موبایل از روی نقشه گوگل

شما می‌توانید محدوده مورد نظر خود را با استفاده از نقشه گوگل پیدا کرده و انتخاب کنید. این ویژگی دست شما را در انتخاب بازتر میکند و امکان انتخاب بهتر شماره‌ها را فراهم می‌کند.

امکان انتخاب بانک شماره موبایل شخصی

بسیاری از صاحبین کسب‌و‌کار به دلیل سابقه طولانی در شغل خود مشتریان خاص خود را دارند که شماره موبایل آنها را در یک فایل ذخیره دارند. شما می‌توانید فایل شخصی خود را از طریق پنل کاربری در لیست شماره‌های خود بارگذاری کنید و از آن استفاده نمائید.

جمع آوری شماره‌های موبایل توسط کاربر

بانک شماره موبایل

در صورتی که نمیخواهید از بانک شماره موبایل آماده استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر اقدام به جمع آوری شماره موبایل‌های مشتریان کنید. این روش زمان بر است و نیازمند طی مراحل دقیقی است اما روشی مورد اطمينان و کاربردی است که بسیاری از بازاریابان از آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تبلیغات مغازه الکتریکی | ۶ راهکار پیامکی برای بهبود روابط فروشندگان لوازم برقی با مشتریان

 

فرم ثبت نام سایت

از مخاطب بخواهيد تا با زدن بر روی لینک ثبت نام اطلاعات خود را در سایت وارد کند. این اطلاعات شامل بانک شماره موبایل نیز می‌شود. فقط توجه داشته باشید برای این کار باید از جملاتی استفاده کنید که مخاطب را ترغیب به زدن بر روی لینک کند.

مسابقات و بازی‌های سرگرم‌کننده

با استفاده از مسابقات سرگرم ‌کننده مخاطب را به سمت ارائه اطلاعات بکشانید و از او بخواهید تا برای ورود به بازی شماره خود را وارد کند.

درخواست ارسال کلمات کلیدی

در متن پیامک خود از او بخواهید تا با ارسال یک کلمه کلیدی خاص اطلاعات خود را ثبت نماید. به عنوان مثال با وارد کردن کلمه number شماره او خود به خود به لیست بانک شماره موبایل اضافه خواهد شد.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی

قدرت شبکه‌های اجتماعی امروزه بیشتر از سایر شبکه‌ها و رسانه‌ها می‌باشد. می‌توانید استراتژی‌های خود را بر روی شبکه‌های اجتماعی پیاده سازی کنید و عکس العمل مخاطبین را ببینید.

نظرسنجی پیامکی

در نظرسنجی پیامکی با یک تیر دونشان بزنید. هم نظر مخاطبان را بدانید و هم بانک شماره‌ موبایل را جمع آوری کنید.

ارائه تخفیف‌ها

همه روش‌های گفته شده نیاز به یک عمل ترغیب کننده دارند تا مخاطب را درگیر کرده و او را راضی به انجام کار نمایند . می‌توانید با استفاده از تخفیف‌ها این محرک را برایشان به وجود بیاورید.

بیشتر بخوانید: تبلیغات تعمیرات موبایل | ۴ استراتژی برای بازاریابی پیامکی تعمیرات موبایل

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل مختلف با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.