پیامک-انبوه-خدماتی

حال که تا حدودی با مزایا و روش های کار با بازاریابی پیامکی آشنا شدید، قدم بعدی انتخاب یک پلتفرم مناسب است. اما با وجود انبوهی از این خدمات دهندگان با ویژگی ها و عملکرد مشابه، چگونه تصمیم می‌گیرید کدام یک برای شرکت شما سودمندتر است؟در ادامه مهمترین ویژگی هایی که باید هنگام انتخاب یک سامانه پیامک انبوه خدماتی در نظر بگیرید آورده شده است.

تعامل با مصرف کننده

تحقیقات نشان می دهد که تعامل با مشتری به کسب و کارها کمک شایانی می کند. نرم افزار پیام رسان شما باید این ویژگی را داشته باشد. این قابلیت‌ها می‌توانند گستره وسیعی را اجرا کنند. در ادامه چند مورد از روش های تعامل با مصرف کننده را توضیح داده ایم:

  • ارائه یک متن واحد به صدها یا هزاران نفر به طور همزمان.
  • ارسال پیامک انبوه خدماتی دو طرفه که به گیرندگان این امکان را می دهد تا پاسخ دهند و با محتوای شما درگیر شوند.
  • امکان استفاده از کلمات کلیدی مانند LAGHV یا ESHTERAK

تجربه کاربری در پیامک انبوه خدماتی

  • توانایی ارسال ، دریافت و مدیریت پیام‌ از یک داشبورد به صورت آنلاین از هر کجا
  • ارسال پیامک به صورت برنامه ریزی شده و خودکار
  • پاسخ‌ها، سؤال‌ها یا نگرانی‌های مصرف‌کننده را با یک صندوق ورودی مشترک برای تیم مدیریت کنید.
  • یکپارچه سازی تقویم برای برنامه ریزی تماس ها و جلسات با مشتریان.
  • به راحتی بتوانید یادداشت ها را برای دسترسی و بررسی تیم به فایل های تماس اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: کاربرد پیام کوتاه تبلیغاتی برای داروخانه

دریافت مجوز

استفاده از پیامک انبوه خدماتی برای کسب و کارها کاملا قانونی است، اما باید به قوانین و مقررات مربوط به آن پایبند باشید. قانون، مصرف‌کنندگان را ملزم می‌کند تا قبل از دریافت اس ام اس از سامانه های پیامکی، رضایت صریح خود را اعلام نمایند. اینکار معمولا از طریق کدهای کوتاه توسط شما به مشتری ارائه می گردد. و او باید یکی از این کدها را انتخاب کند. به عنوان مثال:

“برای لغو دریافت پیامک از ما LAGHV را به همین شماره ارسال نمایید.”

“برای دریافت هفتگی پیامک ESHTERAK را به همین شماره ارسال نمایید.”

در این نمونه ها می توانید با کلید واژه های LAGHV و ESHTERAK از مخاطب مجوز دریافت نمایید. هر سامانه پیامکی باید این ویژگی را داشته باشد.سامانه پیامکی شما نه تنها باید در مورد الزامات دریافت مجوز و بهترین شیوه‌ها به‌روز باشد، بلکه باید به اطمینان از پایبندی کسب‌وکار شما به این اقدامات کمک کند. سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک مجموعه کاملی از ابزارها را برای پشتیبانی از انطباق کسب و کار شما ارائه می دهد.

یکپارچه سازی

آیا چیزی ناامید کننده تر از کار با سامانه هایی وجود دارد که با وب سرویس ها و افزونه ها یکپارچه نمی شوند؟ در میزبان پیامک شما قادر خواهید بود که وبسایت خود را به سامانه پیامک انبوه خدماتی متصل کنید. این امر باعث می شود به طور همزمان از هر دو محیط استفاده نمایید. این پلتفرم شامل بهترین عملکرد یکپارچه سازی در وب سرویس است. فقط میزبان پیامک را به وب سرویس های موجود خود پیوند دهید، سپس مخاطبین را بدون نیاز به وارد کردن آنها جستجو و متن ارسال کنید. می توانید بر اساس نام، شماره تلفن یا ایمیل جستجو کنید. همچنین می‌توانید متن‌های آماده را درج کنید یا متن خود را ایجاد کنید.میزبان پیامک همچنین دارای یک پلاگین منحصر بفرد در وردپرس است که با دانلود و نصب در سایت می توانید از مزایای این افزونه در وبسایت خود استفاده نمایید.

تجزیه و تحلیل پیامک

پیامک-انبوه-خدماتی

ردیابی عملکرد و بازگشت سرمایه کلید موفقیت در بازاریابی است و پیامک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اطمینان حاصل کنید که سامانه پیامک شما دارای قابلیت های تحلیلی برای اندازه گیری پیشرفت شما هست یا خیر. شما با ارسال پیامک به اقشار مختلف تنها خود را به آنها معرفی می کنید. چه جوابی به شما می دهند و عکس العملشان چیست ؟ آیا برای دریافت پیامک از سوی شما آماده هستند؟ ارسال پیامک به آنها چه سودی دارد و چگونه می توان بهترین بهره وری را از بیشتر این افراد برد؟ همه اینها سوالاتی هستند که با تجزیه و تحلیل و آنالیز پیامک های ارسالی به جواب آنها خواهید رسید. با میزبان پیامک می توانید گزارش گیری لحظه ای و دقیق از پیامک های ارسالی داشته باشید و وضعیت آنها را ببینید.

قیمت گذاری شفاف 

معمولا قیمت‌گذاری در پیامک انبوه خدماتی نسبتاً شفاف است، اما اگر نمی‌دانید برای چه چیزی پول می‌پردازید، قبل از اقدام به خرید قیمت ها را بپرسید. در صورت امکان، تعداد پیام هایی را که انتظار دارید در طول دوره بازاریابی خود ارسال و دریافت کنید، تخمین بزنید و بر اساس آن ارزیابی کنید.

به طور کلی، پلتفرم های پیامکی به ازای هر پیام ارسالی هزینه دریافت می کنند. برای کاربرانی که هر ماه هزاران یا حتی میلیون‌ها پیامک ارسال می‌کنند، تخفیف‌های حجمی نیز به طور گسترده در دسترس است. میزبان پیامک برای آشنایی بیشتر شما با این سامانه ، اقدام به واگذاری پنل رایگان نموده است.برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: پنل پیامک برای مدارس | ترفندهای ارسال پیامک برای اساتید ، معلمین و مشاورین درسی

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.