بانک شماره موبایل جرثقیل داران

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 895 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل جرثقیل داران در میزبان پیامک یک لیست جامع و بی نقص از شماره 895 نفر از جرثقیل داران است. این پکیج به منظور دسترسی آسان و سریع به قشر جرثقیل دار و پیشبرد هرچه بهتر بازاریابی پیامکی تهیه و گردآوری شده است. در صورتیکه نیاز به دیده شدن محصولات یا خدمات خود را دارید می توانید با این لیست به اهداف خود برسید. نکته مهم ای است که دیگر نیازی نیست با ارسال پیامک به همه مردم قشر مورد نیاز خود را پیدا کنید.

کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از جرثقیل داران جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی ها

بانک شماره موبایل جرثقیل داران مخصوص چه کسانی است؟

برای ساخت و ساز ساختمان های بلند، برج ها و پروژه های عظیم ، کرایه یک جرثقیل بسیار ضروری می باشد. این لیست مخصوص افرادیست که در کار ساخت و ساز هستند و به لیستی از این شماره این افراد نیاز دارند. شما می توانید با ارسال یک پیامک بهترین و مناسبترین قیمت را برای کرایه جرثقیل پیدا کنید.

علاوه بر این تعمیرکاران جرثقیل ،شرکت های تبلیغاتی و نصب بیلبورد. بالابرها و آسانسور، تعویض و نصب چراغ های راهنمایی، جابجایی خودرو، نظافت نمای ساختمان و … می توانند از این لیست استفاده کرد. اگر می خواهید تبلیغات خود را به بهترین نحو و مناسبترین قیمت انجام دهید این پکیج را از دست ندهید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی

روش های استفاده از بانک شماره موبایل جرثقیل داران

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به جرثقیل داران ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

جرثقیل داران محترم

در صورتیکه نیاز به تعمیر جرثقیل خود پیدا کردید می توانید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس  در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل جرثقیل داران

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل جرثقیل داران

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.