بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 673 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی در میزبان پیامک یک پکیج حرفه ای از شماره موبایل مدیران آموزشگاه های سراسر کشور است. اگر به دنبال ارتباط با مدیران آموزشگاه های زبان برای فروش محصولات و خدمات خود هستید این لیست برای شما گردآوری شده است. با بازاریابی پیامکی روش آسان و مقرون بصرفه را تجربه خواهید کرد که بازدهی شگفت انگیزی برای شما خواهد داشت.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از مدیران آموزشگاه های زبان خارجی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل اسباب بازی فروشی ها

بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی مخصوص چه کسانی است؟

حتما شما هم در زمینه فروش و ارائه محصولات یا خدمات متناسب با آموزشگاه های زبان فعالیت می کنید. از جمله کسانی که می توانند از این بسته استفاده کنند: کتابفروشی ها، لوازم التحریر، پروژکتور ، سیستم های صوتی تصویری و اینترنت، بوفه داران، پخش کنندگان مواد غذایی، مدرسان ، فروشندگان میز، صندلی و کمد، سرویس های حمل و نقل و …

شما با ارسال پیامک انبوه به تعداد بسیار زیادی از این مدیران می توانید بدون واسطه و مستقیم با قیمتی ارزانتر محصولات و خدمات خود را ارائه دهید. اینکار باعث جلب رضایت هر دو طرف شده و به یک همکاری طولانی مدت تبدیل خواهد شد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل باطری سازی ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به آموزشگاه های زبان خارجی  ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

آموزشگاه های زبان خارجی

با همکاری با کتابفروشی نجفی می توانید به صورت اقساطی کتاب های زبان خود را از ما بخرید.

لیست کتاب ها در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.