ارسال-پیامک-طولانی

دنیای اطراف ما همواره در حال تغییر است. بازاریابی محصولات نیز همینطور است. مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بازاریابی بسیار حساس و آگاه هستند. در این دنیای همیشه در حال تغییر ، بازاریابی پیامکی می‌تواند روشی نوین پیش چشم آنها باشد.

وقتی در مورد اینترنت در مقابل پیامک صحبت می‌کنیم، یک واقعیت ثابت شده این است که اس‌ام اس نرخ باز شدن بهتری دارد. مهمترین سوال این است که چه نوع پیام‌های تبلیغاتی را باید به مشتریان خود ارسال کنید.

نگران نباشید که ما به شما خواهیم گفت که کدام پیام ها برای شما مناسب تر است. از الگوهای زیر به عنوان مرجع استفاده کنید و در صورت نیاز تغییراتی را با توجه به نیازهای خود اعمال کنید.

قالب‌های رایج بازاریابی پیامکی

 

1.پیامک اطلاعیه:

مشتری عزیز! همه محصولات 20 درصد ارزان تر شد! لازم نیست منتظر بمانید تا کسی با شما تماس بگیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیامک برای ما ارسال کنید و ما فوراً پاسخ خواهیم داد! آخر هفته خوبی داشته باشید!

2. پیامک تخفیف:

آخر هفته شما بهتر شد چون ما تخفیف x٪ در [نام محصول] به شما ارائه می‌دهیم. به ما سر بزنید و از این تخفیف‌ها استفاده کنید!

 

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه | نیاز به پیامک انبوه برای رشد کسب و کار

3. به روزرسانی سفارش:

خرسندیم به اطلاع شما برسانیم که سفارش شما آماده تحویل است. به راحتی به فروشگاه سر بزنید. از خرید شما از[نام شرکت] متشکریم.

4. پیامک تبلیغاتی :

فروش پایان فصل ما از هم اکنون شروع می‌شود. عجله کنید و از تخفیف x٪ در تمام محصولات بهره‌مند شوید!

5. پیامک بازخورد:

ممنون که امروز به فروشگاه ما سر زدید امیدوارم اوقات خوشی را سپری کرده باشید. لطفاً با پر کردن این فرم بازخورد، تجربه خود را به ما بگویید!

6. پیشنهاد جشنواره:

جشن خود را شادتر کنید! فقط در این ماه از تخفیف x٪ در تمام محصولات ما استفاده کنید! برای اطلاعات بیشتر به ما سر بزنید!

7. پیامک تولد:

سلام [نام]، ماه تولدت مبارک! این پیام را در مراجعه بعدی نشان دهید و از ۱۰٪ تخفیف در صورتحساب بعدی خود استفاده کنید.

8. پیام تبریک سالگرد:

سلام [نام]، سالگرد پیوستنتان به فروشگاه ما مبارک! این پیام را نشان دهید و از ۱۰٪ تخفیف در صورتحساب بعدی خود استفاده کنید.

بازاریابی پیامکی در نگاه خیلی از افراد ممکن است مانند یک تکنولوژی قدیمی به نظر برسد که برای نسل های جدید نامناسب است، اما در دنیای امروزی برعکس این امر صادق است. امروزه، کسب‌وکارها از پیامک برای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند. کسب و کارها پنل های پیامکی خود را فعال کرده اند تا یک کانال ارتباطی دو طرفه برای تجربه بهتر مشتری ایجاد کنند.

ارسال پیامک به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از شماره های مخصوص به خود پیام ارسال و دریافت کنید. شما می‌توانید پیام‌ها را برنامه‌ریزی کنید، مثلا پیام‌های مربوط به خانم ها را در یک گروه و پیام های مربوط به آقایان را در گروه دیگری ارسال کنید، و بسیاری موارد دیگر…

مزایای بازاریابی پیامکی

راحتی

برقراری ارتباط از طریق پیامک هم برای مصرف کنندگان و هم برای مشاغل راحت است. مدیریت ارسال پیامک ها به طور همزمان برای مشاغل آسان تر است و مصرف کنندگان ترجیح می دهند از طریق پیامک به مشاغل پاسخ دهند. در نتیجه این ارتباط دو طرفه باعث تقویت پیوند بین مشتریان و کسب و کارها می شود.

بهره وری

مشتریان در عرض چند دقیقه به پیامک ها پاسخ می‌دهند و این شما را قادر می‌سازد گردش کار خود را بهینه کنید و نیازهای مشتریان خود را به موقع برطرف کنید. شما با استفاده از مزایای پیام کوتاه می توانید به بهره وری بالایی دست پیدا کنید.

شخصی سازی

اگر می خواهید مشتری شما احساس مهم بودن کند، این قابلیت برای شما مناسب است. از طریق پیامک شخصی‌سازی شده، می‌توانید به صورت تعاملی و جذاب‌تری به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توان از این ویژگی برای ارسال متن های مربوط به جشنواره ها، پیشنهادات تبلیغاتی یا تاریخ تولد مشتریان استفاده کرد.

ارسال پیامک طولانی

درست است که ارسال پیامک های طولانی حوصله مخاطبان را سر می برد، اما شما با استفاده از سامانه پیام کوتاه می توانید پیامک های طولانی را به راحتی تایپ و ارسال نمایید. البته محدودیت 70 کاراکتری در همه سامانه های پیام کوتاه وجود دارد و شما نمی توانید بیشتر از 70 کاراکتر در هر پیامک ارسال کنید.

پاسخگویی بهتر

ارسال-پیامک-طولانی

برای برقراری تماس‌ تلفنی ممکن است زمان زیادی طول بکشد و مشتریان اغلب از مکالمات تلفنی خوششان نمی آید. اما در مورد پیامک برعکس است! پاسخگویی به پیامک  زمان کمتری نیاز دارد و کسب‌وکارها می‌توانند در صورت نیاز با راه‌اندازی «پاسخ خودکار» به راحتی به پاسخ های خود دست یابند.

ثبات

همواره یک شماره برای ارسال پیامک برای شما وجود دارد و می توانید از همان شماره برای دریافت پیامک استفاده کنید. این کار باعث می شود که مشتری راحت تر و بدون هیچ گونه سردرگمی با شما تماس بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: بازاریابی پیامکی بهتر است یا ایمیل مارکتینگ؟

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.