سامانه پیام کوتاه رستوران

جهان ما جهانی معتاد به فناوری است که وابسته به موبایل ها و اینترنت است. با جمعیت 7.9 میلیارد نفر در سراسر جهان و 5.2 میلیارد کاربر منحصر به فرد تلفن همراه، بیش از دو سوم جمعیت جهان از تلفن های همراه استفاده می کنند. با وجود این، بسیاری از صاحبان رستوران‌ها هنوز از افزایش تعامل و نفوذی که سامانه پیام کوتاه می‌تواند ارائه کند، بی‌اطلاع هستند.

سامانه پیام کوتاه برای رستوران ها ابزاری کاربردی است که نباید نادیده گرفته شود. پیام‌های متنی می‌توانند به رستوران‌ها، کافه‌ها، تالارها و خدمات مجالس کمک کنند تا با مشتریان و کارمندان خود تعامل داشته باشند. همچنین وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهند، و خیلی چیزهای دیگر. همه اینها خیلی راحت و  با هزینه بسیار پایین قابل انجام است.

در این مقاله در مورد سامانه پیام کوتاه برای رستوران ها و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید آمده است.

مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه برای رستوران ها

طبق تحقیقات صورت گرفته ، افراد حداقل 3 ساعت از روز را با تلفن های خود سپری می کنند و روزی 58 بار آنها را چک می کنند. در اینجا برخی از مزایایی که سامانه پیام کوتاه می تواند به مشاغل رستوران ارائه دهد را نام برده ایم:

بازاریابی کم هزینه با بازده سرمایه گذاری بالا

اگر نمی توانید پول زیادی برای بازاریابی رستورانتان خرج کنید، سامانه پیام کوتاه برای شما عالی است.

سامانه پیام کوتاه رستوران نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی اعم از آگهی های چاپی و تبلیغات هزینه کمتری دارد.

همچنین این پتانسیل را دارد که اگر متن کاملی را با معامله درست فرموله کنید و در زمان مناسب برای افراد مناسب ارسال کنید، بازگشت سرمایه بیشتری را به شما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه | در 5 مرحله رشد کسب و کار خود را سرعت ببخشید

 

دسترسی بیشتر و راحت تر به مشتری

سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه توانایی دسترسی به تعداد بیشتری از افراد را نسبت به سایر انواع تبلیغات دارد.

مردم فقط به یک گوشی برای دریافت پیامک نیاز دارند، حتما نباید یک گوشی هوشمند یا گوشی با اتصال به اینترنت باشد. این امر گسترش دامنه فعالیت های بازاریابی شما را بسیار ساده تر می کند.

هنگام مقایسه پیامک و رسانه های اجتماعی، مخاطبان رسانه های اجتماعی به اتصال اینترنت، دسترسی به حساب ها و یک گوشی هوشمند یا رایانه و غیره نیاز دارند.

سامانه پیام کوتاه نسبت به سایر انواع بازاریابی برای کافه ها و رستوران ها موفق تر است. یک پیامک توسط 98 درصد از گیرندگان آن خوانده می شود در حالی که تنها 20 درصد یک ایمیل را باز می کنند.

تطبیق پذیری و انعطاف پذیری

انعطاف پذیری سامانه پیام کوتاه یکی از جذاب ترین ویژگی های آن است.

هنگام استفاده از سامانه پیام کوتاه، آنچه را که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید انتخاب کنید: معرفی یک آیتم منوی خاص، اعلام اخبار رستوران، یا تبلیغ یک تخفیف یا کد تبلیغاتی.

نتایج سامانه پیام کوتاه می تواند فوری باشد

نتایج بلافاصله در دسترس هستند.

تا 90 درصد از پیامک های بازاریابی در سه دقیقه اول ارسال خوانده می شوند. در نتیجه، شانس زیادی برای متقاعد کردن گیرنده برای ثبت سفارش دارید.

علاوه بر این، پیام‌های متنی به شما این امکان را می‌دهند که تخفیف‌های محدودی را ارائه دهید که فقط برای یک روز یا چند ساعت اعتبار دارند. این کار امکان فروش فوری را فراهم می کند.

رستوران یک صنعت پرسرعت است. وقتی شکم مردم گرسنه است، زیاد به چیزی که می‌خرند فکر نمی‌کنند. به دست آوردن مشتریان درست در لحظه مناسب اغلب منجر به افزایش قابل توجهی در فروش می شود.

بهبود وفاداری مشتری

برای اکثر مشاغل، بازاریابی مستقیم پیامکی روشی مناسب است، اما برای رستوران ها موفق تر است.

با کمک بازاریابی پیامکی ، روابط با مشتری ممکن است در طول زمان تقویت شود.

وقتی پیام‌های جذابی را با پیشنهادهای ویژه به طور منظم ایجاد می‌کنید و آنها را در یک سامانه پیام کوتاه ارائه می‌کنید، مخاطبان هدف شما برای استفاده از پیشنهاد شما وسوسه می‌شوند که برای چندمین بار به رستوران شما بیایند.

اگر استراتژی وفاداری مشتری را با پیشنهادات داغ ارائه کنید، مشتریان جدید به مشتریان وفادار تبدیل می شوند، به خصوص اگر منحصر به رستوران شما باشد.

2 نکته برای استفاده حداکثری از سامانه پیام کوتاه رستوران ها

سامانه پیام کوتاه

استفاده از سامانه پیام کوتاهی که بتواند در اطراف شما سر و صدا ایجاد کند، مشتریان را به سفارش از رستوران شما ترغیب کند، جذاب باشد و یک پایگاه مشتریان وفادار ایجاد کند، می تواند چالش برانگیز باشد.

بازاریابی پیامکی باید چندین عنصر را در خود جای دهد تا بتواند تأثیر درستی داشته باشد و موفق باشد.

در اینجا دو نکته وجود دارد که می تواند از موفقیت سامانه پیام کوتاه شما اطمینان حاصل کند.

 

بیشتر بخوانید : پیامک انبوه | نیاز به پیامک انبوه برای رشد کسب و کار

 

نکته شماره 1: فراخوان های موثر برای اقدام

اگر به مشتریان خود دقیقاً آموزش های لازم را ندهید ، آنها هیچ کاری درراستای پیشرفت و موفقیت شما انجام نمی دهند. یک فراخوان واضح برای اقدام(cta) حتما باید در پیامک شما گنجانده شود.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک کمپین پیامکی موفق ایجاد کنید، حتماً فراخوان هایی را برای اقدامی درج کنید. این فراخوان ها گیرنده را به مرحله بعدی هدایت می کند. این به گیرندگان کمک می‌کند تا به مرحله بعدی در فرآیند خرید بروند.

به عنوان مثال، اگر هدف از پیامک شما تبلیغ برنامه ها و منوهای رستوران است، مطمئن شوید که یک لینک دانلود کارآمد ارائه کرده اید.

نکته شماره 2: متن ها باید مختصر و دقیق باشند

پیام متنی برای برقراری ارتباط سریع و آسان ایجاد شده است. اگر شما پیام هایی طولانی که به طور مداوم ادامه دارند ارسال کنید، مشتریان به زودی علاقه خود را از دست خواهند داد.

اگر به ارسال پیام‌های طولانی ادامه دهید، کاربران خواندن آنها را متوقف می‌کنند. و در آینده از دریافت آن‌ها انصراف می دهند.

بسته به هدف ارتباطی خود، باید از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید، اما زیاد وارد جزئیات نشوید.

علاوه بر این، از آنجایی که اس ام اس دارای محدودیت کاراکتر 160 کاراکتری است، بهتر است توجه آنها را جلب کنید. پیام بازاریابی خود را بیان کنید و در 160 کاراکتر یا حتی کمتر نتیجه بگیرید.

بسیاری از رستوران داران به این نکته توجه نمی کنند که مشتری برای بازگشت به رستوران نیاز به یادآوری و در ذهن ماندن نام رستوران دارد. امروزه هزاران رستوران در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند که باید راه رقابت با آنها را بدانید. بهترین روش با هزینه پایین، تضمین بالا و نتیجه دهی قابل قبول سامانه پیام کوتاه است. با این روش به راحتی می توانید مشتریان خود را حفظ کنید و هرروز آنها را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید : بهینه سازی قیف فروش با کمک بازاریابی پیامکی

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.