کاربردهای پینل پیام کوتاه برای آزمایشگاه ها

آزمایشگاه ها از جمله مکان های بسیار شلوق و پر رفت و آمد هستند. تعداد مراجعین روزانه آزمایشگاه همیشه زیاد بوده است. به همین دلیل کلافگی و خستگی زیادی هم برای مراجعین و هم برای کارکنان به همراه دارد. استفاده از سامانه پیامکی و اتصال آن به نرم افزار مدیریت آزمایشگاه می تواند یک راه حل عالی برای مشکلات آزمایشگاه ها باشد. استفاده از اس ام اس ارزانترین روش تبلیغات در حال حاضر برای تمامی مشاغل و اصناف به حساب می آید.پنل پیام کوتاه این امکان را فراهم آورده است که در کم ترین زمان ممکن پیامک انبوه یا تکی ارسال کنید. در مقاله های قبلی راجع به اهمیت پیام کوتاه تبلیغاتی برای سایر مشاغل توضیح دادیم.

در این مقاله به کاربردهای پیام کوتاه برای آزمایشگاه ها می پردازیم. به عنوان مثال برای انجام بعضی از آزمایش ها لازم است که بیمار از چند ساعت قبل چیزی نخورد. آزمایشگاه ها می توانند با ارسال پیامک هشدار ازطریق سامانه پیامکی چند ساعت قبل از آزمایش بیمار را مطلع کنند. با استفاده از منشی پیامکی می توان در کم ترین زمان ممکن نوبت دهی کرد. همچنین با پیام کوتاه در صورت لغو نوبت و یا تغییر نوبت اطلاع رسانی کرد.پس از نوبت دهی بیمار و اعلام زمان مراجعه بهتر است آدرس و یا لینک لوکیشن آزمایشگاه را در یک پیام کوتاه به بیمار اطلاع داد.

با ارسال یک پیام کوتاه به مراجعین قبلی در مورد نزدیک شدن به تاریخ چکاپ سالیانه هشدار داد. زمان پاسخ گویی به آزمایش ها را می توان با یک پیام خودکار حاوی تاریخ و ساعت مراجعه به بیماران اطلاع داد. می توان از سامانه هشدار پیامکی برای ارتباط فوری با بیماران و کارکنان و اطمینان از بهبود ارائه خدمات استفاده کرد. مراجعان نیاز دارند تا دربارۀ تجهیزات آزمایشگاه و اینکه اصلاً چه آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند بیش تر بدانند. پس می توان با ارسال پیامی مانند ” اگر می خواهید اطلاعات مربوط به خدمات جدید آزمایشگاه ، گزینه های درمانی یا به روزرسانی های بهداشت شخصی را مستقیماً از طریق تلفن دریافت کنید ، با “بله” به این شماره پاسخ دهید. سلامتی برای شما!”

 

مهم ترین موارد کاربردی سامانه پیامکی برای آزمایشگاه ها

  • امکان نوبت دهی به بیماران و یا لغو نوبت
  • یادآوری چکاپ های سالیانه از طریق پنل اس ام اس
  • یادآوری تاریخ و ساعت مراجعه
  • ارسال هشدارهای پزشکی
  • ارتباط فوری با بیماران و همکاران از طریق پنل اس ام اس
  • ارائه اطلاعات حیاتی به بیماران از طریق پنل اس ام اس
  • اطلاع رسانی در مورد خدمات آزمایشگاهی
  • ارسال آدرس دقیق آزمایشگاه
  • ارسال مشاوره های مورد نیاز در مورد بعضی از آزمایش ها
  • با دریافت اطلاعات تماس بیماران از طریق پیام کوتاه می توان بانک اطلاعات خوبی در سامانه پیامکی ساخت.
  • اطلاع رسانی در مورد بیمه های طرف قرارداد از طریق سامانه پیامکی
  • ارسال پیامک معرفی آزمایشگاه به افراد نزدیک به موقعیت جغرافیایی
  • پر کردن اتوماتیک قرار ویزیت های لغو شده با سامانه پیامکی

چند نمونه پیامک مخصوص آزمایشگاه ها

بیمار گرامی

جواب آزمایش شما در روز 99.12.24  راس ساعت 10 آماده می باشد.

“آزمایشگاه مسعود”

**********

همکار گرامی

خانم ژیلا امینیان فردا از ساعت 8 صبح نوبت شیفت شماست

“مدیریت آزمایشگاه عرفان”

**********

سرکار خانم احمدی

موعد چکاپ سالیانه شما هفته بعد خواهد بود

خوشحال خواهیم شد که در خدمتتان باشیم

“پاتولوژی ونک”

**********

آزمایشگاه ما با تمام امکانات در اختار شماست

جهت انجام چکاپ های دوره ای و آزمایشات تخصصی هورمونی به ما مراجعه کنید

“آزمایشگاه فوق تخصصی میلاد”

**********

نتیجه گیری

آزمایشگاه ها باید میزان مراجعه در روز را متناسب با امکان ارائه خدمات به افراد مشخص کنند، تا از ازدحام بی مورد و شلوغی جلوگیری شود. به روز ترین نحوه بازاریابی و  ارائه خدمات، ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه می باشد. پیام کوتاه تنها در زمینه اطلاع رسانی  به کمک آزمایشگاه ها نمی آید. بلکه آزمایشگاه ها میتوانند با راه اندازی پنل پیامکی برای پرسنل خود در مواقع مورد نیاز پیامک ارسال کنند. در مواقعی مثل پیج کردن ، ماموریت های احتمالی ، مرخصی دادن و یا برعکس نپذیرفتن درخواست مرخصی و…

وقت را تلف نکنید و همین حالا جهت فعال سازی پنل اس ام اس اقدام کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.