سال 2021 است و سامانه پیام کوتاه راهی است که مشتریان می توانند با استفاده از آن با ارائه دهندگان خدمات خود در ارتباط باشند. 67 درصد از مشتریان، ارسال و دریافت پیام های متنی را به ایمیل یا تماس تلفنی ترجیح می دهند.
البته ، برای اینکه یک کسب و کار بتواند پیامک را به عنوان کانالی برای ارتباط با مشتریان در نظر بگیرد ، بازاریابان به یک بستر بازاریابی پیامکی برای مدیریت و خودکارسازی پیامک ها احتیاج دارند. این بستر به اختصار “سامانه پیام کوتاه” نامیده می شود که به پیام رسان نیز معروف است.
ویژگی های استفاده از تبلیغات پیامکی
سامانه پیام کوتاه مشاغل و بازاریابان را قادر می سازد تا پیامهای بازاریابی و خدمات خود را به صورت گسترده ارسال کنند ، این ابزارها ویژگی های هوشمندی دارند ، مانند:
- ابزارهای تغییر و ویرایش لیست تماس
- زمانبندی ارسال پیامک
- فعال کردن پیام های متنی برای ارسال بر اساس رفتارها و تعاملات
- پیگیری نتایج و تجزیه و تحلیل
- آمارهای پیشرفته
آیا می خواهید با استفاده از ارسال پیامک به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید؟ این مقاله از سایت میزبان پیامک به شما کمک می کند تا بهترین بازاریابی را در این زمینه داشته باشید.
این مقاله را هم بخوانید: پیامک تبلیغاتی بهتر است یا تراکت تبلیغاتی؟ + مزایا و معایب
بهترین نکات و شیوه های ارسال پیامک
- پیام خود را کوتاه نگه دارید. طول یک پیام کوتاه 160 کاراکتر است. شما باید تبلیغات پیامکی خود را در این چارچوب قرار دهید. برای درک بصری بهتر، پیام را با پاراگراف ها مجزا کنید.
- خلاق باشید. به کلماتی فکر کنید که می تواند تأثیر چشمگیری بر روی مخاطبان شما داشته باشد. سعی کنید تبلیغات پیامکی خود را بسته به شخصیت مشتریان خود ، طنز آمیز کنید.
- پیشنهادات حساس به زمان ارائه دهید. تبلیغات پیامکی یک ابزار کارآمد برای تجارت های محلی است. شما می توانید مشتریان را با پیشنهادات حساس به زمان مثل تخفیف های روزانه یا فصلی جذب کنید و آنها را تشویق به خرید کنید.
- پیامک ها را شخصی کنید با استفاده از امکانات موجود در سامانه پیام کوتاه ، تبلیغات پیامکی خود را شخصی سازی کنید. شخصی سازی باعث می شود یک پیام معتبرتر به نظر برسد و تصور خوبی را به دست آورد.
- مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید. تقسیم بندی به شما این امکان را می دهد که از تبلیغات پیامکی خود ارزش بیشتری کسب کنید. شما می توانید پیامهای متفاوتی برای گروه های خاصی از افراد بر اساس جنسیت ، سن ، مکان و غیره ارسال کنید. این امر باعث اعتماد بیشتر مشتریان شما و تجربه خرید بهتر آنها می شود.
- آزمایش کنید ایده هرگونه تبلیغات این است که از تقلید از رقبا خودداری کنید تا توجه مردم را جلب کنید . شما با این کار تجربه خریدی دلپذیر ، با محصولات و خدمات ارزشمند را در اختیار آنها قرار دهید. سبک های مختلف پیامک را امتحان کنید ، آزمایش کنید تا آنچه را که مخاطبان می پسندند، پیدا کنید.
این مقاله را هم بخوانید: پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردها و مزایایی در کسب و کارها دارد؟
چه نوع پیامک هایی را می توان ارسال کرد؟
تائید رزرو
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- هتلها و رستورانها: برای تأیید رزرو
- انجمن ها: برای تأیید جلسات
- پزشکان: برای ویزیت های خود به بیماران یادآوری کنند
- انتخابات: انتصاب نامزد خود را تأیید کنید
- سینماها: برای تأیید رزرو صندلی
- حمل و نقل و سفر: برای تأیید رزرو بلیط
پیغام خوشامد
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- همه مشاغل
همیشه یک پیام کوتاه خوشامدگویی ارسال کنید تا از مشتریان خود برای استفاده از خدمات تشکر کنید. از اطلاعات به دست آمده برای تقسیم بندی گیرندگان و شخصی سازی پیام استفاده کنید.
هشدارها
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- بانک ها و خدمات مالی: هنگامی که نرم افزار شما فعالیت مشکوکی را در حساب مشتری تشخیص دهد
- نرم افزارها: هویت کاربر خود را تأیید کنید
- خدمات امنیتی: هنگام فعال شدن زنگ هشدار ، به مشتریان خود اطلاع دهید
تجاری
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- تجارت های الکترونیک و خرده فروشی: به مشتریان انحصاری خود پیشنهادات ویژه خود را ارائه دهید.
- هتل ها و رستوران ها: مهمانان VIP خود را از برنامه های ویژه ای که برای آنها دارید مطلع کنید
این مقاله را هم بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه
اطلاعات
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- بخش عمومی و دولتی: به شهروندان اطلاع دهید که در صورت بروز مشکل چگونه اقدام کنند
- انجمن ها: اطلاعات مهم را با همه اعضا به اشتراک بگذارید
- انرژی و حمل و نقل: مصرف کنندگان را از وضعیت خدمات خود مطلع کنید
به روز رسانی
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- منابع انسانی: متقاضیان را از روند استخدام مطلع کنید
- آژانس های ارتباطی: اخبار فوری را با توجه به ترجیحات با مخاطبان به اشتراک بگذارید
دستورالعمل ها
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- استارت آپ ها: گام به گام مشتریان خود را برای موفقیت بیشتر راهنمایی کنید.
- انرژی: مصرف کنندگان خود را با دستورالعمل های ساده برای رایج ترین مسائل آموزش دهید.
- بخش عمومی: مراحل اداری و عمومی را به مردم بگویید و به آنها کمک کنید.
یادآوری
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- خدمات اجاره ای: وقتی مدت اجاره در حال اتمام است به اطلاع مستاجرین برسانید.
- آژانس های مسافرتی: تاریخ عزیمت مسافران را از قبل یادآوری کنید.
- رزرو رستوران: از مشتریان بخواهید رزرو خود را در تاریخ معینی تأیید کنند.
حمایت کردن
چه کسانی می توانند از آن در سامانه پیام کوتاه استفاده کنند؟
- موسسات بهداشتی: پیگیری بیماران در دوران نقاهت پس از ترخیص از بیمارستان.
- تحصیلات: دانش آموزان ثبت نام شده در برنامه های آموزشی را حمایت کنید.
- موفقیت مشتری: با مشتریان قبلی ارتباط مجدد برقرار کنید تا نیازها و نظرات آنها را پس از خرید پیگیری کنید.
این مقاله را هم بخوانید: کاربردهای پنل پیامکی طراحان دکوراسیون
هزینه راه اندازی سامانه پیام کوتاه
در شرکت میزبان پیامک ایرانیان علاوه بر دریافت خدمات فوق العاده و پشتیبانی 24 ساعته، از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار خواهید شد. این هزینه ها به شرح ذیل می باشد:
نوع پنل پیامکی | قیمت پنل | تعرفه |
پنل کاربری نوع اول | ۶۹ هزار تومان | ۱۸ تومان |
پنل کاربری نوع دوم | ۱۶۹ هزار تومان | ۱۷.۵ تومان |
پنل نمایندگی | ۳۵۰ هزار تومان | ۱۶.۵ تومان |
مسیر | فارسی | لاتین |
۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۴ | نماینده =همراه اول ۱۷۰ ریال//ایرانسل ضریب= ۱/۲
کاربر=همراه اول ۱۸۰ریال// ایرانسل ضریب= ۱/۲ |
همراه اول: ضریب= ۲/۴
ایرانسل: ضریب= ۲/۸ |
۳۰۰۰ | نماینده =همراه اول ۱۸۷ریال//ایرانسل ضریب= ۱
کاربر=همراه اول ۱۹۸ریال//ایرانسل ضریب= ۱ |
همراه اول: ضریب= ۲/۷
ایرانسل: ضریب= ۲/۷ |
۰۲۱ | نماینده =همراه اول ۱۸۷ریال//ایرانسل ضریب= ۱/۴
کاربر=همراه اول ۱۹۸ریال//ایرانسل ضریب= ۱/۴ |
همراه اول: ضریب= ۲/۴
ایرانسل: ضریب= ۲/۸ |
سیم کارت | نماینده =همراه اول ۵۱۰ریال//ایرانسل ضریب= ۱/۱
کاربر=همراه اول ۵۴۰ریال//ایرانسل ضریب= ۱/۱ |
همراه اول: ضریب= ۲
ایرانسل: ضریب= ۲ |
این مقاله را هم بخوانید: پیامک های شهادت حضرت علی
نتیجه گیری :
از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل بزرگ و کوچک با استفاده از سامانه پیام کوتاه میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .
همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .
همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.