بانک شماره موبایل خشکشویی ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 580 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل خشکشویی ها در میزبان پیامک فایل ارزشمندی از بانک اطلاعات 580 نفر از خشکشویی هاست که با خرید آن می توانید به راحتی تبلیغات پرسودی انجام دهید و فروش بیشتری داشته باشید. این پکیج بروز و کامل مقرون بصرفه بوده و با قیمتی باورنکردنی به شما ارائه می گردد.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از خشکشویی ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل پوشاک زنانه

بانک شماره موبایل خشکشویی ها مخصوص چه کسانی است؟

به دلیل افزایش مشغله های کاری و کمبود زمان ، امروزه بسیاری از افراد البسه خود را به خشکشویی ها می سپارند. بنابراین اگر در کار تولید یا توزیع ملزومات مورد نیاز این دسته از افراد هستید این پکیج مناسب شما می باشد. ملزوماتی مانند: انواع شوینده ها، کاور لباس، چوب لباسی، لکه برهای تخصصی، رنگ کننده های پارچه، برچسب مشتری و …

همچنین تجهیزات مورد نیاز این کار : ماشین لباسشویی صنعتی، اتو بخار و پرسی ، خشک کن های سرمایشی و گرمایشی و … می باشد که جهت فروش آنها میتوانید با خشکشویی ها ارتباط برقرار کنید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آموزشگاه های کامپیوتر

روش های استفاده از بانک شماره موبایل خشکشویی ها

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به خشکشویی ها ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

خشکشویی های محترم

با همکاری با عمده فروشی نحفی کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

محصولات شوینده متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل خشکشویی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل خشکشویی ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.