راه کارهای مبتنی بر پیام کوتاه

برای شما هم راه حل مناسب داریم


1- عرضه لوازم جانبي کالايي که مشتري خريده است را با ارسال يک پيام به وي اطلاع دهيد. مشتري با خواندن اين پيام به اين باور مي رسد که همواره او را به ياد داريد.
مثلا : مشتري گرامي عرضه مدلهاي جديد کيف لپ تاپ شروع شد.
2- ليست کالاهاي جديدي که عرضه مي کنيد به همراه تخفيفي که براي مشتريان قديمي در نظر گرفته ايد را از طريق پيام کوتاه براي مشتري ارسال کنيد. اين کار مشتري را به خريدهاي بعدي ترغيب مي کند.
3- ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت هاي مختلف
4- هنگامي که شعبه جديدي افتتاح مي کنيد يا تسهيلاتي براي فروش کالاها در نظر ميگيريد پيام حاوي تغييرات ايجاد شده براي مشتري ارسال کنيد. با اين روش به مشتري ثابت مي کنيد به فکر آسايش و راحتي او هستيد.
5- تبريك مناسبتهاي خاص مثل تولد و …
6- استفاده از سيستم پاسخگويي خودكار براي ارسال مشخصات كالاهاي موجود . مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالاي X براي مشتري ارسال ميشود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.