خوشبختانه پنل پیامکی در بین مشاغل مختلف کشورمان رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. روزانه افراد بسیاری از خدمات این پنل ها استفاده می کنند. در زمینه اس ام اس مارکتینگ پنل های گوناگونی وجود دارد. هرکدام از آنها خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهند. اغلب مشاغلی که امروزه به جایگاه مناسبی رسیده اند، از خدمات پنل های اس ام اس استفاده کرده اند. افرادی که قصد رونق کسب و کار خود را دارند، به آنها استفاده از پنل نمایندگی مستقل توصیه می شود. تمام پنل های مذکور کار تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک خدماتی را انجام می دهند. بعضی از سرویس های پیامکی امکانات پیشرفته تری دارند که در عوض تعرفه بالاتری را از مشتریان خود دریافت می کنند.

امروزه فضای مجازی در کشورمان رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد روش تبلیغات مدرن را برای کسب و کار خود درنظر گرفته اند. بازاریابی پیامکی یکی از روش های نوین برای امور تبلیغاتی محسوب می شود.  طبق بررسی های انجام شده در سال گذشته بسیاری از مشاغل از طریق پیامک های تبلیغاتی توانسته اند که کسب و کار خود را به تمام نقاط ایران معرفی کنند. میزان رضایتمندی افراد از پنل های پیامکی بسیار بالا است. افرادی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند، بهتر است برای تبلیغات بیشتر از سرویس های پیامکی نیز استفاده کنند.

پنل کاربری و پنل نمایندگی

پنل های پیامک تبلیغاتی باتوجه به امکاناتی که دارند، به چند دسته تقسیم بندی می شوند. و کارایی هرکدام نیز متفاوت است. پنل های پیامکی برحسب کارایی و خدماتی که دارند به دو دسته کلی پنل کاربری و پنل نمایندگی تقسیم بندی می شوند. البته برای پنل نمایندگی دو حالت نمایندگی مستقل و نمایتدگی درصدی وجود دارد.

پنل اس ام اس کاربری جزو شناخته شده ترین سرویس های پیامک تبلیغاتی محسوب می شوند. که افراد به منظور تبلیغ کسب و کار خود از آنها استفاده می کنند. با استفاده از پنل کاربری تحت وب سرویس مشتریان به راحتی می توانند از طریق نرم افزارکسب و کار خود به این پنل متصل شوند و پیامک های مربوطه را ارسال کنند.

پنل اس ام اس نمایندگی در بین مشتریان محبوبیت بیشتری دارد و این پنل برای مشاغلی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند، بسیار مناسب است. با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس می‌توانید به صورت مستقل و از طریق سایت اختصاصی، فروش پنل پیامک را شروع کنید.

پنل نمایندگی

ارائه نمایندگی به کاربران این امکان را می دهد که برای خود یک کسب و کار راه اندازی کنند و بصورت مستقل پنل نمایندگی و یا کاربری ارائه دهند. نماینده شما دقیقا امکانات شما را خواهد داشت و همچنین می تواند نمایندگی ارائه دهد. اخذ نمایندگی بیش تر مناسب افراد و یا شرکت هایی که فعال در حوزه نرم افزار هستند. یا اینکه کانون آگهی و تبلیغات می باشند و یا توانایی بازاریابی و فروش پنل اس ام اس را دارند.

شرکت میزبان پیامک همواره به کاربرانی که قصد دریافت نمایندگی را دارند ، نمایندگی درصدی را پیشنهاد می دهد زیرا این نمایندگی به روز تر ، ارزان تر و بدون نیاز به پشتیبانی می باشد و می توانید بدون هیچ سرمایه ای کسب در آمد داشته باشید .

نحوه کسب درآمد از پنل نمایندگی مستقل

  • فروش پنل پیامک. پس از اخد نمایندگی می توانید بسته های خود را تعریف نمایید. همانند بسته های طلایی و نقره ای و… همچنین برای هر کدام از این بسته ها یکسری از امکانات پنل را اختصاص می دهید. و برای هر بسته یک قیمتی را مشخص می کنید. علاوه بر آن قادر خواهید بود نرخ ارسال پیامک برای کاربران خود را مشخص کنید.
  • شارژ پیامک.کاربر بعد از خرید پنل قصد ارسال پیامک را دارد. و برای این کار باید پنل خود را شارژ نماید. بدیهی است خرید شارژ با تعرفه مشخص شده از طرف شما انجام خواهد شد. لذا بعد از هر دفعه که کاربر پنل خود را شارژ می کند، شما می توانید سود کنید.
  • فروش خطوط اختصاصی نمایندگی. جهت ارسال و دریافت پیامک بسیاری از کاربرها تمایل دارند که از خطوط اختصاصی خود استفاده نمایند. لذا کاربران شما می توانند بصورت آنلاین از پنل خود خرید شماره انجام دهند(خرید شماره با تعرفه تعیین شده از سمت شما).
  • ارائه نمایندگی پنل اس ام اس. پس از اخد پنل نمایندگی می توانید بازاریابی خود را بصورت شبکه ای گسترش دهید. به این صورت که علاوه بر فروش پنل اس ام اس خودتان هم می توانید نمایندگی بدهید. تا نماینده شما هم شروع به جذب کاربر معمولی و یا نماینده بکند. بابت ساخت کاربر یا تعریف نماینده هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما بدون پرداخت هزینه اضافه می‌توانید نا محدود کاربر و نماینده تعریف کنید.


مزایای پنل نمایندگی مستقل

  • ارائه پنل پیامک صوتی: پنل نمایندگی میزبان پیامک امکان ارسال پیام صوتی انبوه را به شما می دهد.
  • دامنه اختصاصی برای ورود کاربران. کاربران شما برای ورود به حساب کاربری خود نیازی نیست که از سایت میزبان پیامک وارد حساب کاربری خود شوند تمام این اتفاقات از طریق دامنه شما اتفاق می افتد. شما می‌توانید از صفحه پیش فرض که توسط میزبان پیامک تهیه شده است استفاده کنید یا اینکه صفحه ورود کاربرانتان را از طریق وب سرویس به صورت کامل شخصی سازی کنید تا حتی صفحه ورود به سامانه پیامک شما نیز متفاوت باشد.
  • پنل نمایندگی این قابلیت را در اختیار متقاضیان این سامانه قرار می‌دهد. که از پنل اس ام اس به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی استفاده نموده و اقدام به درآمدزایی نمایند (مثال: www.YourName.com). در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر (میزبان پیامک) برده نمی شود. نماینده سامانه پیامک می‌تواند به راحتی با نام تجاری خود فعالیت داشته باشد.
  • نمایندگان می‌توانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کنند. کاربران را مدیریت کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند.
  • در پنل‌ نمایندگی پیامک امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی به صورت کاملا اختصاصی وجود دارد. نمایندگان می‌توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در پنل اس ام اس راه‌اندازی نمایند. بدین ترتیب کاربران از طریق پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می‌شوند.
  • نمایندگان می‌توانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند.
  • نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد پنل اس ام اس کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند. بدین ترتیب هر نماینده سامانه پیامک می‌تواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خود را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند.

معایب نمایندگی مستقل و راه حل آن یعنی نمایندگی درصدی

حالا که تمامی مزایای نمایندگی مستقل را برشمردیم نوبت به ذکر معایب آن رسیده است. همانظور که می دانید برای ارائه تمام امکانات و خدمات یک پنل نمایندگی نیاز به نیروی کار مجرب و صرف هزینه می باشد. نیاز به پشتیبانی 24 ساعته سامانه پیامکی وجود دارد. این درحالی است که تمامی افراد امکان این را ندارند که نیروی کار لازم جهت پشتیبانی 24 ساعته را استخدام کنند. یا توان پرداخت هزینه های پشتیبانی و نیروی کار فنی این سامانه را ندارند. اما اگر افراد دارای مهارت فروش می باشند. اما بستری برای آن ندارند و یا هزینه تجهیزات و راه اندازی شرکت را ندارند. می توانند از اعطای نمایندگی درصدی برای کسب درامد بهره مند شوند.

حالا که با مزایای ویژه پنل نمایندگی مستقل آشنا شدید. همین حالا جهت فعال سازی پنل اس ام اس اقدام کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.