اخبار و اطلاعیه ها

جدیدترین اطلاعیه و اخبار داخلی شرکت را از این قسمت میتوانید دنبال کنید.


مزایا : عدم نیاز به درج شماره تلفن در متن پیامکارسال و دریافت پیامک با شماره 021

هزینه یکسان پیامک فارسی و لاتین

با توجه به ترافیک کمتر سرعت بسیار بالاتر نسبه به سایر اپراتورها

 

 

هزینه ها : خرید خط پیامکی با پیش شماره 021 ویژه کاربران 90/0000 تومان___________ ویژه نمایندگان 70/000تومان

هزینه تمدید سالیانه فقط = فعلا دریافت نخواهد شد

 

مزایای پنل اینترنتی میزبان پیامک

  • ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت و پیش شماره 021– بدین ترتیب شماره تماس تلفنی و شماره پیامکی شما یکی خواهد شد. به عنوان مثال: تلفن و پیامک: 02188511788
  • یک سرویس کاملاً مبتنی بر وب– سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت کاملا تحت وب بوده و در زمان استفاده، خط تلفن ثابت را مشغول نمی نماید.
  • برند سازی و تسهیل فرآیند ارتباط با مشتری– با فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت، مخاطبین شما، به محض دریافت پیامک از شماره تلفن ثابت شما، به راحتی و از روی شماره ارسال کننده پیامک، شما را شناسایی نموده و امکان پاسخگویی از طریق پیامک(reply) و یا برقراری تماس تلفنی (call) با شما را خواهند داشت.
  • سهولت کاربری– برای فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت، هیچ نیازی به نصب نرم افزار بر روی سیستم و یا استفاده از گوشیهای تلفن مخصوص نمی باشد. تنها کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید و با استفاده از پنل میزبان پیامک، با شماره تلفن ثابت خود پیامک ارسال و دریافت نمائید.
  • استفاده بهینه از فضای متن پیامک– با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک و عدم نیاز به تایپ مجدد شماره تلفن تماس در متن پیامک، به کمک سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت می توانید در تعداد کاراکترهای پیامک ارسالی صرفه جویی نمایید.
  • امکان ارسال پیامک به صورت زمان بندی شده– ارسال زمانبندی شده، باعث کاهش تراکم تماس های تلفنی و توزیع آنها در طول ساعات کاری روزانه و در نهایت پاسخگویی بهینه به تمامی تماسهای تلفنی مشتریان می شود.
  • دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات– به کمک سرویس پیامک اینترنتی، روی شماره تلفن ثابت خود و از طریق پنل میزبان پیامک، در هر ساعت از شبانه روز می توانید از نظرات مشتریان خود مطلع خواهید شد.
  • مشتری مداری و استمرار ارتباط با مشتریان– از طریق ارسال پیامکهای دوره ای با شماره تلفن ثابت می توانید همیشه در کنار مشتریان خود باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.