کاربرد های پنل اس ام اس

پنل اس ام اس چیست و چه کاربردی دارد


امروزه تلفن همراه به یک وسیله جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده است. افراد روزانه بارها و بارها به دلایل مختلف تلفن همراه خود را چک می کنند. حتما تابحال حجم زیادی از پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی دریافت کرده اید. برایتان شاید این سوال پیش آمده باشد که این پیام ها از کجا و چگونه برای شما ارسال می شود؟ و اینکه برای ارسال این دست پیام ها از چه ابزاری استفاده می کنند؟ پنل اس ام اس برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی یک بستر مناسب و مقرون به صرفه است. پنل پیامکی ابزاری برای ارسال تعداد زیادی پیام کوتاه به تلفن همراه گروه های از پیش تعیین شده است.

به همین دلیل بازاریابی پیامکی نه تنها منسوخ نشده است، بلکه یک روش تبلیغاتی موثر و بهینه است. مسلما شما نمی توانید به صورت دستی به بازاریابی پیامکی بپردازید. برای این منظور، نیاز به یک ابزار مناسب دارید. سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس یک نرم افزار آنلاین است که دقیقا برای همین نیاز ساخته شده است. این سامانه به سیستم های مخابراتی متصل شده است و به شما اجازه مدیریت آسان پیام های کوتاه را می دهد. یک سامانه خوب به شما اجازه می دهد که به راحتی تعداد بالایی پیامک را ارسال یا دریافت کنید. همچنین در مورد وضعیت ارسال ها و دریافت های خود گزارش بگیرید. به بانک های شماره دسته بندی شده و به روز(برحسب استان، شهر، شغل، جنسیت و سن) دسترسی داشته باشید.

 

پنل اس ام اس چیست؟

شاید در ابتدا با شنیدن اسم پنل اس ام اس حس کنید که با یک چیز پیچیده سر و کار دارید. اما اشتباه می کنید در ادامه از سادگی آن شگفت زده خواهید شد. پنل پیامک یک محیط کاملا ساده مبتنی بر وب برای ارسال و دریافت پیامک انبوه است. پنل پیامک تبلیغاتی یک نرم افزار آنلاین و تحت وب است که تنها با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور می توانید از این پنل بدون نیاز به تهیه سخت افزار خاصی، استفاده کنید. از طریق آن می توانید مخاطبان خود را دسته بندی کنید و پیامک های مناسب هر دسته را برایشان ارسال کنید. در تصویر زیر می توانید پنل میزبان پیامک را مشاهده کنید

*************************

شاید در نگاه اول، تنها مساله مهم برای هر تصمیم گیرنده ای، هزینه یک سامانه پیامکی باشد. اما مساله مهم تر این است که یک پنل اس ام اس خوب در مقابل هزینه دریافت شده چه خدماتی را و با چه سطح کیفیتی به ما ارائه می دهد. به خصوص اگر قصد دارید یک برنامه طولانی مدت برای بازاریابی پیامکی خود داشته باشید. بنابراین لازم است ویژگی های یک سامانه یا پنل پیامکی خوب را به درستی بشناسید.

ویژگی های یک پنل پیامکی خوب

  • امکانات کامل. یک پنل پیامک خوب باید دارای تمام امکانات لازم برای بازاریابی همه جانبه باشد و بطور مداوم به روز رسانی شود.
  • سادگی استفاده. هر کاربری، با هر میزان دانش، باید به راحتی بتواند به بهترین نحو از تمام امکانات یک سامانه خوب استفاده کند.
  • بانک قدرتمند. بانک شماره های یک پنل پیامکی باید به روز شود. و دسته بندی خوبی را برای هدف گیری مخاطبان مورد نطر به شما ارائه دهد.
  • پشتیبانی خوب. پشتیبانی یک سامانه پیامکی از شما باید قوی باشد. اکثر سامانه های خوب به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران خود هستند.
  • ثبات سامانه. یک سامانه خوب باید اختلال کمی در ارسال و دریافت داشته باشد. و در موارد اختلال اطلاع رسانی کند.
  • هزینه مناسب. مطمئنا تمام این ویژگی ها باید همراه با یک هزینه مناسب باشد. هزینه ای که با ارزش خدمات این پنل برابری کند.

نکات مهم هنگام انتخاب سامانه

هنگام انتخاب سامانه پیامکی و یا پنل اس ام اس لازم است که به نکات زیر توجه کنید

  • کسر هزینه بابت پیام های ارسال نشده: پیامک های ارسال نشده برای یک پنل هزینه ندارند. بنابراین دلیلی ندارد که از حساب مشتری هزینه ای کسر شود. وقتی برخی سامانه های پیامکی، تعرفه های بسیار عجیب و غریبی(حتی پایین تر از مخابرات) ارائه می دهند. این موضوع را با کسر هزینه بابت پیام های ارسال نشده جبران می کنند.
  • نبود امکان حذف شماره های تکراری: برخی از سامانه ها هستند که بدون هیچ گونه هشداری، به شماره های تکراری لیست شما نیز پیامک ارسال می کنند. اما یک سامانه خوب به شما اخطار می دهد که تعدادی شماره تکراری در لیست شما وجود دارد و می توانید برای این شماره ها فقط یکبار پیامک ارسال کنید.
  • عدم رعایت محدودیت کاراکتر: مساله سوم محدودیت 70 کاراکتری زبان فارسی است. در صورتی که تعداد کاراکتر پیامک شما بیش تر باشد، متن شما در قالب چند پیامک ارسال می شود. متاسفانه سامانه هایی وجود دارند که این موضوع را به اطلاع کاربران خود نمی رسانند.

لطفا هنگام انتخاب یک سامانه پیامکی خوب موارد بالا را مورد توجه قرار دهید.

کلام آخر

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی بستر مناسب و کم هزینه است. به عبارت دیگر شما بدون نیاز به هزینه سخت افزاری خاصی می توانید مشتریان هدف خود را گروه بندی کنید و با ارسال پیامک هدفمند به اهداف کسب و کار خود دست پیدا کنید.

پس وقت را تلف نکنید و همین حالا جهت فعال سازی پنل اس ام اس اقدام کنید.

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.