صنعت خودروسازی و نمایندگی های فروش خودرو ، سریع ترین رشد را در جهان دارد و تقاضا برای خودرو هر روز نسبت به روز قبل در حال افزایش است. این مسئله از ترافیک روزانه در خیابان و جاده ها مشخص می باشد. این رشد شامل زمینه مهندسی ، طراحی ، توسعه فنی ، تولید ، توزیع ، بازاریابی ، فروش و تعمیرات نیز می شود. تمرکز روی خدمات قبل و بعد از فروش، افزایش رضایت مشتری ها، توسعه فروش و خدمات خود میتواند جزو دلایلی باشد که صاحبان نمایندگی های فروش خودرو در فکر یک راه ارتباطی قوی باشند. قبلا راجع به اهمیت پیام کوتاه برای مشاغل گفته بودیم. سامانه پیام کوتاه و یا پنل اس ام اس به جز سهولت استفاده و هزینه کم آن، تاثیر زیادی در ایجاد رقابت بین نمایندگی های مختلف دارد و از طرفی باعث ایجاد ارتباط قوی و موثر بین نمایندگان و مشتری ها می شود.

برای مثال نمایندگی ایران خودرو  چند نوع از محصولاتش را پیش ثبت نام میکند. متقاضیان تا این خبر را می بینند، برای ثبت نام اقدام میکنند. تعدادی از متقاضیان برنده قرعه کشی اولیه می شوند. صاحب نمایندگی در این فکر است که چگونه به برنده شده ها اطلاع رسانی کند. بله استفاده از سامانه پیامکی بهترین و ارزانترین روش اطلاع رسانی است. همچنین به کسانی که بنا به دلایلی مانند تکمیل نبودن مدارک حذف شده اند هم از طریق این پنل خبر میدهد. این یک نمونه از کاربردهای این پنل پیامکی تبلیغاتی و خدماتی برای نمایندگی های فروش خودرو است. در ادامه به موارد کاربردی سامانه پیامکی در نمایندگی های فروش خودرو اشاره می کنیم.

 

کاربرد پیام کوتاه در نمایندگی فروش خودرو

  • اطلاع رسانی عمومی در مورد زمان ثبت نام قرعه کشی محصولات نمایندگی های فروش خودرو
  • اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
  • اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
  • انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی مثل گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش
  • ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو با اعلام تاریخ تحویل خودرو به مشتری
  • ارتباط با واحد پذیرش و ترخیص تعمیرگاه خودرو
  • ارسال پیامک با توجه به مناسب های ملی و مذهبی
  • ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
  • منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
  • ارائه پیشنهادات جذاب متعدد موجود در نمایشگاه
  • ارائه کوپن ها ، تخفیفات و پیشنهادات در طول مدت برگزاری جشنواره های خودرویی
  • ارائه جزئیات درباره عرضه های جدیدتر
  • ارائه یادآوری کننده ها درباره خدمات خودرو و تاریخ رانندگی آزمایشی
  • ارائه گزارش روزانه در مورد روند کارگاه آموزشی به نمایندگان فروش
  • استفاده از یادآوری کننده ها برای موعد پرداخت ، موعد خدمات ، موعد بیمه و …
  • یک راه ارتباطی مقرون بصرفه و کارآمد برای مشتریان
  • تحویل پیامک ها به مشتریان در موثرترین روش بصورتی که مشتریان بررسی آن را پشت گوش نیندازند.
  • ارسال پیامک اخطار برای خدمات تکمیلی ، انقضای گارانتی ، رویدادها
  • انجام نظرسنجی درمورد خدمات ارائه شده در نمایندگی ها
  • پاسخگوی ۲۴ ساعته در مورد خرید نقدی و به روز هر مدل خودرو
  • با ارسال اس ام اس محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط مجموعه خود را تبلیغ کنید
  • با ارسال پیامک زمان ارسال مبلغ خودرو، زمان تحویل خودرو، زمان سررسید چک، زمان ملاقات و… را به مشتریان تذکر دهید.
  • ارسال پیام کوتاه به نمایندگان در سراسر کشور از طریق نقشه

 

نمونه پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای نمایندگی فروش خودرو

سلام.
با تشکر از مراجعه شما به نمایندگی “کد نمایندگی “(نام نمایندگی) خواهشمندیم میزان رضایت خود از خدمات صورت گرفته را با ارسال عدد مذکور اعلام نمایید.
(۵) خیلی خوب
(۴) خوب
(۳) متوسط
(۲) بد
(۱) خیلی بد

**********

تمام مدل های ماشین مورد علاقه تان در دسترس شماست!

نمایندگی فروش خودرو “ایساکو” یک خبر خوب برایتان دارد. فروش ویژه فقط برای ۳ روز، عجله کنید:”آدرس سایت”

************

پیشنهاد ویژه

جشنواره فروش تعمیرگاه اتومبیل “نام تعمیرگاه” و دریافت یک تایر رایگان به ازای خرید هر سه تایر تا پایان ماه “تاریخ موردنظر” برپاست. برای آگاهی از قیمت ها و سایر محصولات همین امروز از تعمیرگاه اتومبیل “نام تعمیرگاه” در خیابان “نام خیابان” دیدن فرمایید.

نمایندگی فروش خودرو ایرانیان

***************

با سلام
آقای امیری عزیز

خودرو پژو پارس سفارشی شما در تاریخ ۰۰.۱۲.۱۲ آماده تحویل می باشد

لطفا هنگام مراجعه تمامی مدارک شناسایی و اسناد را با خود به همراه بیاورید

با تشکر نمایندگی فروش خودرو سایپا

***********

جناب آقای فواد وزیری

شما برنده قرعه کشی یک دستگاه سمند از ایران خودرو شده اید

لطفا برای پرداخت مبلغ اولیه ثبت نام تا آخر این ماه اقدام کنید

با تبریک فراوان

“نمایندگی فروش ایران خودرو”

 

کلام پایانی

شما به عنوان نمایندگی فروش خودرو و یا بنگاه ماشین نیازمند این هستید که خود را به مشتریان معرفی کنید. استفاده از بازاریابی پیامکی با توجه به طیف گسترده کاربردهای آن در این صنف می تواند بسیار کارا و موثر باشد. شما با استفاده از ارسال پیامک می توانید به معرفی خود و وجه تمایز خود با دیگران بپردازید. مسلما اگر شما در زمینه ماشین های خارجی و یا ماشین های لوکس کار می کنید، مشتریان خاصی دارید و همه اقشار جامعه مشتری شما نیستند و زمانی که شما در روزنامه و یا بیلبورد و … تبلیغ می کنید در واقع هزینه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات برای کسانی کرده اید که اصلا بازار هدف و مشتری شما نیستند. شما باید روی تبلیغات برای افراد خاص جامعه که احتمال اینکه مشتری شما باشند تمرکز کنید. یعنی با ارسال پیامک هدفمند مشتری های خاص خود را پیدا کنید. تمامی این موارد با استفاده از پنل اس ام اس میزبان پیامک برای شما امکان پذیر است.

همین حالا جهت فعال سازی پنل اس ام اس اقدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.