سامانه-ارسال-پیامک

سامانه ارسال پیامک به یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارها تبدیل شده است. اما حتی اگر پیامک منبع خوبی برای بازاریابی باشد، باز هم باید پیام هایی که می فرستید هدفمند و اصولی باشند. اگر نحوه نوشتن پیامک های متنی را بدانید، افزایش فروش و جذب مشتری بسیار آسان است. در این مقاله نکات مهم و موثری را برای دانستن نحوه ارسال پیامک و هدفگذاری آن خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.

نکاتی برای یک بازاریابی پیامکی موثر:

1. مخاطب خود را بشناسید: شخصی سازی کنید و هدف قرار دهید

اولین قدم برای نوشتن پیامک موثر این است که بفهمید برای چه کسی آن‌ها را می‌نویسید. هدف خود را بشناسید و سپس پیام های متنی خود را قالب بندی کنید. همچنین ممکن است مجبور شوید اهداف خود را بسته به ویژگی های آنها به گروه های مختلف تقسیم کنید و متن های متفاوتی را برای هر گروه در سامانه ارسال پیامک ایجاد کنید.

2. ارسال پیام های کوتاه و جذاب

پیام های متنی معمولاً دارای محدودیت 70 کاراکتری هستند. یک متن ایده آل باید یک جمله کوتاه و یک CTA(فراخوانی برای اقدام) داشته باشد.محدودیت فضا در پیامک منجر به توجه سریع مخاطب می شود. همچنین به یاد داشته باشید که از طریق پیامک به مخاطب خود ارزش اضافه کنید. زیرا چند کلمه اول به عنوان ویترین عمل می کنند، بنابراین حتما آنها را با دقت انتخاب کنید.

3. ایجاد ارزش با سامانه ارسال پیامک

ایجاد ارزش یکی از مهمترین جنبه های هر بازاریابی پیامکی است. زیرا افراد را تشویق می کند تا ثبت نام کنند و وفادار بمانند و مشترک شوند.برنامه بازاریابی پیامکی خود را ابتدا با ارائه خدمات و ارزش آفرینی و سپس ارتقاء ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که پیام‌های متنی نباید فقط در مورد بازاریابی باشد، بلکه باید یک ابزار مفید برای خدمات دهی به مشتری باشد. می‌توان از آن برای ارتباطات چندگانه، از جمله ارسال یادآوری‌های قرار، پیام‌های تراکنشی، و یا راهی برای تعامل با مشتریانی که سؤال دارند، استفاده کرد. مشتریان در صورتی که نیازهای خود را برآورده کنند تمایل بیشتری به پیام تبلیغاتی دارند.

4. زمان بندی را درست نگه دارید

امروزه مردم تلفن همراه خود را همیشه در دست دارند، اما این بدان معنا نیست که شما می توانید در هر زمانی با سامانه ارسال پیامک برای آنها پیامک ارسال کنید. مطالعات نشان داده اند که اواسط تا اواخر بعد از ظهر مناسب ترین زمان برای ارسال پیام است. اگر کسب و کار شما در چندین منطقه جغرافیایی خدمت می کند، بسته به جغرافیای آنها، زمان ارسال پیام های خود را تنظیم کنید.بهتر است در ساعات کاری ارسال پیامک را انجام دهید و در مورد آنچه مشتریان از شما انتظار دارند شفاف باشید. به این ترتیب، هیچ کس نسبت به تبلیغات پیامکی شما احساس ناراحتی نمی کند و افراد کمتری گزینه لغو را انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: بازاریابی فروش کابینت | نکات مهم تبلیغات پیامکی برای صنف کابینت و ام دی اف

5. ثبات داشته باشید

یک استراتژی بازاریابی پیامکی تهیه کنید و به آن پایبند باشید. ثبات منجر به تعامل بیشتر و افزایش مطلوبیت برند شما می شود. برای پیگیری، می توانید یک تقویم با یک متن از پیش برنامه ریزی شده ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا زودتر از زمان خود آماده شوید و به خوبی به مشتری خود پاسخ دهید. ارتباط منظم همچنین مشتریان را درگیر، آگاه و منتظر نگه می دارد.

6. از فوریت به نفع خود استفاده کنید

برای ایجاد احساس فوریت، می توانید محدودیت زمانی برای فروش قائل شوید یا با سامانه ارسال پیامک به مشتریان خود اطلاع دهید که چه مقدار موجودی در دسترس است.

7. از Call-to-Action استفاده کنید

فراخوان به اقدام منجر به تبدیل بیشتر می شود. حتی اگر برای مشتریان خود پیامکی بفرستید اما کاری از آنها نخواهید، تلاش شما بیهوده خواهد بود.بهترین مکان برای فراخوان، انتهای پیام است، به عنوان یک دستورالعمل نهایی برای گیرنده. برخی از نمونه‌ها عبارتند از: سریع عمل کنید، اکنون ثبت نام کنید، از دست ندهید، همین حالا بخرید، پیشنهاد باورنکردنی، آخرین فرصت، و …

8. متن خود را تست کنید

سامانه-ارسال-پیامک

تست کردن باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی پیامکی شما باشد. برای انجام این کار، مخاطبان هدف خود را به زیر مجموعه‌هایی تقسیم کنید و متن‌های مختلفی را برای هر گروه ارسال کنید تا پاسخ گیرنده را بررسی کنید.برای ادامه آزمایش، می توانید تغییرات جزئی در متن های خود ایجاد کنید و ببینید کدام متن ها به خوبی کار می کنند.

9. گزینه انصراف

این چیزی است که شما اصلا دوست ندارید اتفاق بیفتد، اما باید آن را در  سامانه ارسال پیامک در نظر بگیرید. متن هایی که برای گیرندگان ارسال می کنید نباید اجباری باشند. برای اطمینان از اینکه در حریم خصوصی مشتریان خود دخالت نمی کنید، فقط برای کاربرانی که ثبت نام می کنند، پیامک ارسال کنید. حتی برای کاربران ثبت نام شده، یک راه آسان برای انصراف داشته باشید. برای سهولت در دریافت، می‌توانید در انتهای متن‌های خود عبارت «لغو : کلمه کلیدی » را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : تبلیغات تعمیرگاه خودرو | بررسی جامع پیامک های تبلیغاتی برای تعمیرگاه ها

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.