ارسال-پیامک-اینترنتی

مانند هر شرکتی که رضایت مشتریان خود را همواره مدنظر دارد، نشان دادن عشق به مشتریان واقعاً مهم است. آیا ولنتاین فرصتی زیبا برای ارسال اس‌ام اس به مشتریان نیست؟ این روز مهم می تواند فرصتی باشد برای کسب و کارهایی که به نوعی به این مناسبت مرتبط هستند. شما می توانید از طریق روز ولنتاین از فضای خشک و رسمی متن درآمده و با ارسال پیامک اینترنتی عشق را به جریان بیندازید.

بازاریابان باهوش از هر فرصتی برای ارزش بخشیدن به مشتریان خود استفاده می کنند. ولنتاین نیز می تواند وفاداری به برند شما را افزایش داده و حس همزادپنداری را در مخاطبان تقویت کند. در زیر تعدادی از الگوهای پیامکی روز ولنتاین وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا مشتریان خود را از عشق بی‌قید و شرط خود مطلع کنید.

الگوهای ارسال پیامک اینترنتی روز ولنتاین برای مشاغل مختلف

رستوران‌ها

امروز همه جا پر از عشق است. بله، ما می‌دانیم که شما عاشق غذای ما هستید. و این ولنتاین، یک غذای خوشمزه در آشپزخانه ما در حال پختن است. با ما در [نام رستوران] غذا بخورید و با استفاده از کد «VALENTINE» از تخفیف انحصاری ۱۰٪ در صورتحساب خود بهره‌مند شوید. این پیشنهاد برای سفارشات آنلاین و حضوری(ترجیحا دونفره) نیز قابل اجرا است. بیایید کمی عشق به خود نشان دهیم!

گل فروشی ها

روز ولنتاین بهترین دسته گل را از [نام فروشگاه] به عزیزانتان هدیه دهید.وارد فروشگاه شوید و از تخفیف منحصر به فرد ۵٪ با کارت پستال های ویژه برای عزیزان خود بهره‌مند شوید!

فروشگاه‌های هدیه و کادویی

در این ولنتاین، عزیزان خود را با هدایای عالی غافلگیر کنید و مراقبت و محبت خود را نشان دهید.

این هفته از ما دیدن کنید و از تخفیف‌های منحصر به فرد برای هدایای ویژه ولنتاین برخوردار شوید!

سالن‌های بدنسازی و مراکز تناسب اندام

آیا می‌خواهید برای عزیزان خود خوش فرم شوید؟ فقط کافی است این هفته از [نام سالن] دیدن کنید و از تخفیف انحصاری ۵ درصدی برای عضویت سالانه خود بهره‌مند شوید.

در صورت پیوستن به همسر یا شریک زندگی خود از ۱۰٪ تخفیف بهره‌مند شوید!

نگهداری از حیوانات خانگی

در این ولنتاین، بیایید کمی عشق به حیوانات خانگی خود نشان دهیم. برای دریافت تخفیف انحصاری روی همه محصولات ما، سفارش دهید یا وارد فروشگاه شوید!

کافی شاپ ها

ولنتاین امسال با عشقت بیا کافه ما و 20 درصد تخفیف بگیر . این تخفیف ویژه فقط شامل اونایی میشه که مثل ما برای عشق احترام قائلن. پس از دستش نده.

عطرفروشی ها

بهترین عطر امسال اونیه که بوی عشق بده! ولنتاین امسال با زدن عطر مورد علاقه عشقت اونو سورپرایز کن و علاوه بر اون از یه تخفیف ویژه برخوردار شو. برای دیدن تخفیف ها به فروشگاه ما سر بزن.

بیشتر بخوانید:  پیامک تبلیغاتی بهتر است یا تراکت تبلیغاتی؟ + مزایا و معایب

مزایای ارسال پیامک اینترنتی

ارتباط قوی تر با مشتری

از آنجایی که ارسال پیامک اینترنتی یک ارتباط دو طرفه است، کسب و کار می تواند رابطه خود را با مشتری بهبود ببخشد و در نتیجه وفاداری به برند ایجاد کند. علاوه بر این، مخاطبان می‌توانند فوراً به هر پیامی پاسخ دهند و نرخ پاسخ در مورد پیام‌های متنی بالا است.

خدمات سریع به مشتریان

هر دقیقه در این دنیای همیشه در حال تغییر ارزشمند است! و هر تاخیر در ارائه خدمات به مشتریان، کاهش قابل توجهی در رضایت مشتری است. کسب‌وکارها می‌توانند از پیامک استفاده کنند تا در اسرع وقت و تا حد امکان به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

کمپین بازاریابی پاسخگو

نرخ باز شدن ایمیل و پیامک به ترتیب 22٪ و 98٪ است. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که بازاریابی پیامکی چقدر می تواند قدرتمند باشد. بنابراین، کسب و کار باید از این ویژگی استفاده کند تا مشتریان فعلی و بالقوه خود را از آخرین محصولات و خدمات خود مطلع کند.

مزیت دوگانه ارسال پیامک اینترنتی

کسب و کارها می توانند از مزیت دوگانه ارسال و دریافت پیامک برخوردار باشند. 

ارتباط قابل اعتماد

ارسال-پیامک-اینترنتی

کسب‌وکارها می‌توانند مطمئن باشند که اطلاعات آنها ایمن باقی می‌ماند و مشتریان می‌توانند به ارتباطات پیامکی اعتماد و اطمینان بیشتری داشته باشند.

سیستم IT متمرکز

با استفاده از پنل های مبتنی بر وب با قابلیت SMS، سازمان‌ها می‌توانند یک سیستم ارتباطی واحد داشته باشند که دستگاه‌های جداگانه برای تماس و پیام‌رسانی را حذف می‌کند. بنابراین، یک سیستم فناوری اطلاعات قوی ارسال پیامک اینترنتی می تواند تمام اطلاعات را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: تبلیغات مغازه الکتریکی | 6 راهکار پیامکی برای بهبود روابط فروشندگان لوازم برقی با مشتریان

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.