ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با آتلیه(جهت حفظ مشتری مداری)
افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان(جهت حفظ مشتری مداری)
ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمترین زمان ممکن(جهت حفظ مشتری مداری)
کاهش هزینه های تماس با مشتریان
قرار دادن امکان پیگیری سفارش به مشتریان از طریق ارسال اس ام اس به شماره شما”(جهت حفظ مشتری مداری)
درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و برگزاری قرعه کشی های ماهانه
ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتریان برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم
اطلاع رسانی سریع به مشتریان و یا کارمندان با ارسال پیامک
استفاده از سامانه پیامکی جهت نظر سنجی و امکان انتقاد و پیشنهاد توسط مشتریان
امکان معرفی خدمات آتلیه خود به شماره های حوزه فعالیت خود (با استفاده ازارسال پیامک بر اساس کدپستی یا منطقه ای ویا ارسال با تفکیک جنسیت ، سن،و یا موارد دیگر)
ارسال اس ام اس خودکار به مدیر اتلیه و مشتریان برای یاداوری قرار جلسه
ارائه کوپن تخفیف به افراد حوزه منطقه خود
امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.