پیروزی-در-انتخابات-1402

انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا نزدیک است و همه کاندیداها در تلاش برای معرفی خود و جذب حداکثری آرا و پیروزی در انتخابات 1402 هستند. به همین بهانه این مقاله را گردآوری کردیم تا یک روش جدید، مقرون بصرفه و نتیجه بخش برای تبلیغات انتخاباتی به شما معرفی کنیم. اس ام اس مارکتینگ یا همان بازاریابی پیامکی روشی است که همین الان بسیاری از نامزدهای انتخاباتی آن را بکار گرفته و تبلیغات خود را با آن شروع کرده اند. شما نیز می توانید با این روش گوی سبقت را از آنها بربایید و در انتخابات پیروز شوید. پس با ما همراه باشید.

تبلیغات پیامکی در انتخابات چیست؟

یک نامزد انتخاباتی در کنار اینکه باید کارنامه خوب و قابل قبول در سابقه خود داشته باشد. اما این کافی نیست، زیرا اگر مردم او را نشناسند و با فعالیت های او آشنا نباشند، عملکرد او هیچ فایده ای نخواهد داشت. بنابراین باید ابتدا خود را به مردم معرفی کنید و سوابق خود را به شکلی جذاب به آنها ارائه دهید.

اولین مرحله برای جلب اعتماد مردم شفافیت و راستگویی است. امروزه مردم با کمک اینترنت و رسانه های جمعی آگاهی بیشتری پیدا کرده اند و می توانند به راحتی ادعاهای کذب و دروغین را از راست تشخیص دهند. بنابراین در وهله اول قدم در راه صداقت بگذارید و از بزرگ نمایی و دروغ بپرهیزید.

بیشتر بخوانید: پیامک کمپین انتخاباتی | مزایا و روش‌های استفاده از این نوع تبلیغات انتخاباتی

انواع تبلیغات انتخاباتی

پیروزی-در-انتخابات-1402

روش های مختلفی برای تبلیغات انتخاباتی وجود دارد که بسته به شرایط و بودجه می توانید از آنها استفاده کنید.

پیامک انتخاباتی

یک روش مقرون بصرفه، سریع،کاربردی ، آسان و تاثیرگذار همان پیامک یا تبلیغات پیامکی است. این روش در 10 سال اخیر موثرترین روش برای نامزدهای انتخاباتی معرفی شده و کاندیداهای بسیاری را پیروز انتخابات کرده است. البته این نکته حائز اهمیت است که در انتخاب پنل پیامکی دقت کنید، زیرا همه آنها یک نتیجه را ارائه نمی دهند و کارایی و تاثیر هریک با دیگری متفاوت است. برای اطمینان خاطر ما سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک را به شما معرفی می کنیم. این سامانه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و کلیه بانک های شماره موبایل افراد در سراسر کشور به شما برای پیروزی در انتخابات 1402 کمک می کند.

تبلیغات در پیام رسان های مجازی

یکی دیگر از این روش ها ارسال تبلیغات به صورت گروهی در پیام رسان های معروفی مثل تلگرام و واتساپ است. این روش در صورت بکارگیری صحیح مقرون بصرفه و سریع است و شما را به هدف مورد نظر می رساند. اما باید بدانید که همه افراد به اینترنت وصل نیستند یا گوشی های هوشمند ندارند. ضمنا با وجود فیلترهای اینترنتی امروزه این پیام رسان ها از دسترس خارج بوده و کارایی آنها به نصف رسیده است.

بنرهای کلیکی

اگر به سایت های اینترنتی پربازدید سری زده باشید، حتما با بنرهای کلیکی آشنا شده اید. این بنرها با کیفیت و گرافیک خوب در بسیاری از وبسایت ها برای مشاهده کاربران و تبلیغات قرار داده می شوند. شما با این روش به خوبی می توانید خود را به تعداد زیادی از مردم معرفی کنید. برای اینکه بتوانید نتیجه اثربخش و خوبی از اینکار بگیرید حتما در انتخاب گرافیست و نحوه کار او دقت زیادی کنید. چرا که تنها ویژگی این بنرها کیفیت بالای گرافیکی و رنگ های شاد و جذاب است.

با این وجود این نکته را هم در نظر داشته باشید که در این روش نیز مانند روش های دیگر نیاز به وجود اینترنت و مراجعه افراد به وبسایت های مورد نظر است.

سفارش رپورتاژ آگهی برای تبلیغات انتخابات

روش دیگر که تا حدودی مشابه روش قبلی است سفارش رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید است. تنها تفاوت این است که سفارش یک مطلب خوب و جذاب را می دهید. این مطلب در مورد شما به مخاطب توضیح می دهد و برای پیروزی در انتخابات 1402 او را جذب می کند. شرکت های فعال بسیاری در این زمینه آماده همکاری هستن و می توانند رپورتاژ آگهی شما را نوشته و در سایت هایی مثل تسنیم،خبر آنلاین،بیتوته و … منتشر نمایند.

سفارش ویدئوی تبلیغاتی

پیروزی-در-انتخابات-1402

یکی دیگر از این روش ها ویدئوی تبلیغاتی است. تحقیقات نشان می دهد سلیقه مخاطب بیشتر به سمت ویدئوهای کوتاه می رود . این امر در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و یوتیوب مشخص است چون روزبروز محبوب تر می شوند. با استفاده از یک ویدئوی کوتاه به راحتی اهداف و خط مشی های خود را به مردم معرفی کنید . از آینده کاری خود و کارهایی که قرار است انجام دهید با آنها سخن بگویید.

بیشتر بخوانید: تعرفه پیامک ویژه انتخابات

کدام روش بهتر است؟

در دنیای مدرن امروزی همه ما به دنبال رسیدن به اهداف و برنامه های روزانه خویش هستیم. بنابراین فرصت چندانی برای مشاهده اهداف دیگران نداریم. برای پیروزی در انتخابات 1402 هر روشی که کوتاه تر و سریعتر باشد ارزش بیشتری خواهد داشت. این روش تبلیغات پیامکی یا همان پیام کوتاه است.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.