پیامک-تبلیغاتی-انتخاباتی

ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حالی برگزار می شود که نمایندگان بسیاری از سراسر کشور در حال رقابت برای پیروزی در این عرصه هستند. هر لحظه به تعداد شرکت کنندگان اضافه می شود و اگر راهی مطمئن و تاثیر گذار برای تبلیغات پیدا نکنید از آنهل جا خواهید ماند. پیامک تبلیغاتی انتخاباتی یکی از این روش های مطمئن است که علاوه بر این مقرون بصرف نیز می باشد. در ادامه به معرفی روش های رایج در این نوع از تبلیغات می پردازیم:

لینک هایی برای یافتن محل انتخابات مجلس ۱۴۰۲

اغلب مردم مکان های درست صندوق های رای گیری را نمیدانند. بنابراین با ارسال یک پیامک به همراه لینک مکان، به رای دهندگان برای یافتن صندوق رأی گیری منطقه خود کمک کنید. شما می توانید از اس ام اس دو طرفه برای جذب رای دهندگان خود استفاده کنید. 

مثال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی: 

شما: فردا روز انتخابات مجلس دوازدهم است! آیا می دانید کجا باید رای بدهید؟ کدپستی خود را بفرستید تا ما صندوق های رای گیری در منطقه شما را ارسال کنیم .

مخاطب: 2545485456545

شما: 6 صندوق رای گیری برای منطقه شما وجود دارد. اطلاعات بیشتر را در اینجا مشاهده کنید: http://jfdvdfvjfdjjn.php 

 

5. اعلام نتایج انتخابات با پیامک تبلیغاتی انتخاباتی

پس از پایان انتخابات، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و یک پیامک انتخاباتی برای رای دهندگان خود ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که هر یک از نامزدها در انتخابات پیروز شده یا خیر. 

مثال : 

  • آقای علی مرادی، از رای شما متشکریم! ما مفتخریم که اعلام کنیم خانم فاطمه رحمتی نامزد انتخاباتی، اکنون نماینده شهر شما در مجلس خواهد بود. هر گونه سوال یا نگرانی که دارید را اینجا به اشتراک بگذارید: http://dhbvhdh.php
  • نماینده جدید شهر شما آقای سعید گلستانی است! ما از حمایت شما در انتخابات امسال قدردانی می کنیم. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های آینده این نماینده پیدا می کنید: http://jsfvjshcuuhsd.php

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه چیست | ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی در تجارت دارد؟

ویژگی های قدرتمند پیامک در انتخابات

پیامک-تبلیغاتی-انتخاباتی

ویژگی‌های پیشرفته پیام کوتاه در انتخابات مجلس دوازدهم به این معنی است که می‌توانید پیام‌های خود را شخصی‌سازی کنید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود را در زمان مناسب و درست جذب می‌کنید. ویژگی های پیامک عبارتند از: 

  • یکپارچه سازی – پیام های انتخاباتی خود را بدون ترک وبسایت خود ارسال کنید. سازگار با وردپرس و موارد دیگر. 

 

  • ارسال پیامک انبوه – مطالب انتخاباتی، یادآوری‌ها و پیام‌های متنی شما در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ به یکباره به کل مخاطبان می‌رسد.

 

  • اس ام اس دو طرفه – رای دهندگان شما این فرصت را دارند که از طریق شماره سیستم به پیامک تبلیغاتی انتخاباتی شما رایگان پاسخ دهند. 

 

 

  • ابزارهای شخصی‌سازی پیامک – با استفاده از ابزارهای شخصی‌سازی پیامک، از جمله فیلدهای پویا، شناسه فرستنده، ایموجی‌ها (پشتیبانی از یونیکد) و موارد دیگر، به کمپین‌های سیاسی خود یک حس شخصی سازی اضافه کنید.

 

با بازاریابی پیامکی کمپین انتخاباتی خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تقویت کنید

هنگام آماده سازی و مدیریت برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم، رقبا بیش از پیش در حال سبقت گرفتن از شما هستند. با استفاده از پیامک تبلیغاتی انتخاباتی، می توانید در هر زمان از انتخابات به رای دهندگان خود دسترسی پیدا کنید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.